Voor 1,49 luiers bestellen via Wehkamp!

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door Emmarijn, 31 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Schaam je je niet?

En dat is jurist....:$. Of, zelfbenoemde jurist? Je typt niet bepaald als een jurist eerlijk gezegd.

2. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Ik verbaas me erover dat je echt 10 pakken luiers had besteld... :):$

Je kan natuurlijk ook een e-mail sturen naar wehkamp met de uitleg en vertellen dat je onterecht geld hebt ontvangen van hun en dat je het terug wil storten, maar ja, dat is de nette manier. ;)

3. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Tja, ik ook :$ daarvoor moet je dus 10 accounts hebben/aanmaken... :$:$:$

4. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.470
    4.921
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Tjonge, wat maken we ons weer druk!

Een jurist is ook een mens, geen heilig boontje. Echter, een jurist kijkt naar de letter van de wet. Volgens de wet, volgens alle definities en regels, heeft vandepol (en vele anderen) niets misdaan.
    Het mag misschien als oneerlijk voelen, maar zo werkt het nu eenmaal.
    Dus je kunt het vak jurist afkraken, je kunt vandepol en alle vrouwen afkraken die pampers hebben besteld, maar het is niet (juridisch) onderbouwd.
    En gelukkig heeft er nog nooit iemand enkel 'op gevoel' een rechtzaak gewonnen.

Ik ben nog steeds benieuwd wat er gaat gebeuren. Ik heb welgeteld 1 heel pak besteld en geleverd gekregen. Mijn saldo staat op -10 euro, maar de bekenden van Wehkamp zijn het er niet over eens of ik die 10 euro nu moet betalen, of dat ik het zal ontvangen (of 1 of andere manier staan er namelijk 2 waardebonnen in mijn administratie. 1 van nog voor deze actie, ik heb geen idee hoe dat kan). In mijn rijtje 'af' staan dus 2 waardebonnen van 10 euro, en 1x 1,49 die ik betaald heb voor mn pampers. In het rijtje 'bij' staat de 11,49 van de pak pampers. Dus, als beide waardebonnen, om wat voor reden dan ook, zouden zijn afgekeurd dan moet ik dus 10 euro betalen. Als ze beiden zijn goedgekeurd zou ik 10 euro krijgen.
    Blijft een beetje wazig...

Omdat de 2x10 euro aan waardebonnen in het rijtje 'af' staan, samen met een bedrag dat ik heb betaald, denk ik dat ik het moet zien dat ik die 2x10 euro, door de bonnen zo gezegd 'in te leveren', dus ook fictief aan wehkamp heb betaald. In dat geval zou ik wehkamp dus 21,49 hebben 'betaald'. De pampers kosten 11,49, dus zou ik nog 10 euro 'tegoed' hebben...
    Er staat namelijk ook nergens dat de bonnen niet zijn goedgekeurd.

5. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    Oplichting - Wikipedia

en vandepol heeft het met voorbedachte rade gedaan....
    zeker een gevalletje oplichting dus...

6. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36

Nou en?!?!?!

7. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Hun systeem is lek! En ze blijven daar mee doorgaan en veranderen er niets aan, dus 'echte' oplichting noem ik dit zeker niet. Wehkamp moet zelf zorgen dat hun systeem klopt en codes pas accepteerd wanneer je er recht op hebt, en zeer zeker bij de retour ook eens goed naar de order kijken!

8. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Juist

9. MissSporty76

MissSporty76 Bekend lid

10 dec 2008
    533
    0
    0
    Thuis
    Weet je wie echt blij met deze mensen (lees: mensen die misbruik van deze actie maken) zijn? De mensen die straks hun baan kwijt zijn, omdat Wehkamp liquiditeitsproblemen heeft of zelfs failliet gaat.;)

10. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
  11. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Gaat juist erg goed bij de wehkamp :D

12. blije yvon

blije yvon Bekend lid

2 jul 2011
    587
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik lees het hele draadje al mee, en dames, ik lach me rot!

de fout van wehkamp
    de reactie van dames
    en de vele verschillende meningen :)

bij lihl bonnen bij truus is ook een keer zoiets geweest, en ik heb nu nog wasmiddel staan
    ik werk zelf in een winkel, als er iets verkeerd staat geprijsd wil klant het ook voor die prijs, dus online gaat dat ook zo.

succes met deze discussie :)

13. Sappie25

Sappie25 Actief lid

19 mei 2010
    386
    0
    16
    Ik wil niet weer de hele discussie oplaaien maar wilde jullie dit ook niet onthouden.

Ik heb destijds meegedaan met het zeer goedkoop bestellen van luiers. Ik heb dit geprobeerd te doen op mijn eigen account maar dit lukte steeds niet en ik was dan gelijk mijn code kwijt. Ik hierop een account aangemaakt op naam van mijn man.

Vandaag dacht ik even mega veel luiers in te slaan omdat de luierfabriek niet meer is.........en hoerdoor een tekort aan luiers wordt verwacht.........

Wat gebeurd er...............Ik bestel voor 53 euro Simply Dry luiers. Een paar minuten later krijg ik een mail van Wehkamp dat ik op mijn eigen account......waar ik dus niet op besteld heb..........een tegoed had open staan van €50 die vandaag naar mij is overgemaakt..............HUH?!?!?!!?

Ik heb in mijn rekeningoverzicht gekeken en het gaat allemaal over waardebonnen die ik heb ingevuld maar nooit wat mee gedaan heb.

Dus in feite heb ik nu met een omweg 360 luiers besteld voor €3!!!

Als dat geen rare fratsen zijn :$

Soms snap ik Wehkamp echt niet, maar als alles goed blijft gaan hoor je mij ook niet klagen.............;)

14. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    Nou als dat niet leuk is zeg:D

15. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

haha ik heb precies hetzelfde meegemaakt dat ik mn waardebonnen die niet verzilverd werden kreeg uitbetaald..kreeg dus 30 euro kado:p

16. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Wat een nobelheid, de tranen biggelen werkelijk over mijn wangen..:):):)

17. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Nou wat een geluk :)

Zijn er mensen die nog een rekening achteraf hebben gekregen? Want daar begon de discussie over toch? Dat wehkamp iedereen ging aan pakken?!

18. Sappie25

Sappie25 Actief lid

19 mei 2010
    386
    0
    16
    @24Mandy24, daarom wilde ik het juist plaatsen hiero....

Nog arrestatie geweest? :p

19. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.470
    4.921
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Geweldig! Wat een stunt!
    En nee, ik ben ook nog steeds niet opgepakt... Haha.

20. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    hier geen rekening achteraf

wel net een waardebon gekregen omdat ze zelf weer een fout op de website hadden.. ontharingsapparaat van 280 voor 18 euro.. en na dat ik geklikt had kreeg ik dag later melding dat het was uitverkocht.
    Op mijn mail dat ik wel heeeel erg teleurgesteld was en het ook wel vreemd vond dat ding dagen online staat.. en op moment dat ik klik blijkbaar half NL heeft meegeklikt kreeg ik excuusmail met waardebon ... oja.en die mag onder de 50 euro worden ingewisseld :)

Deel Deze Pagina