VOOR '79 geboren? Wij zijn helden! :D

Discussie in 'De lounge' gestart door Marjo83, 10 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Haha, die eerste kende ik al, blijft leuk! Die tweede is voor mij ook erg herkenbaar, ondanks dat ik van 1983 ben ;)

2. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ach de goede oude tijd, waar is het allemaal gebleven? (in dozen bij mij op zolder voor een groot deel denk ik)

3. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Die tweede vind ik heel herkenbaar! Die eerste minder, want er zijn aardig wat punten die niet voor mij opgaan, ook al ben ik dan in 1977 geboren. Maar geinig is het wel!

4. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    nou zo "oud" ben ik nog niet maar veel dingen ken ik idd
    nu kom ik niet uit de grote stad duszz dat zal er oko wel mee te doen hebben!
    hihi ik moet er zo mee lachen!
    ik roep ook altijd; maak je niet zo druk jongens!
    vreslijk al die waarschuwingen! bladiebladiebla!

5. djara

djara Fanatiek lid

12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    ik ben dan van 82, maar ik herken ook veel dingen!

6. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Heel herkenbaar idd, vooral die laatste :)

(sommige dingen mis ik gewoon, erg he hihi)

7. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Vooral het gedeelte 'de meester had altijd gelijk' spreekt mij erg aan.....
    Ik ben namelijk leerkracht ;)
    Maar inderdaad, wat maken we ons toch druk tegenwoordig!
    Voorbeeld: een vriendin van mij die moeder is raakte een tijdje geleden bijna in paniek, omdat haar kindje al 40 minuten in de maxi cosi lag... dat mocht volgens haar maximaal 30 minuten anders is het zo slecht voor het ruggetje...... Je moest eens weten hoe hard mijn knaloranje, plastic wipstoel vroeger was :confused: en na 31 jaar nog steeds geen rugklachten hoor!

8. sim

sim Niet meer actief

heerlijk relativerend dit!
    inderdaad als je daar bij stil staat en dan kijkt naar de regels van nu.... moet trouwens wel zeggen dat ik bij de eerste echt alles volgens het boekje wou doen, ook met de uitzet. nu lopen we in de winkel zie ik bijvoorbeeld van die wasbakjes (je kent ze wel met twee van die bakjes in één) en dan denk ik: dit keer niet ondingen, heb ze bij mijn dochter nooit gebruikt, ja als opberg bakjes.. ;)

9. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Geweldig. Ik denk heel vaak aan de periode waarin ik opgroeide. Heel herkenbaar, allebeide versies.

10. Niet meer actief

Ik ben van '71 en ik herken er heel veel in, klaar zitten voor de tv op woensdagmiddag, kijken naar televisie programma's als Tita Tovenaar en de Familie Knots, geweldig was dat.
    En idd geen pc, mobieltje enz...gewoon naar buiten met vriendjes en vriendinnetjes...toch een geweldige tijd die ik voor geen goud heb willen missen!!

Liefs Nies

11. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Hehehe dat vond ik ook altijd zo vervelend, Betamax en VHS.
    Kon je sommige films gewoon niet kijken.
    En op woensdagmiddag tv kijken, vond ik ook altijd zo gezellig, dan deed mijn moeder de gordijnen dicht, koppie thee erbij en lekker kijken :p
    En de bladen die mijn broer, zus en ik lazen zou ik weleens terug willen zien, bijvoorbeeld de Popfoto en de Muziekexpress.
    Ik heb leuke herinneringen aan die tijd! :)

12. Terese

Terese Fanatiek lid

Weten jullie nog de programma's van toen? Zoals zeg es A, Stuif es in, Dokter Snuggles, etc :D

13. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    En Ren je rot!

14. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    Q en Q spannendddd (toendertijd :))

maar idd wij hebben het ook overleefd ik denk dat wij ook meer speelde met poppen auto's lego ed
    ik was ook erg bezig met knutselen hele poppenhuizen heb ik gebouwd met een schoenendoos

en als ik naar mijn eigen pubers kijk nu ,playstation ,pc chatte (al mogen ze dat alleen maar op woensdag) over straat zwerven met vrienden ( jak ) heb ik liever niet maar ja kan niet alles verbieden
    mp3 luisteren al moet ik zeggen dat mijn dochter een lees vernaad is die leest erg vaak boeken

maar er is idd veel veranderd
    tv vind ik in 1 woord waardeloos zowel voor de hele kleintjes als voor de jeugd

en voor ons tja zal het zo zeggen kijk bijna geen tv (zegt genoeg denk :))

15. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Toch heel herkenbaar, ookal ben ik van 1980

16. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Ja erg leuk om te lezen!!! met die computers en zo. Wij hadden toen een Commedore 64 met van die rare figuurtjes. Maar wij vonden het geweldig hahaha :)

En van die verf op de muren van de baby/kinderkamer, ja dat is nu allemaal heel erg verandwoord toen helemaal niet...

Maar ik heb nergens last van en ik kom uit '78 ;)

17. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    hahahahaha ik ben dan van 1983 maar ik herken er ook veel van hoor wel erg leuk.
    Leuk om even uit te printen en op de wc te hangen bij de rest van alle leuke teksten

18. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Haha, leuk zijn ze!

Dan ga ik me meteen afvragen wat we over 30 jaar schijven over nu.... :(: :D

XXAnna

19. Dip

Dip Bekend lid

28 mrt 2006
    859
    0
    0
    kwaliteitsmedewerker
    Tjonge, dit "ouwetje" uit 1973 herkent wel erg veel en toch kan ik niet anders zeggen dan dat ik een FANTASTISCHE jeugd heb gehad;)

Deel Deze Pagina