Voor zovee ik weet niets, extra wassen is vaak slecht voor je ph. Ik draag een inlegkruisje anders blijf ik aan het omkleden
Bij mij was het wel een symptoom. Ik had in de week na mijn eisprong enkele klodders slijm verloren en daarna veel afscheiding gehouden. Dit had ik nooit.
Ohh ik hoop het niet voor je! Oh ik moet iets kwijt ! Was gister bij mijn vriend geweest en was vergeten meteen mijn 'foliumzuur tabletten' in mijn toilet tas te doen,, de moeder van hem zag ze bij hun op de badkamer staan en was bang dat ik zwanger zou zijn 😅 Dus ze kreeg al bijna een hardverzakking... Wordt daardoor zo onzeker over :/ hij en ik gaan binnenkort samen wonen (als we de appartement toegewezen krijgen) Heb nu dus ook echt het gevoel alsof ze me niet echt meer mag. Maar ze zal het ook wel goed bedoelen. En owja, mijn schoonzus is zwanger dus ik vraag weleens dingen aan haar over waar zij zoal last van heeft en die dingen allemaal... Daardoor dacht hun ma dus dat ik al aan kids wil beginnen.. Mn vriend zei daarop dat ik kinderen gewoon erg leuk vind. Dit maakt me dus onzeker waardoor ik ga twijfelen of ik het wel al wil :/ pff... Hij en ik zien het wel, als het gebeurd gebeurd het. Zijn zus zou het niet erg vinden had ze al gezegd.
Tis niet doorgekomen nee! Wel weer nachtmerries.. Ik wil morgen wel testen op 10dpo.... Of niet doen? Oooh voordat ik daar wat over kan zeggen.. Hoe oud zijn jullie en wat is jullie situatie?
Ik ben 22, augustus 23 hij is jaartje jonger. We verdienen allebei goed maar ik snap zijn moeders reactie ook wel. We wonen allebei nog thuis dusja. Ik denk dus ook dat ik er nog mee wacht maar als het gebeurd dan gebeurd het. Ik zou testen wie weet is het toch positief! Ik ga voor je duimen
Oooh ja misschien wat zorgen inderdaad, van hoe moet dat dan als het zover is.. Het zal wel fijn zijn als je eerst een huisje hebt, maar als het eenmaal zover is dan is et zo... Gebruik je nu niets? Ja pff misschien morgen toch maar een test doen en dan zondag ook..
Nee gebruiken nu niks misschien niet zo slim maar we willen het allebei wel heel graag. Ik ben benieuwd voor je, ik ga voor je duimen!
Spannend allemaal voor iedereen! Ik zit op 13-14 DPO nog niet ongi. Morgen of zondag zou ik dit moeten worden. Mijn eisprong was nu stuk eerder op dag 18 ipv 21 Ik kan volgens berekening ook vandaag ongesteld worden om dat ik nu eerder eisprong had. Maar berekening is zondag officieel. Ik heb afgelopen dinsdag nog negatief getest. Daarna niet meer getest. -symptomen 5 DPO slijmverlies roze best veel Mega buikpijn krom staan en zware boven benen Dit is sinds eergisteren afgezakt en heb nu nog wel gevoelige buik en boven benen Ontzettend moe Benen moe Borsten meer aders soepel en dan soms gespannen Gevoelige tepels op momenten dat borst gespannen sta Tepelhof iets donkerder dan normaal Dus of me lichaam houd me voor de gek en word gewoon ongesteld.. Of mij lichaam duurt langer om positief te testen.....
Hoi, Ik denk op het wachtbankje te zitten, maar ik weet het niet zeker. Ik snap er even niets van. Ik had woensdag echt pijn rechtsonder thv mijn eierstok, maar de donderdagochtend ook nog en daarna ineens linksonder en sinds donderdagmiddag verdwenen. Gistermiddag wel ovulatietest gedaan, maar die gaf maar een licht streepje. Wel extreem vochtig van onder. Heb ik 'm nu wel of niet gehad? Wat denken jullie?
Ik wacht ook gezellig mee. De mijne is sinds vandaag begonnen als ik t goed heb want vandaag heb ik echt geen pijn meer, na 6 dagen ovulatiepijn gehad. Ik vermoed afgelopen woensdag of vannacht mijn ei al gehad hebben.
Aaaaah nee meen je niet!! Ik blijf alsnog voor je duimen! Geen bloed is goede moed Ik zit nu op 8DPO Dus nog ff afwachten, volgende week 6 mei zou ik ongesteld moeten worden. Ik heb gister op een site iets uit gerekend.. En ik hoop dat het klopt aangezien ik die pijn wel had de 27ste. Vandaag was ik ineens heeel erg emotioneel, moest uit het niets ineens huilen en was snel geirriteerd. Hopelijk is het positief
Is er nog plek op t bankje? begin ondertussen errug ongeduldig te worden. Wou gister bij de kruidvat de 2v5 halen, hebben ze die niet hier in t dorp! Vind clear blue echt bizar duur. Dus via bol.com weer Testpoint besteld, zou vandaag binnen komen. Nou, niet dus! Ondertussen dus aardig ongeduldig wou morgen ochtend gaan testen. Ik weet dan nog niet waar ik aan toe ben. Puur op wat ik gevoeld heb afgelopen maand, zou ik woensdag of donderdag menstruatie moeten hebben. Eens kijken of ik m'n lichaam ken, of dat ie me in de maling neemt...
Jongemama1 Spannend!! Vervelend he, dat wachten.. lovely oeeh nog een paar daagjes... Ja, inderdaad. Geen bloed geeft moed. Als ik dinsdag nog niet ong ben doe k weer een test. Was vandaag druk dus niet meer mee bezig geweest. Mijn man baalde wel van de negatieve test hij wil zoo graag haha kikkertje88 afgelopen donderdag of aankomende? Het voordeel van geen testen in huis = niet kunnen testen = jezelf niet gek maken hahaha.. Die k2v5 zijn vaak op he! Cb vind ik ook erggg duur hoor.
[/QUOTE] kikkertje88 afgelopen donderdag of aankomende? Het voordeel van geen testen in huis = niet kunnen testen = jezelf niet gek maken hahaha.. Die k2v5 zijn vaak op he! Cb vind ik ook erggg duur hoor.[/QUOTE] Nee afgelopen donderdag! Gister dus ik ben niet van het vroeg testen. Enige keren dat ik testte was ik flink overtijd. Voel me precies t zelfde als de laatste zwangerschap (die dus verkeerd afliep). Vandaar benieuwd of ik het goed voel, of in de maling genonen word
Valentijntje, weet jij of ik met de 2besure zw test ook 4 dagen voor mijn menstruatie al kan testen? Heb de extra gevoelige. Even een update: ik kan zondag al gaan testen ben zo benieuwd!! Hopelijk positief en anders de volgende ronde