Inmiddels kun je niet meer bestellen voor minder dan 50 euro als je de code wil gebruiken. Dus ze hebben het nu toch aangepakt...
Dan kunnen ze de gene die toch besteld hebben helemaal niks maken we hebben gewoon pampers en voeding heeeeel goedkoop
Ze kunnen het op fraude gooien. Als je besteld ga je automatisch akkoord met de voorwaarden daar hoef je echt niks voor aan te vinken (nee dat hoeft echt niet!) theoretisch is het fraude. Hoe stom de fout van wehkamp ook is en wat je er zelf ook van vindt, als wehkamp het wil kunnen ze er fraude van maken. Wehkamp kennende daarentegen, laten ze het lekker zo en zullen ze geen 10 euro terug vragen. Dat zou namelijk slechte reclame zijn en dat is veel duurder als dit grapje. Dus no worry's, maar kijk wel uit voor de voorwaarden voortaan.
Heb me pak luiers binnen. Op het briefje staat dat ik 11,49 heb betaald via ideal en staat niks over de korting of zo. Nog te betalen . Kan nu goedkoop oefenen voor een luiertaart
ik heb vandaag ook m'n pak luiers binnen gehad en op mijn rekening staat dat 1,50 betaald heb via ideal en 10,- waardebon verzilvering is eraf. te betalen 0,00!!! dus zal vreemd dat ze nu nog aan komen dat ik die 10,- nog moet betalen! echt raar allemaal!
bullshit ik heb zelf een medewerker aan de lijn gehad en die vrouw heeft mij zelf gezegd dat ik die code mag gebruiken dus als ze het niet geloven gaan ze het gesprek lekker na luisoteren want ze heeft het daatwerkelijk gezegd
ik lieg niet hoor, dus niks geen koeienpoep en blijkbaar is het toch zo, want de site is niet voor niks aangepast met bestellen
Jeetje zeg, waarom zo met modder smijten naar elkaar? Sommige mensen nemen nou eenmaal risico en lopen een kans om alsnog een rekening erbij te krijgen. Dit weten ze en nemen gewoon een gokje. Andere mensen durven het niet en laten dit aan hun voorbij gaan. SO BE IT..... Komt de rekining? dan komt ie..... Komt ie niet dan klaar......ook goed. Dit zijn geen illegale praktijken, dit zijn gokjes die goed uit kunnen pakken. Soms werkt het in je voordeel, andere keren moet je nog een nabetaling doen. Laat elkaar zelf kiezen of je hier wel of niet aan mee doet.....
Ik heb zelfs een email van wehkamp met de bevestiging dat de code gewoon op de luiers gebruikt mocht worden, ook op de enkele pakken... Niet mijn probleem dat zij blijkbaar met 2 monden praten, maar beweer niet dat jouw telefoontje DE waarheid is, want dat is dus niet zo! Overigens heb ik slechts 1 lousy pak besteld op mijn eigen account, mensen die meerdere accounts hebben aangemaakt mogen van mij aangepakt worden, dat is dus wel opzettelijk frauderen...
ik meld wat hun mij gemeld hebben, ik heb nooit hard benadrukt dat dat DE waarheid is maar dat maakt mij niet minder benieuwd naar de uitslag net als jij hoop ik dat fraudeurs aangepakt worden
Actievoorwaarden 'kortingscode 10 euro' Deze actie is geïnitieerd door Wehkamp B.V., Meeuwenlaan 2, 8011 BZ, Zwolle; Met iedere bestelling van minimaal 50.-, in de periode van 28 augustus 2012 tot en met 10 september 2012, kunt u bij uw bestelling uit de collectie van wehkamp.nl een korting ontvangen ter waarde van 10.-; Het minimale bestelbedrag van 50.- is exclusief verzendkosten; De korting van 10.- wordt uitgereikt aan iedere besteller van wehkamp.nl die de kortingscode invult tijdens het bestelproces; De korting van 10.- is niet geldig voor boeken, cd's, cadeaubonnen en G-star RAW; De kortingscode is 'ikkannietwachten' en moet ingevuld worden in de kassa bij 'Stap 3 - Betaalwijze' onder 'Wissel hier je gratis kortingscode, waardebon of cadeaubon in'; Er mag gedurende de actieperiode één waardebon van 10.- per klant ingewisseld worden; Deelnemers dienen 18 jaar of ouder te zijn; Medewerkers van Wehkamp B.V. zijn van deelname uitgesloten; Bij een vermoeden van fraude behoudt Wehkamp B.V. zich het recht voor om de waardebon niet in mindering te brengen op het rekeningoverzicht; Iedereen die gebruik wil maken van de kortingscode gaat akkoord met deze actievoorwaarden. In deze voorwaarden staat dus niet vermeld dat het alleen maar geldt op de naarjaarscollectie.. Er staat echter wel vermeld waar het NIET voor geldt.
had nog wat andere dingetjes nodig voor mn dochtertje. Alles is hier vandaag bezorgt, maar nu moet ik maar 38 euro betalen voor een megapak luiers, badzeep (2x). Heb dus meer dan 10 euro korting gehad. Vreemd. wacht wel af wat er gaat gebeuren.
Hier gister 4 gratis zwitsal bodylotions voor nop was 4 halen 3 betalen en de kortingscode pakte hij gewoon.Als ik nog moet betalen...prima!Dan is het nog niet duur!
Ik had een mega pack luiers gekocht van 45 euro. Tijdens de bestelling ging die 10 euro er wel af, maar de aceptgiro gaf 45 euro aan. Ik heb gebeld en ze gaven aan dat het vanaf 50 euro geldt, maar ze voor 1 keer een uitzondering willen maken en ik 35 euro mag overmaken. Ook even gevraagd hoe het zit en iedereen die er misbruik van hebben gemaakt kunnen een rekening verwachten en ze denken nog na over den boete en aangifte bij de politie. De regels waren namelijk duidelijk. Ik geef je als tip om het terug te sturen of whekamp te bellen en kijken wat ze je voorstellen
Wat een gedoe om 10 euro zeg... voor 45 euro besteld, zomaar 5 euro te weinig... 10 euro korting... nog gebeld door wehkamp waarbij zowel de bestelling, als alle gegegevens zijn gecontroleerd en daarna zijn goedgekeurd door diegene die de bestellingen afhandeld.. en dan uiteindelijk 35 euro hoef te betalen.. dan is het voor mij afgedaan.