Hey meiden, ik schuif bij jullie aan op het wachtbankje. Zit op 7dpo. Heb al hele week last van krampjes en gevoelige vorsten. Vooral aan de linkerkant pijn. Gisterochtend zag ik roze na het afvegen. Paar uur later druppels bloed. Niet zoveel als tijden menstruatie. InDe middag had ik het zo koud. Maar in de avond weer super warm en hoofdpijn. Vannacht werd ik steeds wakker en had ik hevige kramp in de onderbuik aan beide kanten. Maar mijn menstruatie is altijd heel heftig. Wat moet ik hier van denken?
Gister verloor ik een beetje bruinsel net als 3 dagen terug... Ik dacht: Laat ik voor de grap een test doen (nod = donderdag). Geen ochtendurine gebruikt en voor dat ik de test deed had ik al ruim 1.5liter water op. Het was de Predictor 6 dagen early. Negatief natuurlijk.. maar ik hoopte zo er wat op te zien. Ik heb nu de 2v5 besteld en die krijg ik dinsdag binnen en dan doe ik hem woensdag ochtend.... Ik hoop zo dat die 2 stukjes oudbloed, innestelingsbloed was!
Na 4 dagen overtijd heb ik nu spotting. Waarschijnlijk zet mijn menstruatie morgen door. Op naar de volgende ronde. Dan ga ik tarwekiemolie gebruiken na mijn eisprong. Hoop dat dat de innesteling bevorderd
Hoi allemaal, Ik ben nieuw hier! Lees al een tijdje mee en heb besloten een account te maken. Is wel fijn als je tijdens de 'wacht-dagen' even van je af kunt kletsen.. Ik ben nu ook aan het wachten. Dit is voor mij de tweede ronde...Wachten duurt zooo lang, bah!
Misschien een rare vraag hoor, maar wat is DPO? Ik had vorige maand echt alle symptomen die je maar kunt bedenken. Ik was misselijk, hoofdpijn, ontzettttend zere borsten, koude handen en voeten, krampen.. Kwam doordat ik was gestopt met de pil. En niet omdat ik zwanger was. Heb toen ook wat testen gedaan omdat ik er niks van begreep. Mijn lichaam voelde zo anders. Vervelend die onzekerheid he! Ik hoop voor je dat het iets goeds betekend..
Dpo zijn het aantal dagen na je eisprong. Vervelend hè dat ontpillen! Ik had dat de eerste ronde ook! Dacht echt dat het raak was!!! Helaas houdt je lichaam je soms flink voor de gek. Deze cyclus had ik ook weer het idee het is raak, maar helaas
Balen!! Ik hoop, als het deze ronde niet raak zal zijn, dat mijn cyclus wat minder lang gaat zijn.. Want jee! 36 dagen is echt vervelend, TE lang wachten. Kan het niet zijn dat het niet doorzet? Je bent overtijd, toch?
Hier is helaas de feestweek ook weer begonnen denk ik Op naar de volgende ronden, goede reden om weer te klussen
Bij mij is het als volgt: Precies een week na inseminatie verloor ik 1x oudbloed 2 dagen later verloor ik weer 1x oud bloed Gister verloor ik laat in de avond oud bloed Vanmorgen was het oud bloed en 1 uur later licht roze slijm. Daarna tot 15:00 helemaal niks. Toen om 15:00 verloor ik een klein beetje roze slijm en verder ben ik niks meer verloren... Donderdag zit ik 2 weken na inseminatie. Het zit trouwens niet in mijn maandverband, alleen tijdens het afvegen had ik het. Ik ben dus heel weinig bloed verloren, want het gaat telkens echt om kleine stukjes van een halve cm / 1cm ofzo
voel me een beetje dubbel.. ben normal 5 dagen hevig ongi en heb dan nog 1 a 2 dagen voor en na bruin bloed verlies.. Nu had ik enkel zaterdag bruin bloed bij het vegen en heb ik zondag en maandag wel heftig gebloed, maar dit was voornamelijk oud bloed ? Vandaag Dinsdag niets meer, geen drupel meer .. sinds vandaag ook uit het niets flink verkouden, loop voortdurend naar het toilet omdat ik moet plassen (om de 15 min bijna..) heb ik mss toch verkeerd geteld? als ik uit ga van mijn laatste cyclus 35 dagen zou vandaag pas mijn NOD zijn ... ik ben helemaal in de war nu hoe hevig kan zo'n innestelingsbloeding zijn ?
Hier precies hetzelfde noukie! Sinds zondag wat spotting, maar zet niet door. Ik weet nu ook niet zo goed wat ik ervan moet denken... Ik heb zelf geen ervaring met innestelingsbloeding dus kan helaas geen antwoord geven op je vraag
lastig he, dacht dat ik wel weer voor een aantal weken uit de onzekerheid zou zitten nu, maar niet dus ... Bij mij was het wel wat meer dan spotting, maar heb in mijn ogen ook geen volledige ongi gehad .. en als ik uit ga van mijn vorige en ineens ook langste cyclus (35 dagen) dan zou vandaag mijn NOD pas zijn.. Mss toch helemaal verkeerd gevoeld wat mijn ei betreft ??? om gek van te worden dit ..
Hallo meiden, hoe is het bij iedereen? Hier voor alsnog goed, 6 en halve week vandaag. 9 mei de eerste echo, hoop zo dat de kleine lekker blijft plakken. Ik vind het rot dat sommige weer op moeten naar de volgende ronde, maar ik ben meer als anderhalf jaar bezig geweest, en dat zegt dus helemaal niks. Niet opgeven hoor, soms duurt het gewoon wat langer.. hoe vervelend het ook is. Gemiddeld zijn stellen wel 1 jaar bezig, sommige stellen hebben super veel geluk en andere wat minder. Maar lekker blijven klussen ! Kuss
Voor iedereen met een positieve test, gefeliciteerd! Blijft toch altijd spannend!! Ik zit pas in mijn tweede ronde! Deze maand duidelijk mijn ei gevoeld, heel bijzonder. Ik lag 's nachts wakker van de pijn aan de linkerkant, alsof er heel veel druk werd uitgeoefend, en toen ineens 'plop' en de pijn was weg.. Daarna natuurlijk 'geklust' Zit nu pas op dag 3 dpo maar toch voel ik heel duidelijk een druk op mijn baarmoeder, een 'vol' gevoel, dat heb ik nog niet eerder zo gevoeld. Alsof ze druk aan het werk zijn daar beneden Kan nog vanalles gebeuren natuurlijk. Fijn om ook jullie ervaringen te lezen!
Hoi Mariisx, wat fijn dat alles goed gaat! Ik heb al je berichten gelezen ben echt blij voor je zeg, na 1,5 jaar! Wauw.. Beausecret; spannend! Ik hoop voor je dat t raak is! Voor mij deze maand een verwarrende cyclus. Ik zou eigenlijk afgelopen zondag ongesteld moeten worden. Dit ben ik nog niet; ook nog geen teken van menstruatie. Wel vreemd; vorige week dinsdag had ik een knal ovu test terwijl ik zelf DACHT dat ik de week daarvoor mn eisprong had. Nu wacht ik dus maar tot aankomende zondag/maandag met testen, wie weet klopte die ovu test wel en was mn eisprong gewoon later. Het is ook pas de tweede ronde dus kan ook met t ontpillen te maken hebben. Ook apart; voor mn menstruatie heb ik altijd giga zere borsten. Nu niet! Geen pijn aan. Wel hele levendige dromen.. En emotioneel. Spannend allemaal..