Voor als jij ook op het wachtbankje zit

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mariisx, 7 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. valentijntje

valentijntje Actief lid

17 apr 2016
    201
    35
    28
    NULL
    NULL
    Ik moet trouwens ook steeds plassen!! Bedenk ik me nu. Dat heb ik nooit, en zoveel drink ik niet

2. LovelyyX93

LovelyyX93 Niet meer actief

Mijn vriend en ik zijn bezig voor de eerste (eerste ronde dit) allebei hopen we dat het al wel raak is, heb wel beetje een gevoel van 'oke het kan inderdaad raak zijn' heb beetje last van duizeligheid, hoofdpijn(kan aan het weer liggen) af en toe krampen rechts onder in buik en rechts onder bij mijn rug, ook begin ik beetje blauwe aderen te zien op mijn borsten. Maar miss komt het ook door 'ontpillen' dus we zullen het afwachten.. Hoe ongeduldig ik ook ben.

Ik hoop dat het snel raak en positief is bij iedereen hier die er allemaal mee bezig zijn :D

3. valentijntje

valentijntje Actief lid

17 apr 2016
    201
    35
    28
    NULL
    NULL
    Spannend he!! Vorige maand had ik echt veel last van verschillende symptomen (was ook mn eerste ronde) maar toen was t indd ontpillen. Maar.. T kan zomaar raak zijn hoor! :D

4. LovelyyX93

Ja inderdaad. Ik blijf er positief over, als het komt komt het. Maar van ontpillen had ik 3 jaar terug geen last van gehad.. Had daarna spiraal genomen ivm veel last van menstruatie (Mirena spiraal) heb dit jaar maar van 15 maart tot 4 april de pil genomen en heb daarna onttrekkingsbloeding gehad. Dus ben benieuwd of het misschien toch al raak kan zijn of dat het gewoon afwachten is. Maar voor nu ga ik maar gewoon uit van ontpillen want heb mijn ovulatie dagen ook niet kunnen opsporen met ovulatie testen maar heb denk ik wel de eisprong gevoeld.
    (Zelfde steken als dat ik ook altijd had met spiraal toen ik de eisprong kreeg)

5. valentijntje

valentijntje Actief lid

17 apr 2016
    201
    35
    28
    NULL
    NULL

Spannend.. Afwachten! Ik duim voor je!!

6. Tilleke

Tilleke Actief lid

9 mrt 2014
    379
    0
    16
    Hey meiden! Ik wil me ook graag aansluiten als dat mag:)
    Wij zijn nu bezig voor ons 2e kindje en zitten nu in de eerste ronde.
    Ik heb vrijdag op zaterdag waarschijnlijk mijn eisprong gehad. Dit merkte ik door positieve ovulatietest,witte/doorzichtige draderige afscheiding en flinke steken en krampen en gevoelig bij het klussen. In de loop van zaterdag/zondag werd dit een stuk minder.
    Sinds gisteren heb ik veel dikke witte afscheiding, wat me opvalt.
    Toen ik net naar de wc ging en even voelde, kwam er wit/doorzichtig slierterig afscheiding met een beetje bloed vandaan. Daarna nog een beetje licht bruinige afscheiding.( sorry voor de details)
    Wat zal dit kunnen zijn..?!
    Kan dit met eventuele innesteling te maken hebben? Of kan dat nog niet?
    Zijn er meiden die dit ook hadden en zwanger bleken?

7. valentijntje

valentijntje Actief lid

17 apr 2016
    201
    35
    28
    NULL
    NULL
    Ik heb nooit bruinige afscheiding of bloed tussendoor dus ik kan je er noet bij helpen.. maaaar volgens mij duurt een innesteling ongeveer n week?

8. LovelyyX93

Ik ga me maar eens abonneren op deze topic ☺️ Ben erg benieuwd wie en hoeveel meiden er deze maand een positieve test krijgen, ik zelf kan pas vanaf 6 mei testen maar denk dat ik eerst dat weekend afwacht al lijkt me dat erg lastig.

9. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0
    Lijkt me vroeg voor een innesteling aangezien je bevruchte eitje er een paar dagen over doet om je bm te bereiken. Wel heb ik sinds mijn eisprong veel slijm/afscheiding gehad/gehouden. Dit had ik normaal nooit, 10 dgn naar eisprong posi getest:)

10. Tilleke

Tilleke Actief lid

9 mrt 2014
    379
    0
    16
    Ja klein ik heb het nu ook wat meer dan normaal. Alleen is het nu wat minder. Ff afwachten dan maar en hopen dat de dagen snel gaan..;)

11. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0
    Ik duim voor je!! Wachten duurt altijd lang, maar je bent vast niet de enige hier

12. valentijntje

valentijntje Actief lid

17 apr 2016
    201
    35
    28
    NULL
    NULL
    ;)Net wakker en weer ontzettend aparte levendige dromen gehad ben er moe van! + opgeblazen gevoel.......zou het wat betekenen?

13. LovelyyX93

Ik hoop het voor je! Kan je zelf niet al gaan testen? Aan je banner zie ik dat je al 3 dagen overtijd bent.

Heb er zelf geen ervaring mee (met levendige dromen) alleen opgeblazen gevoel maar heb dat wel vaker dus ga ik er zelf nog niet vanuit maar stiekem hopen doe ik wel ;)
    Ik ben ook net wakker (halfuurtje ongeveer) en heb echt hoofdpijn (nog steeds!) en nog erg slaperig al ben ik best optijd gaan slapen. Gister was ik ineens heel erg duizelig, geen idee waardoor nja misschien omdat ik toch ff een sigaretje had genomen (heel slecht ik weet het!) heb ook nog veel last van afscheiding wat ik normaal nooit zo heel erg heb ofja dat het er bijna uit stroomt zeg maar en meer zin heb ik wat ik nooit eerder heb gehad en ben ook erg snel aangebrand.. Hmm kan dat wat betekenen?;)

14. valentijntje

valentijntje Actief lid

17 apr 2016
    201
    35
    28
    NULL
    NULL
    Oeehh ook spannend zeg. Ja, ik voel ook van alles maar ben me er heel erg van bewust dat t ook gewoon mn lichaam kan zijn die nog steeds moet wennen aan een leven zonder hormonen ;) (de pil)

Ik test nog even niet omdat ik vorige week dinsdag een positieve ovu test had. Terwijl ik dácht dat ik de week daarvoor mn eisprong had. Ik deed die ovu test meer uit verveling, haha! Dus ik tel vanuit die positieve ovu test 14 dagen op, dat is aankomende dinsdag.. Als ik dan nóg niet ongesteld ben doe ik pas een test. Wel super lastig om te wachten!!

Jij moet ook nog even wachten zie ik! Vervelend he!! Grrr.. Konden we de klok maar even vooruit zetten

15. LovelyyX93

Pff jaa echt he! Oh wel vervelend dan,, maar jij hebt tenminste wel een positieve ovulatie test in je handen gehad en ik (nog) niet :0
    Op het moment heb ik nu paar dagen al ff niet meer getest , gewoon niet meer echt aan gedacht en om de negatieve testen weg te laten.. Maarja, ik denk dat ik de eisprong wel heb gevoeld. Pff zo vervelend dat wachten en elke keer maar een testje doen. Daarbij weet ik niet zo goed om welke tijd ik het beste kan testen?

Weet jij dat misschien?

16. valentijntje

valentijntje Actief lid

17 apr 2016
    201
    35
    28
    NULL
    NULL

Snap ik. Ik had eigenlijk met mezelf afgesproken om die testen niet te doen. Omdat het ik er onzeker van word en omdat ik er dan zoo mee bezig ben, terwijl ik pas net ben begonnen. En omdat er nu ook weinig te zeggen valt over mn cyclus. Maar k deed m toch omdat de drang te groot was.. Ik vind t lastig om te zeggen wnnr je t beste kunt testen omdat ik de week ervoor dacht dat ik mijn eisprong had, dus.. Ik zat er naast!

17. Charley7

Charley7 Actief lid

2 jan 2016
    234
    0
    0
    Breda
    Hoi meiden, ik wil ook graag meepraten. Deze maand geen duidelijke ovu test, vorige maanden wel. Temp vind ik zelf ook niet heel erg duidelijk (temp daling) de stijging wel weer netjes 3
    Dagen.. Wat vinden jullie? Spannend weer het wachten 😬 Hoop voor iedereen Roze

18. valentijntje

valentijntje Actief lid

17 apr 2016
    201
    35
    28
    NULL
    NULL
    Hoi hoi. Welkom!!
    Hmm.. Ik ben niet bekend met temperatuur opmeten :).. Volgens mij is daar wel een speciaal topic over!

19. Charley7

Charley7 Actief lid

2 jan 2016
    234
    0
    0
    Breda
    Haha oke bedankt ☺️ Wacht het maar gewoon af 😬 Elke maand weer spannend!!

20. LovelyyX93

Goedenavond dames!

Ik heb even een vraagje, hebben jullie misschien een tip wat ik kan doen als ik last heb van veel afscheiding? (Wordt er echt gek van 😣 )

Deel Deze Pagina