Maar even nieuwsgierig wat is het beleid rondom het kopen van de nutrilon bij de jumbo dan. Krijgt iedereen die erom vraagt dat dan mee??
@tuc: dat zou ik eigenlijk niet durven zeggen! Ik kreeg ook maar 1 pak mee, dus denk dat ze het zo een beetje in de gaten kunnen houden? Zo voorkom je misschien wel dat een zelfde persoon bijvoorbeeld 2x achter elkaar 2 pakken meeneemt. @witten: wat een goed idee! Ga gelijk even kijken op de site van de wehkamp! Bedankt voor de tip!
Je kan het ze helaas niet verbieden. Maar ik vind 20 euro toch wel heel overdreven. Niet iedereen heeft dat zo maar effe "over" op 't einde van de week of de maand. Ik zou dan eerder zeggen dat het melkpoeder niet het enige is of bijvoorbeeld zeggen dat je 5 euro moet uitgeven. Klantvriendelijk is alleszins iets anders.
Ik gebruik AH flesvoeding, prima voeding en bijna altijd op voorraad. Misschien een idee om over te gaan op een ander merk? (tenminste als je baby dat kan verdragen)
Vraag me wel af waar sommigen van jullie wonen, dat het vaak op is. Hier staat er altijd zat (dorpen rondom Middelharnis). 1x was het op bij onze supermarkt (dorp met 2400 inwoners), en de volgende dag was er gewoon weer genoeg. Ik geef voeding voor hongerige baby's, anders zou ik ook wel huismerk geven. Al is mijn man het daar niet mee eens, maar dat is een ander verhaal
Ik vind het op zich een goede regel, maar zou het bedrag dan op 10 euro of zo doen, Ik heb ook regelmatig dat is stad en land af moet voor een pak hero voeding, en 9 van de 10 keer koop je in de supermarkt toch altijd nog wel even iets. Van mij mogen ze deze regel in stand houden.
Tot hier toe is de nutrilon en nestle volop verkrijgbaar. Pas sinds 2 week ofzo ligt het achter de balie bij de ah en etos. Bij alle andere supermarkten en drogisterijen (nog) niet. Hier was/is etos eigenmerk 1 altijd op!
Ik denk dat ze achter de balie liggen omdat er hele bendes dieven tassen vol jatten. Dat was laatst bij Opsporing Verzocht. Smoezelig uitziende mannen die een paar boodschappentassen volstoppen en gewoon de winkel uit lopen.
Beetje vreemde regel. Maar eerlijk gezegd begrijp ik niet dat iemand bijna zonder babyvoeding komt te zitten. Ik heb altijd een dicht pak en een aangebroken pak in huis.
Ik zag een tijdje terug een chinees stel 2 karren vol met flesvoeding naar de kassa rollen, ik kan me er dus wel iets bij voorstellen dat een dergelijke regel in het leven wordt geroepen, bijvoorbeeld in een omgeving waar relatief veel chinezen wonen (no offense). Maar het blijft idioot dat je in nood niet eens een pak mee kunt krijgen. Wel is er altijd nog ergens een nachtapotheek open waar ze het als het goed is ook op voorraad moeten hebben.