Ook ik zit op de wachtbank: Wat mij opvalt is dat ik zo ongelooflijk moe ben. Ogen vallen echt dicht terwijl ik toch 8 uur slaap. Nog nooit gehad. Verder: -krampen in mijn onderbuik - pijn in mijn onderrug - honger, maar geen trek in warm eten. - Geuren staan me niet aan. - Erg veel dorst Groetjes Sam
heey meiden.. nou hier komt ie dan hoor haha * pijn aan borsten * af en toe misselijk * misschien innestelings bloeding gehad? * raar gevoel in onderbuik * last van mijn onderrug * onrustig slapen * veel hoofdpijn! het is even afwachten
Hallo, Ook ik zit op de wachtbank. Ik had eigenlijk gelijk na mijn eisprong al een vage buikpijn die ik nog steeds heb. Verder moet ik vaker plassen en verlies ik veel afscheiding. Maar ik weet eigenlijk niet of ik zo snel al vanalles kan voelen (als het rtaak zou zijn....).
@happygirl wij lopen geloof ik echt gelijk. De klachten zullen ongetwijfeld van het ontpillen komen, maar uiteraard hoop ik dat wij de uitzondering op de regel zijn en dat het raak zal zijn Het blijft toch gewoon afwachten.... Je weet het pas echt zeker met een positieve test in handen. Het is pas de eerste ronde dus ik zal proberen mij niet te gek te maken, ... moeilijk hoor
Ook ik zit op de wachtbank en mijn nod is op zondag 4 maart Dus zit nu op dag 27 Ook ik heb dus sinds maandag een koortslip - Hoofdpijn - Zeurende ongi pijn al vanaf zondag (zie mijn andere topic) - Zere onderrug - Lichtjes misselijk - Heel erg moe Dat was het wel zo'n beetje Ik vind het toch wel wat hoor zoveel met een koortslip
Zit op dag 24 en op dag 16 duidelijk me ei gevoeld. Ik heb eigenlijk allen dat mijn borsten iedere dag een beetje meer zeer gaan doen. Gr.
Sorry meiden, maar hier zijn de NOD topics voor.. om je symptomen enz te bespreken. Deze zet ikop slot en ik verwijs jullie naar de NOD topic van jouw maand!