tjee zeg wat is het allemaal wat zeg! ik zeg gewoon een stomme fout van de wehkamp! ik vind gewoon als de order zien dat ze die dan maar gewoon niet moeten versturen en gewoon 1,50 terug moeten storten! simpel dan toch??! of niet! heb gekeken ofdat je de bestellig kan annuleren, nee dat gaat natuurlijk niet! heel raar allemaal! maar goed we zien het wel en anders betalen we gewoon de 10,00 euro! succes allemaal
Betalen? Pak retour laten halen ( afhaaafspraak) en even het Etos foldertje volgende week afwachten. Is nog goedkoper geloof ik. Wat mij altijd opvalt met dit soort dingen is het volgende. Mensen die hier het hardst roepen, dat het misbruiken van deze fout van Wehkamp, asociaal is, en illegaal etc. Zijn dezelfde mensen, die bij een bonnenactie van het Kruidvat, waarop staat vermeld " 1 bon per klant' in de rij gaan staan met, paps,mams,broer,zus,opa en oma, om zo het maximale uit de aanbieding te halen. Is exact hetzelfde principe ( juridisch gezien ) alleen ziet men dit zo niet, omdat je persoonlijk naar de Kruidvat toe gaat, en deze truc, makkelijk vanachter de pc uitvoert. Het is puur psychologisch, dat hoe minder moeite je ergens voor hoeft te doen, hoe asocialer men het vindt, terwil men nieteens door heeft, dat beide voorbeelden, exact hetzelfde is haha. In ons account staat ook -11,49 euro. Mocht dit al zo zijn, dan is ook dit niet correct, want ik heb er al 1,49 betaald met Ideal. Uiteindelijk heb ik bij de betaling netjes betaald, waar zij om vroegen... Dus maak je maar geen zorgen.....
Waar mij om dit hele topic om gaat en andere topics is echt niet het voordeeltje wat je kunt behalen, een voordeeltje is altijd leuk toch? Maar als je aangeeft dat het niet klopt dat je dan met een kind aan het praten bent lijkt wel: Ow, maar dat heb ik niet gelezen hoor, ow maarrrr dan stuur ik het terug hoorrrrrr Etc. Etc. Wees een grote meid en zeg gewoon gelijk dat je het idd weet, maar dat je het toch probeert. Of als ze ergens een naheffing van krijgen dat ze dan gillen: nou dan gaat het terruuuuuug hoooorrrrrr. Ipv dan gewoon je "verlies" te nemen dat het niet gelukt is, omdat je wist dat het niet klopte. En dan heb ik het niet alleen hierover. Maar er zijn zoveel topics al waarin mensen wisten dat het fout was, maar liepen te mokken als het bedrijf erachter was gekomen en de bestelling geannuleerd was. Dit zijn altijd weer opmerkingen die nergens op slaan, kinderachtig zelfs net zo kinderachtig als de opmerkingen die ts eerst plaatste. Omdat mensen ergens niet aan meedoen, waarom moet dan altijd weer iets in zo'n context geplaatst worden
als er een -voor het bedrag staat, dan heb je dat dus tegoed! Zo heb ik ook al eens 10 euro op mijn rekening gestort gekregen van Wehkamp.
Als dat zo is, dan komt alles in mijn geval toch nog goed. Maar ja, volgens al die heilige boontjes hier moet ik vast even bellen met Wehkamp om eerlijk op te biechten dat ik geen recht heb op die 10 euro extra die ik van ze heb gehad, hihihi. Dat heb jij toch zeker ook wel gedaan Marloes?!
Denken jullie nu echt dat wehkamp al die klanten naderhand een rekening stuurt ?? Denk het niet hoor, kost hun veeel en veel meer geld ! Als ik naderhand een rekening krijg zal ik radar enz eens benaderen dan hadden ze alles maar aan moete passen, zodat de code niet eens zou werken op niet modeartikelen en onder de 50 euro
Nav jullie laatste berichtjes eens gekeken op mijnwehkamp en ook bij mij staat er een saldo van - 10,00 Ik heb echter de afgelopen 6 maanden niets besteld en tot nog toe nog nooit een kortingscodes gebruikt Misschien wordt het er standaard in gezet vanwege de huidige actie?
dan werken ze het toch helemaal zelf in de hand? als jij nu bestelling zou doen dan gaat er dus automatisch die 10 euro af.. rare winkel die wehkamp
Tuurlijk het overkomt iedereen zomaar .... Veel plezier met je de verkregen tien euro! Ga er heerlijk van genieten van deze slimme actie die natuurlijk helemaal gewoon normaal en rechtvaardig is
Ik heb een gewone bestelling gedaan van wel boven 50 euro. Had het toch nodig, maar bij mij staat het bedrag wat ik met ideal net heb betaald ook in de -min. Dat moeten ze gewoon nog verwerken. Heb besteld voor 66,85 incl verzendkosten, dus er staat ook -66,85. Heb het wel gewoon betaald, maar de verwerking duurt gewoon wat langer.
ik heb wehkamp aan de lijn gehad voor een persoonlijke zaak heb maar gelijk even gevraagd of dat idd klopt van die korting enz.. en dat het ook klopt dat klantenservice zelf adviseert om die korting op luiers te gebruiken NIKS van waar.....wehkamp heeft het in onderzoek en alle fraudeurs gaan aangepakt worden (iig betalen) ze weten er wel degelijk van af dus..... dus ik denk dat een hoop "slimmeriken" de pisang zijn....
Ik betaal dus helemaal niks! En denk vele met mij.. Zal een grotevzaak worden denk ik als hun van iedereen het geld terug willen
Ik had een paar weken terug iets besteld en nog niet betaald. Het was niet goed dus heb ik alles terug gestuurd nu kijk ik net op mijn rekening en krijg ik van wehkamp 13,20 euro gestort... Dus ik weet niet waar ze mee bezig zijn maar het klopt niet... En toen was die actie van wehkamp10 euro korting nog niet dus dat heeft er bij mij niks mee te maken....
mjah.. dat heeft wehkamp ook al vaker gedaan... vorig jaar kreeg ik een vreemd bedrag teruggestort.. KS zei nee hoor, saldo staat op 0.. denk zal wel toen las ik hier van meerderen die ineens geld terugkregen