Idd meningen zijn erg verschillend. Je word in dit land al hard zat genaaid met geld dus ik ben erg blij met mn goedkope pampers
Jij hebt wel lef, zeg! En dat zegt iemand die opzettelijk een actie misbruikt omdat ze organisator de voorwaarden niet waterdicht heeft afgetimmerd? Ik zeg ook altijd eerlijk als er iets niet aangeslagen is. Dat vind ik niet meer dan normaal, ik ben dus niet heilig of zo. Net zoals ik ook netjes behandeld wil worden als er teveel wordt aangeslagen of als een korting niet verwerkt wordt. Dat werkt m.i. 2 kanten op. Als ik al thuis ben en er dan achter kom dat er iets niet klopt denk ik wel vaak jammer dan. Maar dat is ook 2 kanten op, dus you win some you lose some. Dit komt alleen bijna niet voor, omdat ik altijd in de winkel al goed opgelet heb (bon gecontroleerd).
Maakt toch niet uit wie wel wat doet? Ik zou er niks van zeggen nee, onbeschoft mischien. Niet eerlijk ( ik weet het ) maar so what? Een winkel zoals wehkamp eet er geen boterham minder om hoor als ze goedkoop iets verkopen. Hun probleem als het een fout is niet de mijne. Ik heb goedkoop een pak pampers weer 10 euro waar ik weer iets anders voor kan kopen. Dan laat mij maar onbeschoft zijn
Als je mijn mening vraagt: Ja, het maakt wel uit. Ik hoop toch dat we in een beschaafde wereld leven en ga jij je kinderen dit gedrag ook aanleren? En als ik geld op straat vind meld ik dat wel bij de politie, maar breng het niet naar ze toe. Degene die het verloren heeft mag het bij mij ophalen en als er niemand om komt is het van mij.
Snap niet dat mensen der eigen zo druk maken ! De ene vind het niet kunnen de andere wel. Zo hebben we allemaal wel iets! Ik zal mn dochter leren om spullen die ze vind op het politiebureau af te geven. Geld mag ze aan mama geven! Portemenee is anders als er pasjes in zitten waar een naam op staat of telefoonnummer zou ik bellen. Als ik geld vind op straat dan hou ik het maak ik er ook geen melding van. Het kan van iedereen zijn. Dus ook iedereen zou het op kunnen halen terwijl het niet van diegene is! Denk dat 90 procent zo denkt maar ik ben de enige die er eerlijk over durft te zijn jpdenk ik!
Dit kan een hele lange discussie worden, geen zin in. Ik ben blij met mn pampers van 1,49 en jij bent blij dat je het niet gedaan hebt.
Beste allemaal, Na de test, hier de uitslag. Voor 20 euro aan luiers besteld ( per pak 1,49 ) en allemaal aangekomen. Ik heb voor de grap 2 orders aan de deur geweigerd. Deze 2 orders werden terug gestuurd naar Wehkamp. Maar nu komt het. Bij je bestelhistorie in je account, staat het normale bedrag van de luiers ( 11,49 ) en niet de 1,49 die je ervoor betaald hebt. Zo stond dit in beide account, van welke de orders terug zijn gestuurd. Laat het nu zo zijn, dat ik niet 2x 1,49 krijg terug gestort, maar 23,00 euro. ( 2x 11,49) voor de retourgezonden orders... Uiteindelijk heeft deze hele stapel aan luiers, mij dus nog MINDER gekost. Nadat ze de fout hebben gemaakt om alle orders te versturen, en ze ruimschoots de tijd hebben gehad, om de fout recht te zetten, stortte ze ook nogeens het veelvoudige bedrag terug op mn rekening. Ja sorry hoor.. Ze doen het echt zelf. Voor de eerste weken luiers, en nog geld toe gekregen ook. Sterker nog... We hebben er niets geks voor hoeven doen. Netjes bestellen, en weigeren aan de deur. Op juridisch vlak zie ik nu al helemaal geen nadelige gevolgen meer haha. Ik hoop dat vele hiervan hebben kunnen profiteren. Vele riepen, dat men eerlijk moest zijn, en de orders moest weigeren aan de deur. Had ik dat met alle orders maar gedaan, en niet alleen die 2 orders. Was wel zo netjes geweest. Had het me uiteindelijk dus ruim 80 euro opgeleverd.. Ook weer niet netjes. Kiezen tussen twee kwaden dus. Het houden van de luiers zou Wehkamp dus het minst schaden, dus ieder die de luiers heeft gehouden? Netjes gedaan....... Leermoment voor Wehkamp..
ronduit asociaal en dat voor een jurist...... aan mij zou je geen klant hebben, ik ga liever voor een eerlijke want iemand die een bedrijf zo oplicht, zal ook z'n klant oplichten
Dank voor uw reactie De werKelijke betekenis van oplichting is in dit geval bij u onbekend? Wij hebben niets onder valse voorwenselen gekocht of verkocht. Tevens hebben wij het geld niet opgeeist van Wehkamp, en hebben ze zelf op onze rekening gestort.. Ik mis het stukje 'oplichting' even in dit geheel. Weiger je de order aan de deur, is het weer niet goed, en ben je een oplichter, als Wehkamp, weer de fout in gaat. Als Wehkamp niet zo dom was geweest, en geen geld had gestort, dan was de klant, een voorbeeldig burger geweest, bij het retour zenden. Hoewel ik de bijsmaak begrijp, is het juridisch geen oplichting. wehkamp stort immers het geld retour op je rekening. Dit van een order die ik netjes heb terug gestuurd. Hoelang duurt het voor Wehkamp iets door heeft? In de ogen van de burger zou ik me de volgende vraag stellen. Is het: Oplichting van de koper? Of Domheid van de verkoper. Deze twee feiten worden bij een proces eerst altijd Grondig uitgelicht.... Geen oplichting dus......
Die 80 euro zou ik gehad hebben, als ik alle pakken aan de deur had geweigerd. Echter heb ik er 2 geweigerd, en de rest gehouden. Ik n het niet over mijn hart verkrijgen, om de pakken retour te sturen, en er ook nogeens met ( in totaal ) 80 euro, vandoor tegaan. Hier moest ik Wehkamp, tegen zichzelf in bescherming nemen. En heb de pakken maar gehouden. Zo slecht, kan een mens niet zijn Toch?..
Ik had zitten kijken voor Pampers (megapacks), maar heb ze uiteindelijk niet besteld bij Wehkamp,, omdat ik inderdaad niet boven de 50 euro uit zou komen en het niet goed durfde (en ze hier bij de Jumbo dan goedkoper waren). Nu heb ik in mijn administratie: 'waardebon 10 euro' staan bij Wehkamp (omdat ik de code dus wel heb ingevuld, maar de bestelling heb geannuleerd vermoed ik). Zou dat nog verdwijnen?