Ja koos is lief he! De 2e heb ik zelf het patroon veranderd, het lijfje is kleiner en de oren groter. Maar hij is lief!
wat een handig filmpje zeg! ik ben net begonnen met granny's haken, maar met dit filmpje is het echt ideaal!
hey! dus hier zijn jullie! mijn granny kussen is bijna af. ik moet eigenlijk zeggen kussensloop. ben nu met de achterkant bezig.. danip, hij lijkt wel op die van jou hoor!
ja hij is erg lief! Maak jij trouwens zelf je foto's danip? Lekker ot haha, maar die zijn mooi geschoten! Hoe kun je n patroontje aanpassen? Dat lukt mij dus nooit!
Ja ik maak zelf de foto's. Nog zo'n hobby van me Ik heb bij het patroon van koos gewoon bij het lijfje minder toeren gemaakt, en ik ben ook eerder gestopt met meerderen. De oren heb ik juist extra gemeerderd, en ben ik pas op het eind begonnen met minderen. Als je er goed naar kijkt, dan lukt het wel om het aan te passen. @ Miirreii ben heel benieuwd naar je kussen. Zet je hier een foto neer?
Ik zal morgen ff richting de stad... Verkopen ze bij de hema nog haaknaalden eigenlijk? Vroeger wel... Anders moet ik ff door naar Pipoos...
Jaaa mag ik mijn filmpjes weer eens spammen? YouTube - Leren haken, de basis. YouTube - Leren haken, stokjes Overigens heeft Mikey mij ook granny's leren haken, ik ben zeker fan! Voor wie de absolute basis in het Nederlands wil zien zijn mijn filmpjes ook geschikt.
Dankje Dobbel.. Ga ik morgen ff naar Pipoos... @ Danip ik heb me ook volger van je Blog gemaakt.. Leuk blog!! @ Vlinderbloem, leuk die filmpjes. Handig. Kon wel wat haken, maar geen idee hoe je stokjes moet haken. En boekjes vind ik niet handig..
Mij lukt t dus nooit he! Wil t hoofdje wat groter maar t wordt echt n 5kant! Vlinderbloem.leuke filmpjes!!
Ik had haar ook gezien ja, kan ook goed uitleggen. Alleen doet ze geen granny's Maar daar hebben we Mickey nu voor
@ JsVlinder.. Als haken HIP is moeten we daar toch aan meedoen!! Haha.. Wie weet wordt het nog wel een echte trend. Hahaha.. Nee, het lijkt mij gewoon lekker om 's avonds wat in mijn handen te hebben om te prutsen. En niet altijd die computer erbij nodig te hebben.. Tja neem aan dat ik na 1 of 2 van die lapjes toch wel weet hoe het het moet..
Nou hehe!! Heb 2 haaknaalden. 3 en 4. En ik heb 4 bolletjes wol.. Kan eindelijk aan de slag!! Leukleukleuk..
Succes ingrid!! Wat ga je maken,eigenlijk? Hier is hoofd en lijfje af. Amigurumi's doe je,die eigenlijk vullen? Lijkt me wel haha maar waarmee? Blont