Ik zit namelijk met een enorm gevoel dat ik maar niet kan oplossen... ( wie niet d8 ik ) Ik zit nu in me 1ste ronde Clomid 50 mg. Had zo gehoopt dat alles nu wel zou lopen zoals een lichaam hoort te werken.. ( ja toen ik me 1ste pilletje nam ) D8 ik van, nou als ik maar een eisprong zal krijgen dan spring ik een gat in de wolken... ( na mn eisprong ) Hoopte ik zo ergggg dat het wel raak zou zijn!... Zoveel symptonen, die opeens uit het niks kwamen, en ook opeens uit het niks verdwenen.... ( voor mn nod ) Heb ik gewoon nu een dubbel gevoel! Iemand die dit gevoel ook heeft?!
Denk dat dat heel herkenbaar is hoor! Zeker omdat je gewoon niet precies weet welke symptomen natuurlijk bij je lichaam en cyclus horen, of wat misschien komt van de Clomid. en daarnaast is de wens zo groot en het geduld zo klein, want meestal heb je al een weg afgelegd voordat je aan de Clomid mag beginnen. Heb ook al zoveel dingetjes, zeurderig gevoel in mijn onderbuik, 's nachts 3 x plassen, gevoelige borsten, steken in mijn lies. Eerst dacht ik; He wie weet? Nu denk ik... goh voelde ik die dingen anders eerst ook niet, maar was ik me daar gewoon veel minder bewust van? Het enige wat je kan doen is wachten... pff maar dat duurt zolang en voelt zo passief. Ik hoop iig voor je dat het heel snel raak mag zijn.