ik wil jullie heel veel sterkte wensen

Discussie in 'Vlindertjes vanaf 25 weken' gestart door babydreame, 1 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babydreame

babydreame Actief lid

9 nov 2007
    308
    0
    0
    nagelstyliste
    arnhem
    Ik wil jullie echt heel veel sterkte wensen.
    Ik heb 3 kindjes en weet niet wat het is om een kindje te verliezen,
    ik lees hier jullie verdrietige berichtjes en pffff wat is dat moeilijk, wat jullie allemaal hebben mee gemaakt,
    wat ik lees is dat je tegen woordig een urn bij je kan hebben, het lijkt mijn echt een heel prettig gevoel dat je toch je zoontje of dochtertje bij je mag hebben thuis.

waneer je weer opnieuw zwanger bent geworden, wi ik jullie heel veel geluk wensen en hopen dat alles goed mag gaan,
    aangezien ik het heel moeilijk vind om iets te schrijven hier.

groetjes elvira

2. He Elvira,

Bedankt voor je berichtje. Het is goed om te weten dat ook buitenstaanders met ons meeleven. En jij heel veel succes met jullie 3de wondertje.

Liefs Melanie

3. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Elvira: bedankt voor je lieve berichtje
    Doet een mens goed om te lezen dat er ook nog mensen meeleven.
    Fijne zwangerschap nog meid

4. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    Ja... dat vind ik dus ook... wil ook graag even m'n respect uiten voor elke vrouw + familie die dit moet meemaken.
    Ik kan me niet inbeelden hoe het voelt om je kindje te verliezen, maar ik heb wel ontiegelijk veel respect voor degenen die dit moeten doorstaan.

liefs x

5. babydreame

babydreame Actief lid

9 nov 2007
    308
    0
    0
    nagelstyliste
    arnhem
    15% van alle vrouwen krijgen wel te maken met de 1e keer een miskraam, ook ik heb dat 1x mee gemaakt dat was ook heel verdrietig maar raakte al snel weer zwanger en heb mijn 2de kindje voldragen,
    moeder natuur beschermt je kindje daarom misschien wel een mk
    maar hoe erg is het als je telkens opnieuw zwanger raakt en telkens gaat het weer mis, dan kun je niet meer spreken dat moeder natuur je kindje beschermt, Het maakt dan ook niet uit of je dat 12 weken bent 20 weken bent 30 weken bent of 42 weken bent alleen ben ik zelf nu bijna 33 weken zwanger geen puff meer en alle ongemakken, maar eigelijk mag ik voor mijn gevoel niet klagen genieten van mijn 3e en laatste zwangerschap, maar na 40 weken wil je gewoon een baby waar je zo naar toe verlangt heb vast houden in je armen en als het later blijkt dat toch iets niet goed is, ik denk niet dat ik dat in woorden kan beschrijven omdat ik het niet mee heb gemaakt,
    maar natuurlijk heb ik wat verhalen gelezen hier.
    dus ik vind eigelijk dat mijn berichje ook eigelijk hoort bij alle andere vlinders.

heel veel sterkte voor de andere vlinders
    als ik iets gezegt heb, dan mag je het altijd verbeteren.

Deel Deze Pagina