Ik ga morgen met mijn middelste zoontje naar de bioscoop. De premiere van Nijntje draait en er is een speciale peuter voorstelling waarbij het licht niet helemaal uit gaat en het geluid iets zachter. Ik ben benieuwd hoe hij het vindt. Hij is gek van Nijntje en nog nooit in de bios geweest want hij is bang in het donker, dus volgens mij is dit een ideale oplossing zo @Jippie, ik zou gewoon gaan. Mijn oudste is met die leeftijd naar Winnie de Poeh gegaan voor het eerst, nou hij kijkt ook naar hele andere dingen dan dat ( loopt cognitief ook behoorlijk voor, heeft ook nooit naar sesamstraat gekeken enzo ), maar hij vond het hele uitje op zich al leuk ( oke hij telde de stoel cijfers en stond andersom naar vanalles te kijken, maar toch vond hij het leuk ). En in principe kunnen dit soort films zoals nijntje echt nog wel voor die leeftijd hoor vind ik. Lekker gaan hoor zou ik zeggen Gr MB2005.
Ik ben ook erg benieuwd, mijn dochter is ruim 5, misschien wel iets te kinderachtig, ze is nog nooit in de bios geweest, en dan zouden mijn beide kindjes mee kunnen, das wel leuk! mijn jongste is 2
ohhhh dan gaan wij ook. dl is ruim 4 en niet echt meer in de Nijntje fase. Dus ik twijfelde ook. Maar andere films zijn niet echt een optie, daarnaast is ze nogal gevoelig en is het dus wel fijn dat het licht niet helemaal uitgaat en t geluid niet zo hard.
Hier wil mijn net 5-jarige daar absoluut niet meer heen. Heel stellig zei ze dat ik maar alleen met broer moet gaan en dat zij dan wat anders ging doen met papa!
Mijn dochter en ik hebben de film vanmiddag gezien en hij is erg leuk voor de kleintjes. Na afloop kregen m'n dochter (en alle andere kinderen) namens de bioscoop een diploma voor haar eerste bioscoopbezoek; trots dat ze was . Voor oudere kinderen vanaf 5 jaar is de film denk ik wel te kinderachtig.
Ik heb zondag een bios bezoekje gepland samen met mn nicht en haar kleine van 2. Ik hoop dat Yara het leuk vind. De Bumba show vond ze wel geweldig!
Geen idee... is er een minimale leeftijd? Kijk ik zou er niet met een baby gaan zitten Mijn meisje is 20 maanden.
Wij komen net terug van de bios. Voor onze dochter was het de eerste keer maar ze vond het geweldig. Minpuntje was wel de promo's die voor de film werden gedraaid. Daar zaten stukjes bij van films die voor haar nogal eng overkwamen. Ook ging hier het licht helemaal uit maar dat was op zich geen probleem. Weet niet of er een leeftijdsgrens is,hier zaten kindjes van 5 in de zaal maar er waren er ook met een maxi cosi.
Wij zijn gisteren geweest met drie peuters en ze vonden het helemaal geweldig! Het ging ook super, wat me meeviel is dat alle kindjes in de zaal gewoon op hun plek bleven zitten 70min en gezellig meededen met de film.
Eens. hier zijn ze 3,5, en zaten al op de grens qua interesse. Dochtertje zei dat alles zo langzaam ging in de film hehe Maar het gaat om de sfeer hoor. Onze kindjes gingen voor het eerst naar de bios, en waren helemaal onder de indruk dat ze zelf kaartje konden geven bij de deur, en van de 'grooootee televisie'
Wij zijn ook geweest in de bioscoop, het is echt een hele leuke film! Vooraf werd wel wat reclame gedraaid, zonder geluid en niet te lang. Het licht ging uit, anders dan aangegeven. het geluid was wel duidelijk aangepast. Zelf vond ik een minpunt dat er pauze was.... bij ons in de bioscoop dan. Ik weet niet of dit bij anderen ook zo was? Persoonlijk vond ik het heel vreemd, het eerste deel voor de pauze was ongeveer 25/30 minuten. Toen duurde de pauze bijna 25(!) minuten en nog eens een minuut of 25/30 later was de film af. De concentratie en het geduld was bij de kinderen in de zaal duidelijk een stuk minder dan voor de pauze... Bij onze dochter, bijna 3, duurde het even voor ze er weer in zat. Na de pauze bleef het licht wel aan, gedempt.
@mexicang,klopt hier was er ook pauze tussendoor. En je kon idd aan de kinderen merken dat het geduld ver op was na de pauze. Maar hier bleef het licht wel uit ook na de pauze. De film had zonder pauze precies lang genoeg geduurd. Nu waren er kindjes die het al beu raakten tijdens de pauze en dan moesten ze nog wachten op het vervolg.
ik heb een hekel aan Nijntje en ben dolgelukkig dat mijn kinderen dit ook hebben, ben gewoon met ze naar "wreck it ralph" geweest (en Hotel Transsylvanië, Sammy 2, Cars 2 e.d. hier waren ze 3-4-5 jaar oud) wij zijn niet zo van de "babyfilms" hier liggen ze dubbel als het zogenaamd eng is of als er iemand zichzelf pijn doet (als iemand valt in een film liggen ze in een deuk hier haha) Het enige wat ze dan leuk vonden is Woezel en Pip... (ook voor kleintjes zeg maar) maar dat komt denk ik wel omdat mama deze leuk vind
ooh zo'n pauze lijkt me ook zeer irritant, een film van anderhalf uur ging hier prima, maar met pauze erbij zouden ze ook lastiger worden denk ik zo.. (zoiezo als het ligt (een beetje) aan is zouden ze dat ook verwarrend vinden (wanneer begint het dan hihi, ze zijn gewend dat het helemaal uit gaat) Nee ik denk voor kindjes van 1-2 jaar wel leuk, 3 jaar max denk ik.. (als je ervan houd dan)
Vanmiddag geweest. Echt geweldig zeg! Kleine meid hier heeft zooooo genoten! Licht bleef een beetje aan en het geluid wat zachter. Daarna een mooie bioscoop diploma en poster mee. Super leuk! Echt een aanrader!