iemand wilde graag zijn kindjes verkopen Hierna de reden: http://www.zwangerschapspagina.nl/album ... ic_id=4325 Groet van Kiki
Ik moet wel erg lachen om die trotse gezichtjes. Die vinden dat ze er n prachtig kunstwerk van gemaakt hebben, natuurlijk.
Ooooooo, maar wel een koddig gezicht ( zolang het niet bij jezelf gebeurd) Hoe hebben die ouders alles schoon gekregen?
allemachtig , het zal je gebeuren, ik hoop dat het laminaat al aan van vervanging toe was en de t.v. ook.... ( het is wel grappig maar ook weer niet)
Hahahaa...en die gezichtjes erbij. Apetrots op hun "kunstwerk"!! Je zou ze achter het behang plakken.....
Haha leuke foto Dat zijn de oppas kindjes van mijn beste vriendin, zijn hele lieve kindjes alleen dit was echt een rotzooi haha liefs winnie
Vindt het wel grappig inderdaad. De kinderen hebben wel dolle pret, maar als het mijn kinderen waren .... ik zou niet eens weten hoe ik daar op zou reageren.
Gatsie, je zal je huis maar zo vinden! Ik denk dat ik de humor er wel van zou kunnen inzien, achteraf, maar op het moment zelf zeer geschrokken zou zijn! Maar ja, ligt het niet een beetje aan de ouders zelf dat dit zo ver heeft kunnen komen? Het is iig wel leuk om te zien, bij anderen ja!
Hoi, Nou, ik heb het zelf meegemaakt, erg "leuk"kan ik jullie zeggen Mijn oudste was s'middags uit bed gekomen, maar ik hoorde het niet want ik was net lekker een paar deuren aan het aflakken. Net een nieuwe halve liter bus opengetrokken van de allerbeste kwaliteit supersterke hoogglans lak, het mocht wat kosten. Hoor ik ineens achter"mama verven"' ik kijk dus om, ik wist niet wat ik zag, had ie de gehele bus over zijn hoofd uitgegoten!!!!! Ik dacht werkelijk dat ik in een nachtmerrie zat, zat echt een minuut vol afgrijzen mijn zoon aan te staren. Hij ook naar mij, zag alleen een paar donkerbruine ogen door een laag witte lak heen. Er droop een dikke laag over mijn houten vloer heen, je weet wel, prachtig frans eiken met zo''n groef, aaaaaaarch!!! Ik dus mijn zoon onder de douche gezet, een grote kleefmassa, tegels onder en ik onder.Ondertussen luid krijsend en ik volledig de weg kwijt. Mijn man gebeld dat hij wasbenzine moest meebrengen , en dat ie SNEL thuis moest komen. We hebben anderhalf uur werk gehad om het spul uit zijn haar te wassen, van zijn gezicht te peuteren, zelfs zijn wimpers zaten onder , in zijn neus. De vloer vervolgens met thinner schoon gemaakt, hadden we ineens een blanke vlek in de vloer, de tekenen zijn nog steeds te zien. Ja, ik kan mij voorstellen wat die ouders hadden gedacht bij het zien van die foto, ik was in staat om gewoon weg te rijden met de auto, maar ja, dat doe je natuurlijk niet. SCHATJES ZIJN HET!!!!! ach, nu lachen we erom maar dat heeft wel even geduurd groetjes Patricia
Ik heb een keer een drama meegemaakt met frituurvet, dat was ook om te gillen, maar als ik dit zie....................... ](*,)