Wauw.. ik was er al bang voor en het gebeurde ! meteen dwarrelde de tranen over me wangen vanaf het begin. precies zoals het voelt ! prachtig !
Ookal is mijn wens na lange tijd in vervulling gegaan kon ook ik het niet drooghouden....heel mooi! Ik hoop dat iedereen die nog wacht ooit hun wens zal zien uitkomen. Een nummer dat mij heeft geholpen is die van Reni en Elisa https://www.youtube.com/watch?v=naSNbcWibls
Oh ja, ik heb hem wel al 20x geluisterd nu! Van de week stond hij op de Freya FB toch? Zo mooi, dit nummer
Wauw, wat herkenbaar. En wat een mooi nummer. Hier ook niet droog gehouden. Ik hoop voor alle dames die nog met lege handen staan, hun wens uit zal komen.
Pffff wow! Dat moet groots uitgebracht worden ofzo! Het is precies wat staffie zegt, ook al ziet mijn banner en nu goed uit, ik weet nog zo goed hoe het voelt! En dat gevoel is echt nog niet weg hoor. Dat zal nog lang bij me blijven en ik koester het wonder in mij heel erg!
Idd, op de freya FB. En meiden, heel veel sterkte en kracht gewenst, wanneer je ( nog ) worstelt met je ongewenste kinderloosheid, maar ook wanneer je wens in vervulling is gegaan, maar het gevoel en de emoties van het hele traject nog zo aanwezig is. Knuffel!