Eerste: Gefelisiteersd! en heel veel geluk! En nu mij vraag... Is er van jullie dat geen symtome had en tog zwanger was? Voor mij is het vandaag presies een week voor mij NOD en nog geen klachten. Heel af en toe een mislijk gevoel (kan ook "all in the mind" zijn). Maar betekn het dan dat het NIET raak is of kan het symtome nog komen?
tja je ziet maar de ene wel de andere niet .... ikzelf ben zo nu en dan misselijk en de mogelijkheid bestaat ik zwanger ben .....maar die misselijkheid kan ook in mijn hoofd rond spoken natuurlijk ... ik weet het niet meer ik wacht het nog maar even af .... L.sybje
Ik had juist geen klachten voor mijn nod, maar een aantal dagen voor nod een oergevoel dat het raak was. En ja hoor het is raak en alles gaat goed. Groetjes Jessie33
Ik had alleen een wat trekkerig gevoel in de onderbuik, rest van de symptomen kwamen pas met een wk of zes, maar behalve mijn (.)(.) nooit veel symptomen gehad, heb vorige week pas voor het eerst overgegeven, denk dat de jus d'orange geweest was...
Ik heb helemaal niets gemerkt nergens langs van. achteraf heel af en toe vlaag van misselijkheid maar nooit de link gelegd omdat ik gewoon op tijd ongesteld was geworden. Hoop het voor je.
wat ik merkte is dat ik blauwe adres op me borsten kreeg . me borsten werden ook voller, had last van obstripatie en was moeier en me buikje werd wat opgezetter voor de rest merkte ik niks, en ja ook een gevoel wat ik had dat ik zwanger was...
Ik was dood dood en dood moe, en ik maar dneken dat dat kwam van alle emoties omdat mijn oma overleden was. Dat klopt vast voor een deel, maar de vermoeidheid pas maanden later overgegaan
Ik kreeg dezelfde klachten als dat ik voor mijn ongi altijd krijg, Pijnlijke borsten, blauwe aders over de borsten, meer trek, hoofdpijn, Geen pijl op te trekken dus. Helaas kreeg ik al heel snel na de positieve test een miskraam. Greets Beeb