Ik heb bij de ikea een hele stapel kussentjes gehaald. Die kosten 79 ct, en er zit zo'n 200 gram fiberfill in. Supergoedkoop dus Ik zit nu even te denken wat ik wil gaan maken, maar ik heb geen zin in een groot project. Iemand nog tips? Heb gisteren pannenlappen gemaakt (staan al op mijn blog) Nog maar een kussentje dan? hmm..
of een kussen van 1,59 bij de action, en die vulling gebruiken ik hebheel veel fyberfill, maar heb nu ook dit kussentje even tussendoor. werkt vooral voor kleine dingentjes heel erg fijn.
Thanks dames! K heb n ongebruikt ikea,kussen gesloopt hahaha. Sttttt voor manlief gaat zeuren! K vond haken altijd errug leuk, maar nu ben ik helemaal losgeslagen! Vriend blij, kan nu tenminste ongestoord top gear etc kijken,hahaha Danip eh n muts?
Wat!, ongestoord Top Gear kijken??? Dat kan niet hoor. Je moet juist steeds je werk laten zien en vragen of hij het ook leuk vindt worden
Nou de eerste Granny's Square is af. Haha vooral wat opstart problemen in het begin gehad.. Maar keer op keer uithalen,en opnieuw starten. Vooral dus dat rondje krijgen ging ff niet zoals ik wilde. Maar tis gelukt.. Wil idd ook proberen gaan om beestjes te haken. Zijn daar eigenlijk beschrijvingen of patronen voor??
Hahahaha nou eh... Die schiet dus keihard in de lach en zegy dan.. Ga je dit WEL afmaken hihi had nooit echt wat gevonden wat ik ECHT leuk vond, tot ik hier de granny's en de ami's tegen kwam Ingrid, even googlen op amigurumi patroon. Paar pagina's terug hebben n paar,dames ook wat opties neergezet. Succes want ze zijn verslaaaaavend
Ben ik weer. Ik heb nog 2 leuke patroontjes gevonden (wel engels) die ik van de week ga maken, als ik tijd over heb: Mausica's Magical Menagerie: Seahorse Crochet Pattern Mauritius Dodo - Crochet Me
Leuke patroontjes. Alleen begrijp ik het engelse patroon nog niet zo goed.. Heb uberhaubt nog nooit volgens patroon gehaakt. Dus laat ik eerst maar zoeken naar nederlandse patronen... Wellicht dat ik dat wel snap.. hihi Maar sqare 2 is ook bijna af, en die is al beter en netter als de eerste..
jullie hebben me nieuwschierig gemaakt. Heb net garen en een haaknaald gekocht en nu waar begin ik mee, met het filmpje van youtube van TS
Ik kon wel wat haken. Maar ben toch eerst begonnen met die 2 filmpjes van Vlinderbloem. Gewoon om de basis er weer ff goed in te krijgen.. Daarna ben ik pas op gemakkie begonnnen met die Granny Squar van TS!!
Wat ingrid zegt mariska! L heb kramp en n blaar nog 1 oor, arm en been. En dan aan elkaar naaien? Of wat doe k er mee? Haha
@ Mariska. Haha ja dat dacht ik ook hoor. Vanmorgen begonnen, nou het eerste rondje, heb ik wel 8 keer uitgehaald en opnieuw begonnen. Tot ik zag wat hij deed. Nu 2 squares gedaan, en nu weet ik het uit mijn hoofd... Want eignelijk he.. Is het heel simpel...
Hier even een update: Ik ben vandaag met mijn moeder naar een hobbywinkeltje geweest om te kijken of ze veiligheidsoogjes hadden. Ik heb er gelijk 2 paar gekocht om te proberen. EN ik heb ook Catania katoengaren gekocht en...... nu lukt het haken WEL Stomme Zeeman wol. Lag bij mij dus echt aan de soort garen.. Acrylwol vind ik echt niet fijn haken. Ik ben nu bezig met een grijs olifantje: https://docs.google.com/leaf?id=1ONBy-Syd5ZSgnTHbA72zfJr_urGvSae2PSmYk8OdOcM&sort=name&layout=list&pid=0ByluHjoK9xPrM2EyMDg0ZTYtYWEzMy00MTJjLThmNDMtMGQ4ODBiMGY4Y2Nk&cindex=38 Ik heb nu de slurf al af.
Wat leuk dat olifantje. Volgens mij heb ik ook helemaal het verkeerde garen, zie er geen yota van Heb twee bollen bij de action gekocht ook acryl, gatsiedarrie dat werkt niet motiverend
Ik ken het, word op het moment echt poepziek van die stomme garen. Ik kan echt geen goede garen vinden Die wol van de zeeman is niks. Had ik op de markt acryl gevonden, maar dat rafelt teveel zodat je steeds moet stoppen om een draadje dat achtergebleven is weer op de naald te zetten (snappen jullie?) dus ik vandaag helemaal naar een wolwinkel ver weg. Heb ik daar 8 bollen van het een of ander gekocht. Ik vroeg nog specifiek "Deze rafelen niet?" Nee dat deden ze niet. Nou bij mij wel, zit ik met hetzelfde gezeur. En het was nog duur ook. Dus ik ga binnenkort maar weer helemaal terug om de bollen terug te brengen. Verder weet ik niet waar en wat voor materiaal ik nodig heb. Heb al overal gekeken en hier in de omgeving hebben ze echt weinig tot niks. Krijg steeds minder zin om te haken. Bah, Bah, Bah!!!!!:x Zucht. Sorry voor mijn geklaag hoor
Wat een leuke filmpjes! Vond haken altijd erg leuk, maar kon er geen fluit van haha! Nu maar eens op zoek naar een haaknaald en dan schoonmama een poepie laten ruiken ha!