Ik heb het gedaan.... Ik kreeg net een afwijzing voor een functie waar ik heel graag had willen werken. Ik heb de brief overgetypt en de mail ermee beantwoord... Ik hou jullie op de hoogte!!!
eigenlijk zou ik dit ook moeten doen dus ik heb m ook overgetypt, voor t geval dat... ben wel benieuwd.
Ik ben ook heeeeeeel benieuwd. Zou er zelf ook om kunnen lachen. Heb wel de laatste zin wat aangepast. Ipv dat ik in dienst kom heb ik ze bijna bevolen om me te bellen voor een afspraak om een gesprek te hebben...
En ik heb net besloten dat ik elke afwijzing met zo'n brief ga beantwoorden... Brutalen hebben de halve wereld toch!!!
Jaaa ik heb het gedaan. Ook netjes mijn telefoonnummer erbij gezet zodat ze me kunnen contacteren hoe laat ik maandag kan beginnen. Hahaha 15 minuten fun aan gehad, moest bij elke zin lachen haha
heee da's een goede... die neem ik mee (als t mag). ik verander m ook wel een beetje... maar ik zou toch heel graag willen werken en niet na de zoveelste afwijzing in de vuilnisbak / archief terecht komen
Ik vraag me nu de hele tijd af of hij het al gelezen heeft en hoe zijn reactie zou zijn haha. Ook al word het niks, hopelijk stuurt hij wel een reactie haha
Ik zou hem willen delen op mijn FB, maar ik heb nu een sollicitatie lopen bij een voormalige klant , en 3 weken voor die sollicitatie voegde hij mij toe aan FB. Ik weet dat hij humor heeft maar ik weet niet of hij dit kan waarderen. Vindt hem zelf erg goed.