Hoi dames ben ik weer, Even een vraagje. Rond 26/27 mei had ik m'n eisprong. Althans dat denk ik want ik had enorm last van vervelende steekjes bij m'n eierstokken. Hier heb ik nooit eerder last van gehad dus meteen de dokter gebeld en die zei dat ik waarschijnlijk mijn eisprong heb gehad en ik me geen zorgen hoefde te maken. Afijn zo gezegd zo gedaan. Maar nu voel ik sinds vanavond weer allemaal vervelende steken in m'n baarmoeder? Het is moeilijk uit te leggen, maar een beetje een drukkend gevoel aan de zijkanten in m'n onderbuik. Weet een van jullie wat dit kan zijn? Of heeft iemand dit ook gehad?
Hoi, kan vanalles zijn hoor. En bij elk steekje toch niet meteen de dokter bellen? Dan blijf je bezig!! Eisprong weet je ook niet zeker, want doe je ovulatietesten en/of temperaturen? Zo nee, dan weet je niet of je eisprong is geweest. Dat kan de huisarts wel makkelijk zeggen, maar die weet het ook niet. En je kunt jezelf ook gek maken, steekjes kunnen altijd voorkomen, ook als je niet zwanger bent, geen eisprong hebt etc. Misschien gewoon aankomende menstruatieklachten?
Toen ik zwanger bleek voelde het alsof ik ongesteld moest worden, lichte krampen en duizelig. Maar het verschilt natuurlijk per persoon. Ik hoop het voor je!
Nou dames heb vandaag op aanraden van de dokter een test gedaan (zo'n extra gevoelige van kruidvat, waarbij je 4 dagen voor je menstruatie kan checken) en die gaf een heel licht 2e streepje. Heb dus weer de dokter gebeld om te vragen of het geen hormoon was van m'n vorige zwangerschap, heb rond 26 april een miskraam gehad. Volgens de assistente was het onwaarschijnlijk want ik had vorige week ook een test gedaan waarbij ik ook een licht streepje zag, maar dat was een normale test. de dokter zegt dat ik opnieuw zwanger ben maar ik weet t niet hoor. Wat denken jullie?
Rond 26 april zo uit m'n hoofd. Had vorige week bij de dokter een test gedaan (geen extra gevoelige) en daar zag die een heeeel licht streepje. Nu is die wel wat donkerder maar dit js een extra gevoelige
Het kan idd weken duren, maar ook maanden. In de regel ben je het na een week of 6 wel kwijt. Nou, ik hoop dat je gewoon echt zwanger bent !