__Davalee in MMM__

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Davalee, 2 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Davalee

Davalee Actief lid

24 jul 2007
    156
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Lieve allemaal, heb even nagedacht en ben toch tot het besluit gekomen om ook een eigen topic te beginnen.

Toen ik donderdag 20/9 (4dagen na de cryo terugplaatsing)de eerste bloeding kreeg had ik een sprankeltje hoop van innestelingsbloed.. Zaterdags wist ik dat het mis was, uiteindelijk werd ik woensdag ongesteld. Dit kwam niet als een verrassing maar wel weer die domper van waarom wil het in Godsnaam niet lukken? Zet me er gelukkig weer snel overheen maar het knagen over als het ooit gaat lukken blijft. Die angstaanjagende gedachte om kinderloos te blijven knaagt tot op mijn ziel. Waarom word die liefde voor een kind niet werkelijkheid? Hoe vaak moet je nog de teleurstelling te boven komen en dan met de vraag of het ooit mag lukken waar ben je mee bezig en als het wel misschien nooit lukt tot hoe ver gaan we? Ik blijf geloven dat we ooit een kindje in onze armen mogen nemen maar wanneer? Kon iemand me dat maar vertellen want dan ga ik probleemloos zo weer met een nieuwe poging beginnen maar ik durf nu eerst niet meer ben bang om mezelf te verliezen en dat ik mijn positivieve spirit kwijt raak...

Liefs Davalee

2. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Lieve meid! Weet helaas precies hoe je je nu voelt! Niks en niemand kan je antwoord geven op je vragen!

Leef met je mee en blijf voor je duimen!

Liefs en een knuf
    Marjo

3. wolly

wolly Niet meer actief

Hoi hoi

Erg voor je dat het maar niet blijkt te lukken probeer moed te houden.

Ik wil je heeeel veel succes wensen en dat je maar snel zwanger raakt.

denk aan je.

Liefs wolly :)

4. Davalee

Davalee Actief lid

24 jul 2007
    156
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Hallo allemaal,

Ik ben naar een osteopaath geweest en die heeft bepaalde dingen ondekt wat wel eens invloed kan hebben op de innesteling. Zijn er mensen hier die ook osteopathie hebben gedaan of nog in behandeling zijn?

XX Dav

5. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Nee, wat is dat precies?
    Wat is er ontdekt dan? Kunnen ze dat zien?

Liefs en suc6!
    Marjo

6. mobius

mobius Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.117
    0
    0
    Geel, België
    Lieve Davalee

Wat goed dat je je eigen topic geopend hebt. Hier kun je namelijk al je persoonlijke dingen in kwijt.
    Ik begrijp heel goed hoe je je voelt. Die onzekerheid blijft knagen maar zolang je die hoop kan behouden gaat het je zeker en vast lukken.
    Positief denken geeft positieve kracht ;)

Veel succes meid! :thumup:

7. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    Nee ik doe het nog niet maar zat er wel aan te denken...hoor er heel veel positieve verhalen over!

Ik ga momenteel naar de accupunctuur en een natuurgenezer!

We doen er alles aan!

Wat doet hij precies bij je?

x Nina

8. Davalee

Davalee Actief lid

24 jul 2007
    156
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Ga maar eens kijken op deze site, ik vind het een heel helder verhaal waar echt wel iets in zit.

http://www.osteopathie-movere.com/zwang ... blemen.htm

De osteopaath ging eerst mijn hele lichaam langs en verteld me eigenlijk hetzelfde verhaal wat er op bovenstaande site staat.
    Zijn analyse over mij was dat mijn hypofysen niet helemaal goed waren, en dat mijn dunne darm is verzakt waardoor je ander organen onder druk komen te staan zodat de leef omstandigheid minder goed is wanneer je darm meer omhoog zit. Mijn bijnier kan zijn functie minder goed doen. Nouja het is eigenlijk een beetje wat er op de site staat vermeldt.

Ik ben zelf ook met acupunctuur bezig geweest en dat deed me ook goed hij vertelde me toen ook dat mijn buik harder is dan normaal, dit komt dan ook omdat mijn darmen minder soepel zijn, niet als vers gekookte pasta maar meer als een harde klonten. De acupunctuur doet hier niks mee de osteopaath gaat proberen om het weer op goeie plaatsen te drukken. Het klinkt allemaal heel logisch, hopelijk wordt het beter, we zullen het over een maandje zien want dan ga ik weer terug. Ik ben in ieder geval erg positief.

Slaap lekker allemaal.

Liefs Dav

9. Davalee

Davalee Actief lid

24 jul 2007
    156
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Ik zal misschien morgen nog even reageren maar daarna ben ik 2 weken heerlijk op vakantie. Ik wil iedereen heel veel geluk, succes wensen met alles waar je mee bezig bent.

Dikke kus Davalee

10. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    heey davalee een hele fijne vakantie toegewenst.
    tot over twee weken en lekker genieten he!

liefs peggy

11. Davalee

Davalee Actief lid

24 jul 2007
    156
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Hallo allemaal,

Ik ben weer terug van de vakantie en het was echt heerlijk. We hebben heel erg genoten en we kunnen er weer tegenaan!

We hebben niet meer zo lang en dan gaan we verhuizen want we hebben ons huis verkocht en die moeten we over 3 weken uit, eerst een tijdelijk onderkomen gevonden en dan kunnen we hopelijk over 4 maanden ons eigen huis gaan betreden. De bouw gaat goed dus langer dan 4 maanden wordt het niet.

Ik ga even bijlezen, tot gauw.

Kus Davalee

12. Davalee

Davalee Actief lid

24 jul 2007
    156
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Ik ben niet zoveel aanwezig, we zitten midden in onze verhuizing. We hebben ons huis verkocht en moeten tijdelijk ergens anders wonen, in februari wordt ons huis opgeleverd, gelukkig hoeven we niet heel erg lang te overbruggen.
    Maar wat heb ik een hekel aan verhuizen zeg!

Zoals je ziet heb ik vandaag mijn eisprong; mijn ventje en ik zijn al dagen aan het oefenen want we geloven nog steeds in wonderen. Haha, nouja je weet het niet!

Ik ben voor de 2e keer naar de osteopaath geweest en er zit verbetering in maar we gaan nog wel verder met behandelen, omdat het nog niet zo is hoe het moet zijn volgens hem. Ik heb er een goed gevoel over daarom ben ik ook nog erg positief over dat het op de natuurlijke manier kan. Hoop doet leven.

Liefs Davalee

13. Niet meer actief

veel succes met de verhuizing ;)

14. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Succes met de verhuizing meid!
    Wij zijn een half jaar geleden verhuisd....wat een drama zeg!
    Wat kan een mens toch veel troep verzamelen :confused:

Fijn dat je baat hebt bij de osteopaath!

15. Davalee

Davalee Actief lid

24 jul 2007
    156
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Aanvraag gedaan bij ONVZ! Ben benieuwd als ik onbezorgd in 2008 nog een ivf poging mag doen zonder dat ik er op leeg loop. Haha. Veel mensen hier helaas met hetzelfde probleem. Je voelt je gewoon gediscrimineerd. Je gevoel van onbegrip word nog groter in dit hele slopende proces naar het verlangen naar een kindje.

Liefs Dava

16. Flam

Flam Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.487
    0
    0
    Davelee, wanneer kan je antwoord verwachten van het ONVZ.
    Ik wou dat de verzekeringen eens wat soepeler omgingen
    met dit soort aanvragen! Ik hoop voor je dat er binnenkort een
    positief bericht komt :) ;)
    Groetjes Scat ;) ;)

17. Davalee

Davalee Actief lid

24 jul 2007
    156
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Scat,

Ja ik hoop dat ik deze week bericht krijg van ze. Ik heb bij Unive ook aangevraagd ze zijn daar alleen wel weer een stuk duurder maarja als ik nog een aantal pogingen mag doen is het altijd goedkoper. Mocht het met de 5e poging wel lukken dan maken we ons helemaal niet druk over de dure premie elke maand, we willen maar 1 ding en dat is zwanger worden van ons kindje. Dan maar weer veranderen van premie in 2009.
    Jij hebt nog 2 pogingen te gaan zie ik. Ik ga even kijken op je eigen topic hoe het er bij jou voor staat.

Liefs Davalee

18. Flam

Flam Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.487
    0
    0
    Zo is het maar net Davalee, soms is het zeker de moeite
    waard om van verzekering te wisselen.
    Pogingen zelf betalen is heel duur dan kun je beter een
    hogere premie betalen!
    En soms is die 1e kans extra precies de kans die jij nog nodig
    hebt om zwanger te worden :) Daar duim ik van harte voor
    :thumup: :thumup: :thumup:
    Groetjes Scat ;) ;)

19. Flam

Flam Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.487
    0
    0
    Prettig weekend Davelee ;)
    Groetjes Scat ;) ;)

20. Davalee

Davalee Actief lid

24 jul 2007
    156
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Ik heb op het moment geen internet en dat zal de komende maanden nog wel zo blijven.. Heel erg vervelend zo kan ik niet elke keer op mijn werk alles lezen maar ik probeer het wel, het reageren is een beetje lastig.. Ik denk aan jullie hoor en ik blijf jullie volgen. Bij het ONVZ ben ik trouwens geweigerd. Het voelt als een dolk steek alsof je het al niet moeilijk hebt, moet je ook nog eens hier voor vechten.

Liefs Davalee

Deel Deze Pagina