Voor alle meiden in de MMM

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Elvira, 17 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    oh ginny spannend
    hopelijk een mooi kerstkado voor jullie

en meiden ik ga ook voor DEAL!

2. Ik ga voor jullie allemaal duimen voor een heel mooi en vruchtbaar 2008 meiden!

3. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Meiden, Ik duim ook weer voor jullie in 2008!
    Dat de mmm mag brengen wat het ons ook gebracht heeft.

Ik denk aan jullie allemaal!

Knuff
    Natasja

4. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    elvira thnks, voor iedereen een gelukkig en vooral vruchtbaar 2008

5. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    elvira heel lief die woorden, je pept altijd iemand op terwijl je zelf ook in de situatie zit.
    dus iedereen een gelukkig, gezond en vruchtbaar 2008!

6. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Lief van je Elvira! En ook alle andere meiden natuurlijk.

Ik sluit me aan bij wat er allemaal al gezegd is..
    Ook ik duim voor een vruchtbaar 2008 voor ons allemaal!

En voor Ginny duim ik dat 2007 nog jouw jaar mag zijn!

xxx Jootje

7. Gezond

Gezond Niet meer actief

Wat een lieve woorden van iedereen hier... Superlief dat Elvira eraan gedacht heeft om dit topic te openen!
    Dank jullie wel!

Ik wens ook aan iedereen toe dat hun grootste droom in 2008 verwezenlijkt zal mogen worden!
    Ook hoop ik voor 2008 dat we er ook dan nog steeds voor elkaar mogen zijn en dat we hier steun en kracht mogen vinden om door te gaan als dat nodig is!

8. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Ook ik wens iedereen hier een heel goed nieuwjaar, met veel nieuwe wondertjes erbij.

Vorig jaar had ik zelf een rotkerst, doordat de uitgerekende datum toen was, dit jaar met al het goede nieuws mbt IVF, ga ik een hele mooie kerst ervan maken, en hoop volgend jaar met een dikke buik te zitten of een kindje onder de kerstboom te hebben.
    En dan heb ik het niet over Jesus ;)

Liefs Hope

9. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Ook ik wil uit de grond van mijn hart alle meiden in de MMM alvast het allerbeste wensen voor het jaar dat komen zal!

Wat 2007 ons niet heeft kunnen brengen, heeft 2008 vast en zeker wel voor ons in petto!

Ik neem me voor om hier in 2008 evenveel steun en begrip te tonen als ik het voorbije jaar van jullie heb gekregen! Jullie zijn allemaal kanjers, ik zou niet weten wat ik zonder jullie zou hebben gedaan!

Liefs,
    Marisha

10. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Graag gedaan meiden.

11. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Lieve meiden allemaal,

Ook ik wens jullie alle goeds toe voor 2008! Hopelijk wordt het een jaar om nooit te vergeten en brengt het geluk net zoals voor ons..............

Ik denk aan jullie allemaal!

Liefs Hannah

12. Flam

Flam Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.487
    0
    0
    Ik ga me ook even aansluiten hier :)
    Met 8 als geluksgetal heb ik al geroepen dat
    er voor iedereen geluk beschikbaar is in 2008
    Ik strooi het even uit over dit Topic en Elvira
    wat een mooi initiatief :D
    I I I I I I I I I I I I I I I I I I
    I I I I I I I I I I I I I I I I I
    I I I I I I I I I I I I I I I I I I
    I I I I I I I I I I I I I I I I I

HET SNEEUWT GELUK :)
    VANGEN MEIDEN :)
    Groetjes Scat ;) ;)

13. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Dank je wel Elvira, super dat je daar aan denkt! T is idd zo dat we juist rond deze dagen beseffen dat we vorig jaar overtuigd waren dat we de volgende kerst met z'n 3-en zouden zijn en het doet pijn dat dat niet zo is.

Ik wens jou en je mannetje ook alle liefs, goeds en vooral zwangerschap in 2008....en natuuuurlijk ook voor alle andere super doorzettende meiden op dit forum!

Liefs,
    koosje

14. Doortje Dartel

30 okt 2007
    90
    0
    0
    Kantoormiep
    Groningen
    Ik sluit me natuurlijk ook bij iedereen aan! Ik hoop dat er veel goede nieuwtjes mogen komen hier, tja, het moet toch ooit gebeuren, toch?, we zijn vanzelf aan de beurt! ;)

Iedereen een heeele mooie kerst en we gaan 31 december om 00.00 uur gewoon proosten op een gezond en vruchtbaar nieuwjaar :thumup:

Liefs,
    Doortje

15. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Elvira, Ginny, Scat, Mobius, Pekske, Beeb, Jootje, Daffie, Wolly, Schaapie, Marisha, Lina (2 x), Hope, Nina, Natasja, Elmo, Funny me, Mommy to be, Lady Pink, Dagmar, Anna, Wishgirl, Charlie, Jelske, Caruli, en alle andere meiden in de MMM Ik wens jullie in de eerste plaats allemaal een mooie zwangerschap en en heel veel succes met de behandelingen. Daarnaast wens ik jullie hele fijne dagen, een gezond, gelukkig en babyrijk 2008.

Kerst is een feest van licht. Licht staat voor liefde, leven, warmte, geven, harmonie, steun en troost. Laten we dit licht meenemen naar het nieuwe jaar. Als we allemaal een beetje stralen kunnen we voor elkaar een lichtpuntje zijn.

Veel liefs en een knuffel, Ester.

16. Oleole

Oleole Niet meer actief

ook vanuit Almere wens ik iedereen een vruchtbaar 2008!

17. diana26

diana26 Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.149
    0
    0
    gelderland
    Elvira en alle andere bedankt, ook ik wens iedereen een fantastisch,gelukkig,gezond,liefdevol en ontzettend vruchtbaar 2008!

18. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    :D Hoi bedankt ik wens jullie het zelfde toe! en een heel goed vruchtbaar 2008. :thumup:

Ik vind het super dat je er aan denkt Elvira, ook al ben ik hier niet meer zoveel aanwezig. :rolleyes:

jennie

19. daan75

daan75 Actief lid

7 aug 2006
    373
    0
    0
    randstad
    Wat ontzettend lief en zo herkenbaar. Dit is voor ons zelf al d 3e kerst dat we hopen dat het de kerst erna anders zal zijn.
    Maar we blijven hopen, ik duim ook voor jullie dat in 2008 onze droomwens uit mag komen.

fijne feestdagen en een super mooi 2008

Veel liefs,
    Daan

20. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Ik sluit me hier volledig bij aan......echt een lief berichtje maakt je dag weer goed......

ik hoop dat het voor iederen hier in 2008 raak mag zijn ...misschien zelfs nog in 2007....

L.sybje

Deel Deze Pagina