TIPS!! bij het slapen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door popje1981, 5 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. popje1981

popje1981 Lid

27 jun 2012
    20
    0
    0
    Huismoeder
    Hallo lieve lezers,

Ik ben een trotse mama van een zoontje nu 9 weken oud.
    Vanaf 2 weken had ik de luxe dat onze kleine man na de avondfles 22;30 doorsliep tot de volgende ochtend 8;00.

Alleen is het de afgelopen week begonnen met snachts rond 03:00 wakker worden, ( huilen) ik geef hem de speen maar na een paar keer in en uit vallen, en de speen er weer in stoppen slaapt hij weer verder. en komt dan rond 05:00
    zijn oogjes zijn dicht en hij slaapt ook wel,
    Wie heeft er voor mij tips, niet dat ik er niet uit wil, maar omdat hij voorheen altijd door sliep was ik benieuwd of er meer mensen ervaring hier mee hebben, en zo eventueel mij advies of tips willen geven.

alvast bedankt,:D

2. Wappie82

Wappie82 Bekend lid

27 sep 2012
    712
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk gelijk aan honger! Hij kan goed slapen, dat heeft hij wel bewezen dus daar zal het probleem ook niet liggen denk ik. Misschien maakt hij een groeispurt en heeft hij meer voeding nodig waardoor hij de nacht weer door kan slapen.

3. RoAn1981

RoAn1981 Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.858
    461
    83
    Ik denk ook aan honger. Onze dochter slaapt ook al vanaf week 2 door na de fles van 23 uur, maar af en toe is ze opeens weer wakker en dat is altijd heel toevallig in de periodes van de sprongetjes. Bij ons is het meestal 2 nachten achter elkaar en dan herstelt haar gewone ritme zich weer. Gewoon flesje geven dus.

4. popje1981

popje1981 Lid

27 jun 2012
    20
    0
    0
    Huismoeder
    Oke bedankt voor de tips/adviezen.

Ik denk zelf ook aan een sprongetje, want het is me nog nooit eerder voor gekomen.

zal kijken wat de aankomende nacht brengt en anders geeft ik hem gewoon een flesje.

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

Lijkt me ook honger, dus lekker een flesje geven. Kan gewoon even een groeispurt zijn.
    In ieder geval: doorslapen voor de eerste verjaardag is GEEN garantie op door blijven slapen, omdat groeispurts, ontwikkelingsfases, krijgen van tandjes en kiezen allemaal roet in het eten kunnen gooien. Reken dus nergens op, maar geniet van elke nacht dat je ongestoord kunt slapen :)

6. Esje13

Esje13 Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk ook honger. Mijn dochter sliep met 8 weken door. Met 10 ineens weer rond 3 uur wakker en had ze honger.
    Met 16 weken sliep ze ineens weer door.
    En nu is ze nog af en toe een keer wakker maar 9 vd 10 keer slaapt ze door.

Deel Deze Pagina