lieve caruli hoop dat je vandaag goed nieuws voor ons komt brengen meis niet voor ons zozeer maar voor jou en je man veel liefs nathalie
sorrie meiden dat ik jullie heb laten wachten ben zo ziek als een hond.... dus ben mijn bedje in gegaan.. het gesprek is goed verlopen hij wil pogingen doen , maar dan moeten wij een plan maken over hoe we verder willen en toe hoever enzo. maar we gaan eerst een second opinion ergens anders halen en dat vond hij goed hij zetten ons zowaar gelijk buiten van nou veel succes en ik hoor het anders wel of je terug komt of niet voor mezelf heb ik al wel een toekomst plan gemaakt en een streep getrokken tot hoever we gaan alleen nu nog even goed kijken wat hubbie wil aangezien het ook geld kost he en nu maar aftellen tot de volgende afspraak
Fijn dat jullie pogingen kunnen doen! Veel succes met de second opinion! Wanneer en waar is die? Beterschap!
Caruli, fijn dat de gyn wel verder wil gaan, is toch weer iets om vooruit te kijken. Maar nu eerst even de second opinion in de kliniek afwachten en dan samen met hubbie jullie plan trekken...succes meis!
wat geweldig, dat moet ene goed gevoel geven, vooral dat het in je eigen hand ligt, hopelijk kunnen jullie samen een fijn plan maken waar jullie je beide goed bij voelen en dan kunnen we weer naar een behandeling toeleven! ben ook erg benieuwd naar je volgende gesprek! beterschap trouwens.
Dat is goed nieuws Caruli Nu de second opinion nog..wanneer is die? En ook mooi dat je het plan al een beetje uitgedacht hebt en een grens hebt gesteld voor jezelf. Ben zo benieuwd hoe het allemaal zal gaan! Gr Flam