Gaat goed met ons. We geven niet op en blijven positief dit jaar. Wij blijven het op de natuurlijke manier proberen tot het einde van dit jaar. Wij zijn er nog steeds van overtuigd dat ik zwanger ga worden. Ik ben nu bezig met acupunctuur en vitamines om alles positief te beinvloeden. Mijn schoonzus is nu zwanger van een tweeling en ik wil daar straks ook gewoon zwanger naastzitten! Even rust voor jou dus, dat kan ook heel goed zijn. en wat een mooie tattoe met een mooie betekenis erachter Gr Flam
hoi caruli, ik kwam even kijken hoe het met je gaat. even een rust periode lees ik. hoop dat je dat goed zal doen meid. dikke knuffel. liefs lisa.
flam: wat knap zeg dat jullie nog zo positief erover kunnen denken! ik gun het jullie echt, hoop dat dit een mooi jaar nog gaat worden lisa: hey meid hoe is het met jou? ik zie dat je weer begonnen bent met de lucrin spannend hoor!
Caruli, kun jij ook het laatste stukje van het verhaal vertellen omdat er nu heel veel berichten missen en ik juist het laatste zo graag hier lees! Daarna reageer ik natuurlijk meteen weer maar nu eerst jij Gr Flam
tuurlijk flam het onverwachte is gebeurd we zijn na 5 jaar proberen 4 ivf behandelingen en 3 cryo's nu spontaan zwanger de kans was volgens de gyn 0.01 procent en toch is het ons gelukt gisteren hebben we een echo gehad helaas was er nog niet veel te zien alleen dik baarmoederslijmvlies en de gyn dacht iets te zien zitten maar durfde nog niet met zekerheid te zeggen of het een aankomend vruchtzakje is maar volgens hem zag de echo er goed uit volgens het termijn van 4 weken nu moeten we volgende week terug komen ben benieuwd hoop zo dat ik roodloos blijf en er een mooi beebje gaat vormen in mijn buik ben heel bang nog,, bang dat de testen vals positief zijn en mijn lichaam me voor de gek houd enzo enzo
Oh lieve schat, ik begrijp zo goed dat je bang bent en twijfelt maar ga er gewoon snel in geloven. Doe nog een test en zet die snel hierneer. Wij geloven er gewoon samen met jou in, dat maakt het echt en dan komt het gewoon goed! Ik ga je nog een keer feliciteren met dit prachtige wondertje na al die jaren dat je er zo op heb zitten wachten en ook zoveel teleurstellingen hebt gehad. VAN HARTE GEFELICITEERD!! Ben zo blij voor je Gr Flam
Caruli, wat lees ik nu! Ik zag ineens je naam staan bij de decembermama's, daar had je net gepost! Van harte gefeliciteerd, zo zie je maar dat de wonderen nog niet de wereld uit zijn! Ik kan me heel goed voorstellen dat je bang bent, datzelfde gevoel heb ik ook nog steeds hoor. Ik hoop dat je snel een mooie echo van je groeiende beebje hebt, zodat je eindelijk kan gaan genieten! Liefs Miracles
mooi he die streepjessssssssssssss whaaaaaaaaaaa ik ben helemaal blij...........samen zwanger hahahahah
En ja, een prachtige foto van een positieve test. Wat een wondertje is er gebeurd Ben zooooo benieuwd naar de volgende echo! ben zo blij voor je.. ik ga je gewoon weer feliciteren: VAN HARTE GEFELICITEERD Gr Flam
Echt een hele mooie test, laat het maar langzaam tot je doordringen, je bent ZWANGER!!! \/ Nogmaals gefeliciteerd meis, na al die jaren hebben jullie dit dubbel en dwars verdiend!
je kent me verder niet maar ik was je naam en verhaal weleens tegen gekomen hier op de site. Ik kon me haast niet voorstellen hoe zwaar en moeilijk het moet zijn als de behandelingen en een groot gedeelte van je hoop stoppen. Ik vond het zo verdrietig voor je en nu zwanger!!!! Ik wil je van harte feliciteren en hoop dat je een fantastische tijd tegemoet gaat.
Super Caruli, Van harte gefeliciteerd. En een hele mooi test. Ga er maar lekker van genieten. Knuf Vergo
Wat een supernieuws zeg...eerst lees ik bij pekske al mooi nieuws en dan ook nog eens dat jij zwanger bent Caruli! Wat eeen wonder zeg...zo veel jaren van behandelingen en teleurstellingen en dan heb ik het nog niet eens over Tygo... Je hebt het zo verdiend meis! Ik hoop dat het nu eens helemaal goed gaat komen voor jullie. Super Gefeliciteerd!!!!
Nou meis, een duidelijkere test dan deze krijg je waarschijnlijk niet. Je bent gewoon hartstikke zwanger. En die angst is heel begrijpelijk. Geniet ervan, wat heerlijk.
Mijn berichtjes hier zijn vast verloren gegaan dus nogmaals: SUPER MEID! Van harte gefeliciteerd! Op naar een goede zwangerschap (volledige zwangerschap) en een prachtig Brusje!
Wauw, Caruli. Wat een fantastisch bericht. Van harte gefeliciteerd! Je hebt het dubbel en dwars verdiend. Geniet ervan meid!
thanks lieve meiden! ja bang ben ik nog steeds last van mijn buik... maar goed we moeten hoop houden he en die lieve reacties doen me goed super meiden! nu is het op naar donderdag de volgende echo
nogmaals een berichtje van mij (want die zal wel verloren zijn gegaan). ik ben super super super blij voor je meid, wat een groot wonder! echt wauw!ik wens je heel veel goeds en een mooi gezond zwangerschap en kindje toe! liefs mij