Hoi! Heb t eigenlijk al sinds 3 weken maar mijn tepels voelen paar x per dag alsof ze melk toeschieten, zo'n apart gevoel!! Niet perse als ik t koud heb ofzo soms juist als ik t warm heb Dus voor degene die bij andere kids bv hebben gegeven; is dit herkenbaar in zwangerschap? Zit er niet over in ofzo hoor maar vind t een vreemde kwaal haha
Ik heb dat gevoel ook wel gehad toen ik niet zwanger was, als bijvoorbeeld mijn pasgeboren nichtje huilde. Ik denk dat je lichaam "onthoudt" wanneer het moet toeschieten of zo... Maar nu ook hoor, als mijn jongste dochter (2,5 jaar!) net doet alsof ze huilt als een baby. piew! toeschietreflex!
Yup.. Hier ook vooral bij kleine huilende baby's. Laatst keek ik een filmpje terug van m'n meisje toen ze net geboren was en ja hoor.... Helaas komt er bij mij al vanaf week 14 wat uit...
Jups.. ook hier al weken dat gevoel en er komen dan ook wel wat drupjes uit! Is bij mij niet huil gerelateerd ofzo... t komt gewoon in ene opzetten!!
Ik ben nu net 13 weken en heb het sinds een week. Ik had het voor het eerst toen ik onder de douche stond en was helemaal verbaasd. Ik wist niet dat dit tot de verschijnselen behoorde. Mn tepels beginnen er ook alweer anders uit te zien ("met van die dingetjes erop", als je begrijpt wat ik bedoel ). Ik denk dat dit gewoon hoort bij een zwangerschap wanneer je borsten hun werk al een keer gedaan hebben.