Voor 1,49 luiers bestellen via Wehkamp!

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door Emmarijn, 31 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sappie25

Sappie25 Actief lid

19 mei 2010
    386
    0
    16
    Ding dong, politie! We doen onderzoek naar uw fraude bij Wehkamp......

hahahahahahahhahahahahahahahah

Dat is wel een heel dom antwoord van het bedrijf zeg. Ze hebben zelf een systeem dat deze bestelling toelaat! Bij andere bedrijven kunnen ze wel hun systemen instellen dat een code alleen maar te gebruiken is vanaf een bepaald bedrag. Dit moet zeker bij een groot bnedrijf als Wehkamp in te stellen zijn. Zullen wij dan ook maar de politie gaan bellen? pffff

Inderdaad zeg, een echte soap!

2. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Wat zullen ze een hoop agenten nodig hebben om langs alle fraudeurs te gaan! ;)

3. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Nou inderdaad... Medewerker van Wehkamp heeft een levendige fantasie geloof ik ;)

4. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Hee, even offtopic maar volgens mij zou ik nog iets van je krijgen. Wij hebben namelijk in april!!!! geruild maar ik heb nog steeds niks ontvangen. Even over niet netjes gesproken, pffffffffff....

5. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    niet alleen hier hebben de dames en gretig gebruik van gemaakt maar op andere websites ook heeeeeel veeeel dus ze hebben veel politie agenten nodig denk ik ja LOL

6. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Nog steeds niks gehoord en geen politie aan de deur gehad haha jammer voor alle 'nette' mensen die niks besteld hebben gewoon in de winkel de volle mep betalen haha

7. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Als ze het gaan naheffen dan zal het na 10 september gebeuren, de correcties maken ze 1 keer per maand op. Als je eind september nog niks gehoord hebt, dan kan je rustig slapen ;)

8. blije yvon

blije yvon Bekend lid

2 jul 2011
    587
    0
    0
    NULL
    NULL
    :), ik moet wel lachen om sommige reacties :)

fijne dag allemaal
    ik heb me luiers bij ah gekocht met de lihl bonnen dus voorraad genoeg

9. dkh

dkh Actief lid

18 nov 2010
    479
    0
    16
    Ook ik heb voorraad genoeg. Bij de etos gehaald 3 pakken voor €12,75. Heb maar overgeslagen. Bang voor de gevolgen.

10. SDonya

SDonya Niet meer actief

Triest hoor van de mensen die voor 1,50 besteld hebben. Hoop ook dat deze fraudeurs snel aangepakt mogen worden. Ene moment zijn ze heilig andere moment oplichters, gelukkig kan ik elke avond met een schoon geweten slapen ;)

11. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36

Ik ben benieuwd! En rustig slapen doe ik toch wel hoor hahaha we zullen zien :) ben benieuwd of er al mensen zijn die iets gehoord hebben of gebeld zijn ofiets

12. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36

Oplichters door een fout van de winkel zelf? Ben jij zo heilig dan? Als ze jou teveel geld terug geven zeg je het eerlijk? Als jij boodschappen gaat doen en ze vergeten iets af te rekenen ga je ook terug naar binnen?

13. mama marinda

1 mei 2012
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als we even logisch nadenken dan zal Wehkamp echt geen actie ondernemen. Ja, ze zullen volgende keer zorgen dat ze alles waterdicht maken en alles 3 keer checken.
    Maar als ze nu van mensen geld gaan eisen gaat het ze veel klanten kosten en daarbij dus nog meer geld dan het nu al gekost heeft!!! He enweer eerlijk..... Wehkamp heeft wel weer pupliciteit gekregen.... en dat was gratis ;)

14. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ja als ik dat op het moment dat ik nog in de winkel ben merk dan zeg ik dat ja. En dat is niet heilig maar gewoon normaal lijkt mij? Of nouja, blijkbaar niet normaal voor iedereen;)

15. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36

Nou dan ben je heel eerlijk! Zo zijn er maar weinig. Ik ben dan een echte oplichter ik zou niet erug gaan om te zeggen je bent iets vergeten aan t slaan! En ook niet als ik in de winkel sta! Meegemaakt bij de supermarkt 3x gezegd dat ik nog een kratje bier had. Mevrouw te druk aan het praten met andere cassiere. Ja dan niet he!

Oh oh oh wat een slechterik ben ik toch :(

16. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    en dan zie je het als je thuiskomt..?

17. mama09

mama09 Fanatiek lid

21 jul 2009
    1.225
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ik kan me niet voorstellen dat wehkamp het terug gaat vorderen.
    Ze moeten hun systeem gewoon beter op orde hebben naar mijn mening. De code werkt nu ook niet meer onder de 50 euro toch? Heeft best lang geduurd voordat ze dat hebben aangepast.

18. SDonya

SDonya Niet meer actief

Tsja dan houd het op. Ik heb het aan in iedergeval niet opzettelijk gehouden!;)

19. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Vind ik net zo erg hoor! Vind dat je dan ook terug naar de winkel moet

20. SDonya

SDonya Niet meer actief

Dat kan, ik vind het wel een verschil of je iets met opzet achterhoud of doet of als je iets zonder opzet achterhoud of doet! Maar zoals je al in dit topic merkt zijn de meningen erg verschillend over wat wel eerlijk is en wat niet;) in iedergeval ga ik geen discussies meer aan. Ben kwijt wat ik kwijt wilde dus bijdeze, doei! :)

Deel Deze Pagina