hoe komen we aan een donkere donor?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Vlindertje13, 9 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlindertje13

9 nov 2008
    65
    0
    0
    Sinds een paar maanden weten we dat mijn vriend geen levende zaadcellen in zijn sperma heeft. Onze droom heeft een opstapje nodig. Omdat mijn vriend uit Colombia geadopteerd is heeft hij verder ook geen familie die we kunnen vragen of ze onze donor zouden willen zijn.

Ik ben gaan mailen met Spermabanken om te vragen of ze in hun bestand Colombiaans of eventueel Zuid Amerikaans donorzaad hadden.
    De meeste spermabanken hebben dat niet in het bestand en een paar moet je eerst een intake gesprek voeren en dan kijken ze verder...
    Maar om nog veel teleurstellingen te voorkomen willen we weten waar we aan toe zijn en niet allemaal intake gesprekken voeren en dan te horen krijgen... we laten het weten wanneer we het juiste zaad hebben!
    In Nederland wonen nou eenmaal niet zoveel Colombiaanse mannen die ook nog eens donor willen zijn. Voor ons dus nog een stukje moeilijker om onze droom in vervulling te laten gaan!

Hoe komen we nu aan de juiste donor?
    We weten het even niet meer....

2. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ik weet dat het MCK een donkere donor in het bestand heeft.
    En meerdere getinte donoren.

Anders kan je misschien uitwijken naar Belgiƫ of Duitsland.
    Daar zijn de donorbestanden veel groter.
    Let er wel op dat zaad uit B anoniem is.

Succes!

3. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Misschien gek, maar ik weet dat iemand die uit Colombia geadopteerd is, actief is bij een Colombiaanse vereniging in Nederland (in Utrecht?). Daar heeft hij contact met andere Colombianen, de meeste niet geadopteerd natuurlijk. Ideetje om daar lid van te worden en eens rond te vragen, wie donor zou willen zijn?

Deel Deze Pagina