Hoi meiden! Ik was een beetje op eBay aant zoeken naar schoentjes voor de kleine. Ik koop normaal geen schoentjes voor haar op internet, maar wou maar wat inspiratie op doen. Anyway, ik had bij de opties dus 'nieuw' geselecteerd, en toen was dit één van de resultaten; eBay.be: sandalettes rose P25.26 (object 290562029531 eindtijd 10-mei-11 07:05:15 CEST) In de advertentie staat ook 'nieuw' (neuf), maar zo te zien op de foto zijn ze toch niet helemaal nieuw? Vooral bij het helemaal linkse schoentje, het klittenband lijkt gerafeld, en bij de vlindertjes op de bandjes zie ik volgens mij ook wat vuil/slijtage. Vind het rechtse paar ook een beetje 'groezelig', maar kan natuurlijk ook een beetje aan de foto liggen. Wat vinden jullie ervan?
Ik kan het slecht zien op de foto maar het zou me ook niet verbazen als ze niet gebruikt zijn maar ergens lang in een schuurtje hebben gestaan. De binnenzolen lijken me ongebruikt maar de bandjes zien er vies uit.
Zou best kunnen want bij gebruikte sandalen zie je er toch teentjes instaan en dat zie ik hier niet. Misschien gewoon een hele slechte foto of ze hebben ergens gestaan.
Vind het ook een twijfelgeval. Ze zijn misschien niet (veel) gebruikt maar hebben naar mijn idee ook gewoon lang in de schuur gelegen ofzo. Neuf is trouwens niet 'nieuw', maar '9'
Die rechter paar schoentjes hebben enorme slijtplekken op het voetbed!! En ze zien er allebei behoorlijk smoezelig uit! Echt niet nieuw dus.