Voor alle vlindermama's een mooi gedichtje

Discussie in 'Vlinder lounge' gestart door Daisy1975, 30 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Wel meiden,ik was deze morgen op het werk en ik hoorde het nummer "wish you were here" (natuurlijk is dat nr voor een geliefde (partner) gezongen) maar de woorden wish you were here bleven in mijn hoofd hangen.
    Aanstaande vrijdag is het de dag waarop ik zou bevallen en ik was aan het nadenken.
    Of ik misschien nu al zou zijn bevallen en hoe alles kon geweest zijn.
    Maar weet je,voor mij blijft het een vraagteken en in feite is het beter dat het een vraagteken is.
    Ik moest plots aan alle vlindermama's denken,die echt zijn bevallen,hun kindje hebben gezien,gekust,aangeraakt,begraven.
    Ik weet niet of ik zoiets zou kunnen doorstaan.
    Dus daarom,uit het diepst van mijn hart,jullie zijn echt heel moedig en ik heb heel veel respect voor jullie!

2. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Meis,
    voor jou is het zeker een moeilijke tijd nu,tuurlijk ga je je afvragen wanneer je 'eigenlijk' zou bevallen,het is gewoon zoo oneerlijk!
    Ik wens je veel sterkte en kracht deze dagen! :(
    OOk jij mag hier altijd je verhaal kwijt he,we zijn er allemaal voor elkaar!

Enne dank je wel voor je lieve woorden! :oops:

Liefs Dais..
    -x-

3. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Het gedicht 'What makes a Mother' vond ik zo schitterend dat een meisje van mijn koor er een lied van gemaakt heeft.

De mensen die het willen hebben (is wel 10Mb) moeten me maar even PB-en... Ik heb tranen in mijn ogen dat zij dit voor ons heeft willen doen.

Liefs,
    Josien

Deel Deze Pagina