Voor als jij ook op het wachtbankje zit

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mariisx, 7 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jongemama1

jongemama1 Niet meer actief

Ja echt vervelend dat wachten pff. En dames, een vraagje.. Ik heb vandaag alweer (ovulatie/menstruatie) pijn... Ik dacht dat ovulatie pijn echt over was sinds gisteren... Een ding is zeker en dat is dat geen innestelingspijn... (?).. Wat kan dat volgens jullie zijn? #spannend

2. jill1984

jill1984 Actief lid

10 jun 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kom er ook bij zitten! Ik weet niet precies wanneer mijn nod is aangezien ik onregelmatige cyclus heb.
    Wel heb ik allerlei steekjes in me buik en rugpijn en misselijk met vlagen.
    Heb ook al een week last van slijm verlies.
    Iemand hier ervaring mee?
    Zit nu op cyclusdag 30

3. LovelyyX93

LovelyyX93 Niet meer actief

Hoi dames!

Vannacht ineens hele rare dromen gehad, dat ik positieve zw tests had en ineens daarna bloed verloor??! Echt freaky vond ik dat, het voelde ook zo echt allemaal zo levendig.. Hopelijk is het positief en niet negatief. Kan vanaf morgen al testen met 2besure extra gevoelig.
    Heb nog steeds veel last van afscheiding, voel het er gewoon uit 'stromen' (sorry voor de details) het blijft ook plakkerig, niet echt dat ik er draden mee kan trekken. Heb er nooit eerder zoveel last van gehad. Ben ook erg moe/lui en kan wel de hele dag in bed blijven liggen🤔 En ook nog steeds last van uhm ja winderigheid 😕

@valentijntje, ik hoop echt voor je dat het positief gaat worden, misschien heeft jouw lichaam wat meer tijd nodig om hCG aan te maken?

4. 28Sab28

28Sab28 Actief lid

8 mrt 2016
    139
    0
    16
    NULL
    NULL
    Welke symptomen heb jij nog meer? Ik heb gevoelige borsten, rugpijn, gerommel in mijn onderbuik en gisterenochtend roze afscheiding en vanmorgen ook alleen met afvegen. Mijn menstruatie zou dinsdag moeten komen. Marja wat is het nu late innesteling of eerdere menstruatie dus andere cyclus (normaal 30 dgn). Ook had ik vannacht last van zweten terwijl ik het daarvoor erg koud had.. Hmm bijzonder

5. LovelyyX93

Hoi hoi! Ik denk dat je last hebt van 'innestelingspijn?' Je zou eventueel op
    https://www.vruchtbaredagen.nl/wanneer-innesteling/ Kunnen kijken, moet je wel de eerste dag van je lastste menstruatie invullen en de gemiddelde cyclusduur.

Ik hoop dat je eruit komt! Want die onzekerheid is ook niet fijn. :(

6. LovelyyX93

Symptomen waar ik last van heb is:
    Snel emotioneel
    Snel geiriteerd
    Snel moe
    Alleen maar willen liggen en niks willen doen
    Paar dagen geleden veel steken gehad rechtsonder in mijn buik en mijn rug
    Beetje last van blauwe aderen op mijn borsten (zie het echt alleen als ik in de spiegel kijk)
    En het gevoel/idee dat ze klein beetje groter zijn geworden (mijn vriend merkt geen verschil zegt ie 😅)
    En ben er niet helemaal bij met mn hoofd.
    Meer afscheiding dan voorheen.

Dus best wel veel en gister leek het ook alsof mijn rechterhand ineens een beetje dikker was.

Hopelijk is het bij jou ook positief! Ik kan vanaf morgen al testen (heel vroeg) alleen heb ik geen zw test bij mn vriend liggen dus doe ik het maandag ochtend voor ik ga werken wel even testen.

Ik ga voor je duimen! :D

7. 28Sab28

28Sab28 Actief lid

8 mrt 2016
    139
    0
    16
    NULL
    NULL
    Lovely ! Ja zeker spannend ik heb nu niets meer was alleen vanmorgen rosé afscheiding. Wel kreeg ik het opeens heel warm en beetje duizelig tijdens boodschappen doen. Zeker spannend! Ik duim mee voor iedereen. Wachten duurt dan wel jaren. Terwijl ik mij er juist niet druk om wil maken .

8. LovelyyX93

Jaa inderdaad spannend! Heb nu ook niks meer,, althans.. Alleen last van afscheiding nog en erg moe en slaap wel heel erg vast de laatste tijd. Maar krijg ook het idee dat als ik er veel meer op let op waar ik last van heb ik er dan ook last van heb als je begrijpt wat ik bedoel. Heb nu ook geen steken meer paar dagen geleden nog wel. Misschien had ik de innesteling gevoeld? (Als het dat is en het al meteen raak was) maar ik ga er nog niet vanuit, ben net een maand met de pil gestopt.

9. wjvm

wjvm Actief lid

10 jan 2016
    342
    247
    43
    Nou dames..

Mijn wachtbankje is voorbij!! Ik ben ongesteld geworden!

Ik had alle symptomen van zwanger kunnen zijn.
    . Maar me lichaam speelde een spelletje! En voor de gek gehouden!

10. jongemama1

De mijne is laatste van de eerste menstruatiedag is op 10 april. Maar meest van mijn latseste is 32 dagen... 28 april eisprong/bevruchting.. 3 mei is innestelling... Vandaag heel af en toe pijn en dan voor paar uurtjes weg en daarna weer terug pijn. Echt vervelend die onzekerheid he:(

11. LovelyyX93

Ohh ja inderdaad heel vervelend die onzekerheid :(
    Mijn eerste menstruatiedag van mijn laatste menstruatie was 8 april en heb zelf een regelmatige cyclus (althans toen ik de Mirena spiraal nog had) heb maar 1 maand de pil geslikt zodat ik toch een soort van 'cyclus' had en de onttrekkingsbloeding kreeg. Misschien is je eisprong later gekomen? Of misschien toch eerder geweest.

12. jongemama1

Pff vervelend idd voor je ook. En daarom hou ik ook rekening ermee met langere cyclus van 34/35 dagen. Ik wacht het af en ben benieuwd of het bij jou toch raak mag!!!

13. 28Sab28

28Sab28 Actief lid

8 mrt 2016
    139
    0
    16
    NULL
    NULL
    Vanmorgen lichtbruine afscheiding(1x) daarna niets meer! Ik denk toch dat het niet is gelukt en dat mijn menstruatie er aankomt. Bijzonder hoe je lichaam je voor de gek kan houden. Buikpijn heb ik nu niet meer en normaal voor mijn menstruatie wel. Wel nog steeds gevoelige borsten en een Blegh gevoel al 3 dgn.

14. valentijntje

valentijntje Actief lid

17 apr 2016
    201
    35
    28
    NULL
    NULL
    Wjvm wat vervelend! Volgende ronde raaaak hopen we dan maar?!

28sab28 ik hoop dat het niet doorzet. Alhoewel.. Gevoelige borsten is bij mij altijd een teken van menstruatie.. Pff!! (deze maand trouwens helemaal geen zere borsten..)

Lovely; heb je al getest!?

Ik zit op dag 43 nu. Nog steeds geen spoor van menstruatie..zit op 12dpo nu.. Ik wacht tot dinsdag mn menstruatie af.. Zal t komen of niet? Spannend!!

15. valentijntje

valentijntje Actief lid

17 apr 2016
    201
    35
    28
    NULL
    NULL

Ik heb rondom mijn ovulatie ook veel pijn!.. Hmm.. Maf he de dingen die je soms kan voelen. Kan van alles zijn..

16. LovelyyX93

Hey hey!

Nee heb nog niet getest, ben bij mijn vriend en had geen test meegenomen en om dan te kopen vind ik zonde als ik ze thuis toch heb liggen 😄 Dus morgenochtend ga ik testen of anders vanavond als ik thuis ben want het is een extra gevoelige test. Dus ben benieuwd!

Voor jou ook nog steeds spannend !

17. valentijntje

valentijntje Actief lid

17 apr 2016
    201
    35
    28
    NULL
    NULL
    Spannend zeg!!!! :D
    Hier ook nog spannend. Mag van mezelf niet voor dinsdag testen.. Wil eersr dinsdag afwachten of ik ong word en zo niet, woe ochtend testen..

18. jongemama1

Jaa ik heb af en toe pijn aan onder buik en ook al sinds een week borsten stekenpijn. Een week geleden wist ik dat ik vruchtbaar werd maar alleen niet wanneer mn ei precies is gesprongen irritant he. Heb je dus wel gevoeld maar weet je ook wanneer je ei is gesprongen voor of tijdens of na?

19. valentijntje

valentijntje Actief lid

17 apr 2016
    201
    35
    28
    NULL
    NULL
    Ja ik wist het wel doordat ik een knaller van een ovulatietest in handen had. Ik begin nu wel puistjes te krijgen/trek in chocola en voel steken onderin mijn buik. ben dus bang dat mijn menstruatie er aan zit te komen :x:(;)

20. LovelyyX93

Pff lastig! En ook vervelend :( hoop natuurlijk voor jou van niet en anders weet je wel waar je aan toe bent. Ene kant hoop ik ongesteld te worden (dan weet ik ongeveer mijn cyclus) en aan de andere kant hoop ik het niet te worden wegens die kinderwens.
    Heb nu wel last van enorme eetbuien heb steeds ontzettende honger maar heb dat wel vaker dus ik schuif het nog even niet op iets want dadelijk wordt ik teleurgesteld.

Maar eventjes een vraagje, kan je ook in de avond een zw test doen? (Extra gevoelige) kan namelijk zo slecht wachten tot morgen ochtend haha.;)

Deel Deze Pagina