Ik wil binnenkort ook gaan beginnen, t ziet er zo leuk uit! Van de week maar eens de stad in om materiaal te halen. Succes allemaal, en wie weet over een poosje hier ook een post van mij....
Waarom is jullie granny vierkant en de mijne rond???????????????? Ik doe het volgens het patroon. www.hakeniship.nl Dan moet ik toch iets fout,doen maar wat!!!!!!!
@sniffy:ik had de verkeerde site,hihihi Dit is de goede Granny square basispatroon « Blij met Draadjes Groetjes
en hij doet het niet als je er op drukt? Bij mij wel, maar dan krijg je alleen in beeld hoe je de blokken aan elkaar zet of bedoel je de weblog, die doet het ook niet bij mij......
Ik denk dat je ergens de lossen vergeet. In de hoekjes maak je 3 stokjes, 2 lossen en nog 3 stokjes. Dan doe je 1 losse om naar de volgende hoek enz. Dan bij de volgende toer ga je ook zijclusters haken (dus onder de ruimte van de 1 losse tussen de hoeken. Daar haak je 3 stokjes in en weer 1 losse om naar de hoek te gaan enz. Anders kun je misschien een foto plaatsen? Dan is het duidelijker voor ons
hahha,ik was net bezig met een foto te maken. Bekijk bijlage 141857 Ik weet niet of hij goed is zo,want weet niet hoe ik een foto moet plaatsen. Bekijk bijlage 141858
Ja de link doet het wel, maar de weblog zelf niet. Het zijn pdf bestandjes die je geeft, maar ik was nieuwsgierig nar meer
Ik zie op de link, bij het allereerste stokje worden 3 lossen gehaakt? Ga ik maar proberen, dat doe ik namenlijk steeds niet, ik doe meteen weer zoals een stokje moet en ik vond het er al wat vreemd uit zien
Maaike, volgens mij had je een vierkantje, maar maak je er met deze toer een rondje van.... Als je in iedere hoek 3 stokjes, 2 lossen, 3 stokjes doet, en dan in iedere opening gewoon 3 stokjes komt het goed volgens mij....
Wat is Blij met Draadjes een leuke website.. Die ga ik opslaan! En ook heel duidelijk met uitleg Misschien kan ik dan gewoon zo in eens wat anders haken dan alleen Granny's! En Danip, ik mail jou later voor de bloemetjes hoor, ik ben nu zo druk met de Granny's (het hele weekend ook met andere dingen) Dat ik daar nog even mee door ga
joyce, nee de site doet het bij mij ook niet idd. Ik was trouwens erg enthousiast over mn granny's, maar wordt nu minder, het lijkt niet helemaal recht te worden aan de randjes.:x Volgende werkstuk wordt van katoen, dat werkt wat fijner dan het spul wat ik heb gebruikt bah baal ff.
Oh en ik draaide mn Granny steeds, dus voor en dan weer achter en dan weer voor en dan weer achter, maar dat hoeft dan denk ik ook niet meer..
Ja dat heb ik dus ook steeds, en het aan elkaar zetten is dan ook niet zo heel mooi. Heb er net weer eentje af dus zo een nieuwe maken en dan kijken hoe dat gaat op de 'andere' manier
ben benieuwd joyce, hoe groot wordt ie? ik ben nog bezig met een rand, moet even kijken hoe dat wordt...
Het zijn geloof ik 5 toeren rond.. Zo noem je dat toch? En dan zit ik te denken om er 4 aan elkaar te zetten, en hoe lang ik heb geen idee.. hahaha!
Goedenavond!! @ Lea, dankje voor de link. Heb me daar aangemeld, en ben inmiddels begonnen aan het hondje/teckeltje!! En dan in het babyroze.. Beertjes zullen ze wel genoeg krijgen, dus dan maar een teckeltje.. Toch.. VAndaag gewerkt.. En jawel.. Ik heb alweer weekend, hahahaha.. Hoef deze week maar 1 dag. Vrijdag heb ik vrij gevraagd, want ik ben zaterdag jarig.. Leuke websites zie ik hier ook steeds voorbij komen.. Jemig mijn favorietenlijst wordt wel erg groot zo.. Leuk he "ons" haakclubje??