++ Wat een opportunisme. Fouten maken is niet goed, maar het betekent toch niet dat ze niet hersteld mogen worden? En inderdaad, daarbij zijn de voorwaarden helder gesteld.
Tjonge jonge, roomser dan de paus? Je hoeft het niet te doen hoor. Ik dacht, deel het met de mensen die net zo slecht zijn als ik. MUHAHAHAHA. Ofzo.
nou nou wat zijn we weer aardig, ts bedoelde het goed..helaas voor haar en wie die actie wou gaat die actie dus niet zo makkelijk. Ik snap de ophef niet zeg, als iemand het niet wilt of aandurft nou dan is die groot genoeg om dat zelf te bepalen. En mocht er daarna toch geld afgehaald worden weten ze zelf ook wel dat dit terecht is.
De luiers zijn geleverd, korting staat netjes op mijn overzicht en ik heb direct de 1,49 betaald. Mochten ze erop terugkomen, wat hun goed recht is, betaal ik gewoon de normale prijs. Niets mis mee toch. Gewoon proberen en anders verlies nemen.
ik ben nagebeld na mijn bestelling, gegevens werden gecontroleerd.. en mevrouw zei ik ga uw bestelling goedkeuren en heb gewoon de 10 euro korting gekregen
Nou ik heb ze ook binnen hoor! En ik heb de simply dry voor 9,99. En als ik inlog heb ik nog een tegoed van 0,01ct. Heb de luiers woensdag besteld en gisteren geleverd gekregen. Wat een normale website doet als je zoals bij deze actie voor minimaal 50euro moet bestellen bij deze code. Dat je bij betalen een melding krijgt dat je niet aan dit bedrag zit en de code dus niet werk. Voor een groot bedrijf als wehkamp vind ik dit dus schandalig als ze alsnog dit in rekening brengen. Maar zo ja, dan betaal ik mijn pak luiers gewoon. Maar de 8 anderen gaan retour
De korting van 10.- is niet geldig voor boeken, cd's, cadeaubonnen en G-star RAW; dat zijn de 4 dingen waarop de korting niet geldt, zie niets staan van overige artikelen
Nu sedert vandaag 16 uur is het dus niet meer aanpasbaar ik heb dat echt willen invoeren voor 16 uur maar omdat er door de kids vanalles tussenkwam ben ik pas na 16u30 doorgegaan en toen stond erbij dat de bon erin stondafgehouden maar de prijs bleef idem. Ik had geen idee dat dit al dagenlang liep die korting dus ze zullen hun systeem wel hebben aangepast zekker? en eens een meevaller hebben wie wil dat niet ,alles is ook zo duur geworden !
Ja, dat probleem had ik ook. Maar dat kwam doordat rabobank internetbankieren het niet deed en toen ik terug kwam op de site, was mijn boodschappenmandje leeg, dus ik opnieuw bestellen, maar bij het invoeren van de code kreeg ik een melding dat die al eens was gebruikt. Inderdaad kan ik ergens in "Mijn Wehkamp" zien dat mijn "saldo tegoed" op +10 staat door de ingevoerde nog ongebruikte actiecode. Heb alleen nog niet ontdekt hoe ik dat kan gebruiken in een nieuwe bestelling?
Beste dames. ik heb alle berichten gelezen, maar kan jullie het volgende mededelen. ik ben zelf jurist, en jullie kunnen gerust gebruik maken van deze aanbieding. 1: het minimum bedrag van 50,- heeft Wehkamp niet gekoppeld aan het betaalsysteem. Dit is een fout van Wehkamp. Dit hadden ze moeten meldden, VOORDAT je de knop 'AFRONDEN' aanklikt. 2: Wehkamp kan proberen om achteraf het geld te incasseren natuurlijk, maar dit is echter niet terecht, want als men een order plaatst, wat niet volgens de regels zou zijn, waarom was het dan mogeijk op de website? je doet netjes een bestelling, en je betaald direct met Ideal, en je ontvangt een bevestiging. Dat er dus iets mis gaat, is de schuld van Wehkamp, en niet van de klant. 3:Ook staat er dat de code geldig is voor 1 klant. Echter staat er niet dat het per 1 huishouden is, dus vrinden,buren etc mogen deze gewoon bestellen, door een account aan te maken op jouw adres. Zo heeft een bekende van mij al 8 pakken binnen gekregen. 4: mocht je bang zijn dat ze eennaheffing sturen. Laat de paken dan even bij de voordeur staan. Je hebt 2 weken de tijd, om een pak weer op te laten halen ( kost Wehkamp nog meer tijd en geld ). Mocht je meerdere account hebben gebruikt bij vrienden of kennissen, dan plan je per pak luiers een aparte afhaalopdracht. Leuk als je 10 pakken hebt, om alle pakken op te laten halen, verspreidt over 10 dagen. Wat kost dat voor Wehkamp denk je? Zover zullen ze dus niet gaan.. En zowel? dan stuur je ze dus gewoon terug, op hun kosten uiteraard. Het is een fout van hen. Dat vele deze truc gebruiken is niet illegaal, en ook geen oplichting. Wehkamp geeft je deze mogelijkheid, en benut je als klant natuurlijk. Juridisch zullen ze je niet voor de rechter dagen ( meeste luiers zijn geloof ik al uitverkocht bij ze, zo bleek Ook vertelde hier iemand over een bedrag dat achteraf was aangepast? bij de huidige bestellingen nog niet ondervonden. zijn allemaal aangekomen. Gegroet
Even een nieuw accountje aanmaken. als je bestelling binnen is, dan wijzig je gewoon de adresgegevens in dat account, en heb je opeens geen dubbele accounts meer. Wel vooruit betalen met Ideal, want dan heb jij betaald, en hebben zij lever plicht. Als ze er al achter komen, dan is jouw order Dinsdagochtend wellicht al binnen.
die 10 euro wordt gewoon van je rekening afgetrokken dan.. mocht je bv kiezen voor betalen met acceptgiro.. dan staat die 10 euro erop vermeldt
zolang jij ze niet machtig, om een bedrag af te schrijven, mogen ze dit niet doen. Echter, je hebt betaald wat op het scherm werd weergegeven, tijdens het betaalproces van je bestelling. Hun fout dus. Als jij in een winkel een paar schoenen koopt, en de kassier, slaat geen 120 euro, maar 12,00 euro aan, enje betaald netjes, mogen ze je achteraf niet opsporen, of geld inhouden van het rekeningnummer, dat op het bonnetje staat, wat zij hebben voor hun administratie. Ook heb je vaak bonnen, die je in de winkel moet inleveren, waarop staat 'MAXIMAAL 1 PER KLANT'typisch zo'n Hollandse mededeling. Dan zijn er ook mensen die met de hele famillie in de rij gaan staan, en allemaal een bonnetje inleveren. Zo naief zijn die winkeliers dus. Exact hetzelfde, alleen noemt niemand dat OPLICHTING, of ASOCIAAL, en deze truc bij Wehkamp wel. vreemd, maar is puur de onwetendheid.
wat je ook kan doen in het volgende: in je overzicht staat nu gewoon het normale bedrag achter je bestelhistorie. 11,49 euro. Bij ontvangst kan je ook je pakket weer op laten halen, en wordt dit bedrag (11,49) op je account bijgeschreven ( dat is ook een lek ) als je 5 pakken hebt, bij verschillende famillieleden, welke je allemaal retour stuurt, wordt er dus 5x 11,49 op je accounts bijgeschreven, ( wat natuurlijk geen tastbaar geld is ) en koop je dat pal voor 11,49 euro alsnog voor de normale prijs, maar dan met het bedrag wat op je account is bijgeschreven. Heb je hem alsnog voor niks.. Je doet dan nieteens iets geks, maar iets wat je normaal bij iedere bestelling ook zou doen. Maar wel mondje dicht hoor..
Persoonlijk vind ik het nogal een rare uitspraak van een jurist ik dacht dat jullie van die eerlijke jongens waren Belazeren jullie jullie klanten ook zo ?(ga ik mij dan afvragen) als jurist moet je toch ook weten dat als je aanvinkt akkoord te gaan met de voorwaarden,dat deze rechtsgeldig zijn? zonder akkoord vindt er geen bezorging plaats... misschien toch iets beter inlezen op de site? ik gebruik zelf ook algemene voorwaarden bij mijn bedrijf dat de klant ze niet goed leest is dan niet mijn probleem ik sta in mijn rechten
UIteraard, alleen bij het juridisch loket EN bij DAS, pleiten wij ervoor, dat winkeliers worden wakker geschud in dit soort zaken. Voorwaarden prima, maar dan moet de aanbieder zich er als eerste aan houden. voorbeeld: Bij de voedselbank, krijg je bij een voedselpakket, een gratis voetbal voor de kinderen. Leuk voor de kids in de zomer. Maar de voorwaarde luidt; Deze actie is helaas niet geldig in combinatie, met andere gratis aanbiedingen. Het voedselpakket is in dit geval gratis, dus zou je geen recht hebben op de bal. MOet je nu bang zijn, om achteraf de rekening te kijgen? want zij hebben de bal wel meegegeven, maar ja..... jij had de voorwaarden moeten lezen. begrijpt u?
dus een klant hoeft gewoon maar niet goed op te letten wat er zwart op wit staat, en mag achteraf dus ook nog claimen? dat is ontzettend krom en klopt van geen kant.
Akkoord, goed dat u de voorwaardes strikt naleeft, alleen neem ik aan, dat u naast deze voorwaardes, niet iets aanbiedt op uw website, wat deze voorwaardes tegen spreekt?