Inderdaad, hou je kinderwens vast Caruli. Het gaat erom wat jouw grote wens is niet om wat anderen ervan vinden. Nog een paar daagjes en dan is HET gesprek. Ik ben zooobenieuwd. Dat het maar een positief gesprek mag zijn! Gr Flam
Vind het een super goed initiatief van Hope! Het is waar dat je altijd klaar staat met een lief woord en medeleven naar anderen! Je verdient een eigen plekje op de site!
Supergoed initiatief! Heel veel sterkte Caruli, ook ik duim met alle anderen voor je mee dat je in 2009 (of begin 2010, vooruit ) nog een prachtig kindje mag krijgen. Het is je heel erg gegund.
Lieve Caruli, Ik kom je hier ook even veel succes wensen voor het gesprek van vandaag en hoop dat het een positief gesprek wordt waar je je fijn bij voelt! Succes! Gr. Sabrien
Caruli, Ik hoop zo dat jullie vandaag een goed gesprek hebben, en dat de weg nu vrij is naar een gezond 3e hummeltje. Mijn duimen draaien voor je.
Hier word ook heel hard mee geduimd. Hoop zo op beter nieuws voor jullie. Laat je snel weten hoe het is gegaan? Liefs Veer
door omstandigheden is de afspraak helaas niet doorgegegaan... verder tot nu toe nog geen nieuwe datum geprikt
He, das balen! Van jullie kant (dan is het wellicht minder een domper) of van hun kant? Succes Caruli!
caruli, wat ontsettend balen meis dat jullie de afspraak niet door hebben kunnen laten gaan...dikke knuffie!
caruli, wat erg je leefde er zo naar toe, zelfs een gesprek is dus iets wat we niet 'gewoon' even kunnen krijgen. Knuf en ik hoop dta je snel weer een datum hebt!