Hallo! Ik noem mij Anique, ik heb 3 eigen kinderen en over een maand of 3 wil ik er samen met 2 heren voor gaan om voor hun zwanger te worden en een kindje te dragen als laagtechnologisch draagmoeder. Dat betekent dat ik thuis ga insemineren met het zaad van een van de heren en gebruik van een eigen eicel. Na de geboorte is het de bedoeling dat ik in het leven van het kindje een rol krijg als een bijzonder soort van tante. Tot die tijd kom ik me hier vast inlezen, want mijn laatste bevalling is toch alweer 6 jaar geleden. Bovendien heb ik totaal geen ervaring met ovulatie testen en dergelijke, ook die info hoop ik hier te vinden! Groetjes, Anique.
woow allereerst welkom natuurlijk en ook ontzettend leuk dat je dit wilt en kunt doen erg speciaal groetjes nathalie
Welkom!! En jeee wat bijzonder en geweldig dat je dit wil doen voor deze 2 heren. Voor allerlei ervaringen zit je hier helemaal goed op dit forum
wauw knap van je!!!!!!!!!! heel speciaal, ik zelf denk dit niet te kunnen doen (zou mijn kindje niet meer weg willen geven denk ik)
Hey anique welkom hierrrzooo heel bijzonder dat je dat wilt doen. Ik heb er ook aan zitten denken dat te doen, maar ik ben bang dat ik dat niet aan kan.
respect!!welkom hier wat lief dat jij dat met hun gaat doen ik hoopdat t allemaal goed gaat lukken vind het heel knap ik had dat zelf niet kunnen doen!
welkom, en respect hoor! Vind je partner dit ook ok? Ik zou het zelf niet kunnen, maar zou van mijn man ook geen goedkeuring krijgen. Succes in ieder geval!
Tnx voor alle reacties. Mijn partner (niet de vader van mijn kinderen overigens) staat er achter, ja. En voor wie zich zorgen maakt (iemand uitte dat per pb), ik heb al jaren het gevoel dit te willen doen en ben er nu ruim een half jaar ook actief heel erg veel over aan het inlezen, wensouders aan het zoeken enz. Het is dus geen impulsieve actie. Daarnaast zal ik erbij begeleid worden door de FIOM.
Wauw wat bijzonder! En wat emotioneel zwaar ook lijkt me! Ontzettend veel respect dat jij dat voor iemand anders doet zeg!