Voor als jij ook op het wachtbankje zit

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mariisx, 7 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. crea1989

crea1989 Actief lid

21 feb 2016
    161
    0
    16
    Dat hoop ik dat ie vrijdag positief is!! Ik loop ook al steeds naar de wc omdat ik iets voel lopen😏 mja tot nu toe niks.. wel fijn om er hier een beetje over te kletsen! 😊

2. Mel7

Mel7 Bekend lid

12 apr 2016
    870
    1
    0
    NULL
    NULL
    Oh, nou goed dat er nog niks te bekennen is van de RD'tjes hahaha! Ik moet nog een weekje tot mijn NoD

3. Mariisx

Mariisx Actief lid

30 jan 2015
    184
    138
    43
    NULL
    NULL
    Ik heb ook elke keer het gevoel van hee er loopt nattigheid uit. Beetj waterig. Maar toch echt zwanger hihi.

Tampon test gedaan lees ik dames !
    Lekker nog wit, goed bezig!
    Heb goede hoop voor jullie dames.
    God wat gun ik het jullie ♡

Myster ik ga zo even kijken haha zit nu op me telefoon en dat gaat niet zo makkelijk.

4. Lisan86

Lisan86 Actief lid

5 jan 2016
    474
    0
    16
    NULL
    NULL
    Maris, weet jij wat dat drukkende gevoel in kan houden bij het inbrengen van die tampon... Heb de kleinste gebruikt, dus dan zou je moeten denken dat het allemaal makkelijk moet gaan, maar voelde echt een druk in mijn onderbuik. Nog nooit gehad! Had jij die test nou ook gedaan een paar dagen terug?

5. Livia4

Livia4 Actief lid

20 aug 2015
    135
    0
    0
    Gefeliciteerd zwangeren! :) superfijn! :)

Ik heb twee miskramen gehad in oktober en december, daarvan rare cyclus.... op woensdag 30 maart positieve ovulatietest... denk dus NOD morgen of donderdag?

Zo spannend! Wel wat symptomen: op 6 DPO klein beetje bruin verlies, meer pukkels, soms gevoelige borsten, zure oprispingen, sterkte geur/smaak en moe!

Hopelijk snel positief nieuws!

Succes allemaal!

6. Livia4

Livia4 Actief lid

20 aug 2015
    135
    0
    0
    Lees hierboven over de tampontest... net gedaan... wel al wat bloed.. :(

Er zijn zeker geen succesverhalen van meiden die 1 of 2 dagen voor NOD wat bloed hadden op de tampon en toch zwanger waren? :(

Word echt soms zo verdrietig... al mijn vriendinnen binnen 2 maanden zwanger... wij al bijna jaar bezig en 2 miskramen gehad :(

7. crea1989

crea1989 Actief lid

21 feb 2016
    161
    0
    16
    Livia4 wat erg voor je! Kan me voorstellen dat je daar soms heel verdrietig van word! Ik kan er zelf niet over meepraten, was bij mijn zoontje in ronde 2 zwanger. En nu in ronde 2 voor numner 2.
    Ik kende de tampontest niet. Heb het vanmiddag ook ff geprobeerd omdat ik dat hier las😉
    Ik hoop echt voor je dat het snel raak is bij jullie en dat het blijft zitten. Ik gun het iedereen zo!!

8. DitBenIk

DitBenIk Fanatiek lid

Wat rot Livia.. Ik hoop dat jij heel snel een positieve test mag krijgen en een goede zwangerschap in mag gaan!

Ik heb vanavond toch getest met een kv2v5.. Er staat een tuurstreepje!!:D

9. crea1989

crea1989 Actief lid

21 feb 2016
    161
    0
    16
    Ik zie idd iets!! Hopen dat ie duidelijker word!!😊

10. Lisan86

Lisan86 Actief lid

5 jan 2016
    474
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier helaas een negatieve action en kv2voor5 test. Voor mij is het nu wachten op mijn menstruatie :(

11. myster

myster Actief lid

4 apr 2011
    263
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hè bah, wat een domper!digitale knuffel.....

12. Vakantieganger

Vakantieganger Fanatiek lid

4 jan 2016
    1.007
    4
    38
    Vinkeveen
    Ditbenik ik zie hem!

13. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0
    He bah lisan!! Wat balen 😞

14. crea1989

crea1989 Actief lid

21 feb 2016
    161
    0
    16
    Hier vanmorgen ongesteld geworden😕

15. noukie 1992

noukie 1992 Fanatiek lid

4 feb 2016
    4.940
    3.654
    113
    Vrouw
    vandaag 13 dpo en weer getest omdat ik zo onzeker begin te worden, weer negatief :( :( :(
    Raak echt alle hoop kwijt, Mijn NOD was gisteren, vandaag nog niets te bespeuren.

Is er nog hoop wanneer je op 13 dpo negatief test ? :(

16. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0
    Kan je ei later zijn geweest? Dan kan het nog prima, bij mijn zoontje kreeg ik pas een 2e streep op 17 dpo

17. noukie 1992

noukie 1992 Fanatiek lid

4 feb 2016
    4.940
    3.654
    113
    Vrouw
    ik heb een aantal maanden Ovu tests gebruikt en heb toen ook steeds op het 'juiste' moment mijn eisprong zelf gevoeld.
    Heb de laatste 2 maanden niet meer getest, maar was er echt van overtuigd dat ik mijn ei gevoeld had weer. paar dagen later ook last van mijn borsten ed zoals ik steeds heb na mijn ei :(
    Dus ja ben wel redelijk zeker dat ik op 13 dpo zit, maar aangezien ik niet getest of getemp. heb kan ik natuurlijk niet 100% zeker zijn ... :(

voel op dit moment precies ook niets meer .. ook geen naderende ongi ofzo, ik weet het niet meer, word zo onzeker :(
    Maar het is nog maar 13 dpo, is er niet nog kans dan?
    Hoop dat ik dit weekend nog niet ongi ben, dan zal ik weer testen .. :)

18. DitBenIk

DitBenIk Fanatiek lid

Als je uit gaat van wat je gevoeld hebt, dan heb je waarschijnlijk de laatste groeispurt gevoeld. Meestal springt je ei 1-2 dagen na de positieve ovulatietest. Dus ervan uitgaande dat je op de dag dat je eigenlijk een positieve ovulatietest zou hebben gehad, ook die groeispurt voelde, dan is je daadwerkelijke eisprong 1-2 dagen later :) Dan zit je waarschijnlijk pas op 11dpo... En alles is nog mogelijk meis! Er zijn genoeg meiden die pas dik na nod positief testen.

Dikke knuffel!

Crea: wat balen dat je ongesteld bent geworden! Ik hoop echt dat je de volgende ronde een positieve test te zien krijgt!

19. noukie 1992

noukie 1992 Fanatiek lid

4 feb 2016
    4.940
    3.654
    113
    Vrouw
    Dat kan natuurlijk zo zijn, weet het allemaal niet meer op dit moment :( hoop toch dat de ongi weg blijft en ik als nog een positieve test in handen heb en liefst snel :(

Bedankt voor je berichtje!! :)

20. GJAF

GJAF Lid

16 jun 2014
    47
    0
    6
    NULL
    NULL
    Klopt zeker... ook op t wachtbankje. Zal zo mijn verhaal eens toevoegen als ik bij gelezen ben en nog niet moet gaan werken.

Deel Deze Pagina