Voor alle mama's met niet helemaal gezonde kindjes!

Discussie in 'De mama's' gestart door debora21, 5 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ruben

    Ruben Actief lid

    3 jan 2008
    171
    0
    0
    @Jara

    Nou dat was zeker schrikken! We hebben 3 maand in onzekerheid gezeten omdat hij zo veel huilde en niet getroost wou worden, hij trilde en hield zich altijd heel erg stijf. Achteraf bleek hij zeer gestressed te zijn en dat zn nekwerveltje niet goed zat. Gelukkig ging het na 3 maand stukken beter en konden we eindelijk genieten..


    Maar mag ik vragen waarom zij verdacht werd van een coloboom?
     
  2. jara

    jara Bekend lid

    4 sep 2006
    878
    4
    18
    Ruben: haar pupil zit niet in het midden maar in een bovenhoek. Uiterlijk lijkt het dus wel een coloboom. Na onderzoeken door de oogarts bleek het bij haar wel allemaal goed gesloten te zijn en is het dus geen coloboom. Recent is ze weer gedruppeld en daaruit bleek dat ze perfect ziet met dat oog, we hoeven nu dus ook niet meer af te plakken wat we steeds gedaan hebben. Wel zijn we onder controle van een orthoptist om de ontwikkeling in de gaten te houden.
    Wat sneu dat je kindje zo in paniek was in het begin! Fijn dat het nu beter gaat!
     
  3. Ruben

    Ruben Actief lid

    3 jan 2008
    171
    0
    0
    @jara

    Owja dat ken ik wel. Tijdje geleden sprak een andere moeder mij aan (ze zag aan ruben dat hij een ander oogje heeft) haar dochter had namelijk ook een pupil afwijking .. deze zat ook niet in het midden en was heel klein..

    Gelukkig dat ze er alles mee ziet!
     
  4. pregnantlady

    pregnantlady Bekend lid

    29 mei 2007
    635
    0
    0
    Hi mama's van zorgekindjes,

    Vaak willen andere mensen niet graag horen dat er iets is met je net geborenbaby. Ze weten niet of ze blij voor je moeten zijn. Raar want hoe dan ook je bent toch net mama geworden. En dat blijft superrrrrrrrrrr.

    Onze zoon is zeer slecht horend/doof geboren. Voor de rest is het een lief en vrolijk mannetje. We zitten veel in het ziekenhuis voor onderzoeken, testen etc. We hopen dat hij in de nabije toekomst in aanmerking gaat komen voor een choclear implantaat (zie in Google) om zo een redelijk normale toekomst op te bouwen met ons.

    Ik wens jullie allemaal veel sterkte en geluk maar vooral veel genieten van jullie kindjes.
    Liefs, Gaby
     

Deel Deze Pagina