hoi dames. vorige maad had ik een mooie cyclus en een duidelijke positieve ovulatietest. dit alles resulteerde in een positieve zwangerschapstest. helaas van korte duur. in de 5e week ging het mis, helaas..... nu zijn we weer met frisse moed verder gegaan.. ik zit nu een week voor NOD. heb weer testen gedaan en mijn ei waarschijnlijk gevonden. ook het bekende slijm ontdekt net als vorige maand. we hebben als het goed is op de juiste tijd geklust 8) vorige maand heb ik 1 avond behoorlijke hoofdpijn gehad. gisteravond was dit weer het geval. vorige maand had ik veel witverlies voor NOD, nu ook .. heb af en toe weer zo'n vaag gevoel in mijn buik. maar durf er niet op te hopen.... dat kan toch haast niet zo snel weer zwanger? of zijn er vrouwen bij wie dit wel zo was?
Hai lievebeestje, ik heb hier vaak gehoord dat je heel erg vruchtbaar bent als je net een miskraam hebt gehad. Dus het zou heel goed kunnen hoor volgens mij. Hoop het voor je! groetjes Debby
hai wat spanned zeg bij mij was dit ook het geval ook ik had een miskraam met 5.3 weken zwangerschap en 4 weken later had ik weer een positiefe test in handen inmiddels dus 22 weken zwanger was ook heel erg verbaasd maar het kan echt
nou , las net een ander topic, en daar waren ook een heleboel meiden die meteen of snel zwanger zijn geworden na een miskraam... laat ik hopen dat het hier ook gauw weer zover is... ben wel positief, ik KAN in iedergeval zwanger raken. en heb een mooie cyclus met ei!
Lieve lievebeestje goed dat je zo positief ben, maar er zijn helaas ook een helboel meiden die niet snel zwanger worden na een miskraam. Ik wil geen domper op de feestvreugde zijn, maar hou er rekening mee dat het ook anders kan lopen. Ik was de 2e maand al zwanger en nu 17 maanden sinds de miskraam verder en nog 1 keer zwanger geweest en weer een miskraam gehad... En nu binnenkort toch naar de gyn. Ik zeg niet dat dat jou gaat overkomen en ik hoop het ook niet, maar helaas wordt niet iedereen weer snel zwanger... Nog een paar daagjes afwachten.. Veel sterkte! Liefs, paula
Mijn zus heeft ook een miskraam gehad alleen wat later. (Nl in week 7.) na haar miskraam is ze druk aan het klussen gegaan en was meteen weer zwanger! Geen menstruatie tussendoor gehad..... Iemand zei dat het kan dat je door je zwangerschap nog hormonen in je lichaam hebt waardoor je eventjes extra vruchtbaar bent. Of dit waar is weet ik niet maar het is een feit dat ze direct zwanger was na haar mk. Succes dus met duimen. Ik hoop voor een pos test.
@ blondie tis ook niet dat ik nu al een feestje vier hoor... ben wel zo nuchter dat ik besef dat het nog maanden kan duren... probeer het voorval van afgelopen maand alleen positief te bekijken, om er niet te verdrietig van te worden... alles ziet er goed uit, mooie cyclus, ei gevonden...dus kan alleen maar hopen dat het snel weer zover is.
Ik heb de vorige maand ook een vroege miskraam gehad met 5 weken. Ik denk niet dat het raak is voor mij deze maand ivm roze/rood/bruinverlies
lieve beestje dat is heel okee om positief te blijven.. Bij mij is de positiviteit ver te zoeken helaas. Ik had ook gehoopt snel weer zwanger te worden en te blijven maar bij mij was het pas 6 maanden erna weer raak (en weer mis) Ik bedoelde het niet flauw, dat feestje..maar ik bekijk het gewoon nuchter. Ik ben door teveel positiviteit lelijk op mijn bek gegaan en heb een half jaar thuis gezeten. En dat gun ik niemand... Als er een topic wordt gestart met : was je na mk snel weer zwanger.. dan zullen (bijna) alleen meiden reageren die snel zwanger raken.. terwijl er nog een hele sliert anderen rondlopen helaas! Maar nogmaals: ik ga voor je duimen! Sterkte met je verwerking! Liefs, paula
Het blijft een kwestie van geluk, Aangezien ieder mens anders is. Je hoopt altijd snel (weer) zwanger te zijn, Helaas geld dit niet voor iedereen. Greets Beeb