Hier hebben we net de brief van Sinterklaas in z'n schoen gestopt, waarop staat dat hij naar de bioscoop mag Zin in!
Erg leuk! Heerlijk om mijn dochtertje zo te zien genieten Waren lekker op tijd dus zelf een mooi plaatsje kunnen uitzoeken. Hoe was het bij jullie?
Wij zijn ook geweest, laatste rij, in het midden, ideaal!! Mijn zoontje keek wisselend, met grote ogen maar af en toe ook 'is het al afgelopen'?! Haha.. Maar helemaal afgekeken hoor. Hij is dan ook pas net 4 dus twijfelde al een beetje. Maar voor 1 euro..
mijn dochter is een gevoelig popje vond hem toch wel wat eng. Ik vond die ook die buurman niet echt kindvriendelijk met zijn tong uit zijn mond. Maar die MOOS..hilarisch!!
De kindjes vonden het ge-wel-dig! Sowieso de beleving van de bioscoop, maar wat een ontzettend leuke film! Echt een gezellig kerstfilm voor de familie Inderdaad, die buurman had iets minder eng gemogen voor de kleintjes en de ontknoping vonden ze ook errug spannend maar voor de rest: super!! Nogmaals bedankt Vlinder voor de tip!