Zijn er nog meer meiden die deze serie volgen??? Anderhalve week geleden keken we op tv voor het eerst, dat bleek achteraf aflevering 17 van seizoen 1. Vanaf dat moment zijn we alles gaan kijken (gedownload) tot nu toe... Ik vind het echt een geweldige serie en ben telkens zó benieuwd naar het vervolg . Oke, Jim Caviezel is ook wel erg leuk om naar te kijken. Maar sowieso als je 10 dagen achter elkaar 2 afleveringen per dag (en soms meer) kijkt, raak je aardig verslaafd . En nu zijn we 'bij' . Helaas. Aflevering 10 wachten we op. In amerika is die al uitgezonden - hier wacht ik nog op de ondertitelde versie omdat ik het dan toch beter kan volgen. Maar oeh.. ik ben wel ongeduldig hoor! Nog meer die deze serie volgen? groetjes Athina
Ja ik! In September in t vliegtuig vanuit New York voor het eerst een aflevering gezien en bij thuiskomst bleek de serie hier ook net begonnen. Ik vind t super spannend. Vooral hoe zo'n bad guy toch een good guy is enzo. Pas geleden die aflevering met dat baby'tje bijvoorbeeld. het ene moment legt ie de een na de ander om en vervolgens loopt hij een baby te beschermen
ja, die was mooi he?! Dat was onze 1e.... geweldig hoe ze steeds menseljker worden en ook door de stukjes geschiedenis- steeds meer emotie en gevoel . Wij kijken ook graag ncis - leuke humor - maar die subtiele en vooral o zo droge humor bij deze serie is toch ook wel geweldig
Ik heb de afleveringen online gezien(gratis) omdat die elke voorbij kwam in het rijtje, ik heb de eerste aflevering gekeken en was meteen verslaafd, vooral ook door jim cavaziel, hij legt toch heel wat humor erin. voor degene die het nog gezien hebben onderstaande zin is dan een spoiler geef me 3,5 min tegen carter, zij gelooft niet en dan zegt hij oke 4 min dan
Ik heb wel de voorstukjes gezien en was geïnteresseerd, maar ben het niet gaan volgen. Ik wacht tot die op dvd uitkomt en dan ga ik hem lenen van de bieb! Ben erg benieuwd!
misschien is dat wel beter - dan hoef je niet telkens te wachten als je nieuwsgierig bent. Anderzijds: Hier is het af en toe echt te laat geworden omdat we tóch nóg maar een aflevering keken hihi terwijl het eigenlijk écht bedtijd was.
Zijn jullie toevallig op facebook ook lid van de pagina van p.o.i ? Ik wel en ik krijg dus telkens alvast wat fotootjes en zo te zien van de nieuwe afleveringen... het maakt me dan zó nieuwsgierig ! Maar wel leuk om alvast wat te zien.. jammer dat de filmpjes het niet doen.
Jaaaa, super serie!! Ik ben ook helemaal verslaafd. Ik was op zoek naar iets nieuws om in de kerstvakantie te kijken toen ik op dit pareltje struinde. Heb alle afleveringen van seizoen 1 in één week gezien (terwijl ik ook echt wel iets betres te doen had, ahum...). Nu met seizoen twee bezig.
oehhh wij kijken via internet en hebben net afl 11 van seizoen 2 gezien. Dus ik zat nu een promo filmpje van seizoen 2 afl. 12 te kijken. Maar wauw.. wat een prachtig shot zeg, die laatste... die blik van Reese! (als je dus nog niet zover bent, niet kijken natuurlijk!) Prisoner's Dilemma - Person of Interest Wiki
Komt het niet meer? Zie het niet in de digitale tv-gids staan. Komt het op een andere dag? Of moeten we wachten op het volgende seizoen? Vind ik niet leuk!
ze hebben in amerika 3 weken stilgelegen.. Afgelopen donderdag meen ik- was er eindelijk weer een aflevering . Dus ik zit nu weer met smart te wachten op de nederlandse ondertiteling Mogelijk ligt het in nederland dus ook even zo'n periode stil... Ik zag overigens wel dat hawai five-o ook afgelopen was (nikita komt weer) dus mogelijk is hier met alles wel een wisseling? Maar dat weet ik dus ook niet.