Hele dikke knuffel voor alle mmm meiden en de de mama's met alleen een vlinderkindje hoop dat jullie het volgend jaar allemaal mee mogen vieren knuffel.
Ook hier een vlindermama, een ex Asherman-ster, en een MMM mama. Dikke knuffel, gun jullie de volgend moederdag!
ik gun het jullie ook, denk aan jullie en hoop ook dat jullie volgend jaar ook moederdag kunnen vieren!
wil iedereen ook een dikke knuffel geven . zit zelf nog niet in de mmm molen maar ook al vanaf oktober 2009 bezig . groetjes san84
Wat Lief! Woensdag 11 mei zou mijn uitgerekende datum zijn geweest, best verdrietig! Voor iedereen een knuffel!
Hier ook menig ziekenhuis van binnen bekeken en al mijn vriendinnen voor zien gaan. Voor jullie allemaal: DIKKE DIGI KNUFFEL!!! Ik hoop dat het bij jullie allemaal snel mag lukken!
Hier een mmm meid die de mama s wil bedanken voor de knuffels. Ow meiden wat doet het pijn om geen mama te zijn . Ja in mijn hard al jaren ,maar mijn buik had nu vandaag dik moeten zijn. Ik wrijf over mijn buik en pink een traan weg. hij is leeg ,waarom , er zitten hormonen in hopend op een plak beeb. 1 Keer zwanger [ mk ] volgt er nu een goede zwangerschap ? ik typ dit met trillende vingers , en tranen, lief wondertje wanneer blijf je en groei jij in mij? Zo sterk ik de pijn vandaag voel op deze dag is even lang geleden.
Oh meis toch.. zit met tranen in mijn ogen. Ik weet zo goed hoe het voelt.... denk al de hele ochtend aan de meiden die oh zo graag mama hadden willen zijn vandaag, pff. Hele dikke knuffel meid.... meer kan ik je helaas niet geven, maar weet dat er mama's zijn die aan je denken....