wauw die kussen is supermooi. Is de achterkant dicht met stof of ook gehaakt? Heb je het van een patroon of doe je dat zo?
die brering, daar ga ik dinsdag voor heen, lijkt me wel grappig om te doen. leuk kussen hoor, zo ik heb mijn olifantjes nu af het zijn nu echte tashangers ondertussen. dit is het eindresultaat.
Gaaf!!! Vraagje voor Dobbel en Danip (en verder iedereen die van die mooie dingen haakt.) Wat doen jullie er mee? Verkopen jullie ze of geven jullie ze weg? Hou je alles zelf? Ik heb vandaag een granny gemaakt met wol, maar dat vind ik toch minder mooi. Nou ga ik een kussenhoes maken met granny's met dat acryl spul en vergeet ik mijn deken maar even.
@ Dobbel.. Wauw!! Wat een leuke olifantjes!! Nou ik snap officieel dus echt helemaal niets van die patronen en beschrijvingen.. Ik zie het gewoon niet.. Maakt ook niet uit.. Ik ga zelf wel aan de freubel om iets leuks te knutselen.. Maar eerst wil een Granny's deken maken voor het bed van mijn zoon.. Dus daar ben ik nog wel ff mee bezig. Ach het gaat om het bezig zijn toch... Tis geen wedstrijdje wie er het mooiste wat maakt..
achterkant is ook gehaakt, alleen dan gewoon rijtjes, heen en weer zeg maar. ik heb geen patroon, heb het kussen een beetje opgemeten en ben gewoon begonnen.
is mijn eigen ontwerp, patroon wordt nog uitgewerkt. ik ga het wel verkopen, ik maak al op bestelling. ook gaan mijn patronen de verkoop in, dat komt als het klaar is op mijn weblog te staan. ik ga ben ik van plan deze zomer wat markten enzo af. en wil dan gelijk wat workshops geven in bv, grannys haken of een klein simpel knuffeltje puur de basis.
Ben verslaafd... Vanmorgen snel mijn huisje gedaan, en nu zit ik alweer te haken.. Oja nog wel ff bij zeeman wat andere kleurtjes wol opgehaald... Ga wel ff verder met mijn Granny Square deken.. Ben benieuwd hoelang het duurt voordat ik die afheb..
Is de zeeman bij jullie al open dan? Hier moet je wachten tot 1 uur En ja haken is verslavend he? Haakse!
Granny`s haken kan ik nog niet,snap het gewoon niet,hahaha.Het moet wel erg verslavend zijn die granny`s haken.Maar ik snap niet hoe je een bocht om moet om met een volgende toer te beginnen. Maar ik ga zo ook even naar de zeeman voor garen.Heeft iemand een simpel patroon waar ik me oplos kan laten???Want alleen recht toe recht aan is niet leuk. Ik hoor het graag via een PB.Bedankt
@ mamaikke.. Euhm ikheb al 3 keer een poging gedaan om het hir voor je neer te zetten hoe je verder moet. Want ik weet het wel, maar ikrijg het niet uitgelegd.. Dan wordt het zo'n warrig verhaal, dat ik het dan zelf niet meer snap. Haha.. Sorry..
Ik kom er ook niet uit, stukje recht en dan het rondje maken.. Zucht! Ik haak geloof ik te strak ofzo..
Dat strake haken doe ik ook,en dan krijg je hem niet onder de draad door!!!! Moet toch echt weten hoe ik dat moet daoen anders kun je niks met patronen!!!hahahaha
Ik heb wel een leuk patroon gevonden van een Granny. Die staat op www.hakeniship.nl Maar dan nog snap ik er geen drol van,maar wel erg mooi allemaal. Groetjes
k heb dus nu wat losser gedaan en toen aan de eerste (het begin) vast gezet, teon weer 4 gedaan en het rondje gemaakt.. Zal even foto maken met mobiel dan post ik die wel even
@ Joyce, voor zover ik kan zien, ziet het er goed uit.. Maar dat is vanaf hier gezien.. En idd, niet te strak haken. Wat mij de eerste paar squares geholpen heeft, is het eerste rondje wat wijder maken. Dus dan ipv 4, 5 of 6 van die ringetjes.. Waardoor je net ff wat meer ruimte hebt om te starten.. Nou hier dan mijn resultaat van het GrannySquare dekentje tot zover.. De eerste 4 aan elkaar gehaakt.. Bekijk bijlage 140434 En mijn moeder gaat morgen ff naar de kruidvat voor zo'n haaksetje. Dan dat pakketje om diertjes te haken.. Ben benieuwd.. Ze vond het leuk om te horen dat ik aan het haken geslagen ben.. En daar waar nodig kan en wil ze mij ook helpen..
Oke, dan ga ik dat eens proberen! Daarna heb ik het randje gewoon de 2 lusjes gepakt en dan doorhalen.. En nu maak ik weer 4 lang en dan in het volgende steekje vast, heel grappig, dan krijg ik lussen Ik heb echt totaal geen idee, maar probeer maar wat, gewoon om het wat onder de knie te krijgen! Heb alleen wel mega lamme hand nu
joyce, ziet er goed uit! ingrid, erg leuk je dekentje, ik zal zo ook ff foto posten van mn grannys, lijken wel op die van jou!