Jeetje Caruli, wat ontzettend bijzonder dat jullie nu toch spontaan zwanger zijn geworden! Super gefeliciteerd en ik ga heel hard voor een hele goede zwangerschap voor jullie duimen! liefs Snoozie
Ook van mij nogmaals de felicitaties. Ook mijn berichtje was verloren gegaan zie ik. Heb zovaak in dit topic gelezen. Nooit iets kunnen zeggen omdat ik simpelweg niet wist wat ik moest zeggen. Maar nu wel Het is je van harte gegund! Beebje van caruli houd je goed vast!
Jeetje Caruli . Ik zag je banner ineens en schrok me rot. Wat ontzettend geweldig zeg! Als ik het iemand gun dat ben jij het wel. Je kent me vast niet maar ik heb altijd je berichtjes gevolgd, en elke behandeling duimde ik me rot en hoopte zo erg dat het eindelijk gelukt zou zijn. Jouw vreselijke zware weg om zwanger te willen worden en vooral om een gezond kindje op aarde te zetten heeft me erg aangegrepen. Ik ga nu nog 1 keer keihard duimen voor je...en dat is dat je bij de echo ziet dat alles goed is en je in december een prachtig brusje ter wereld gaat brengen . Heel veel liefs Dayenne
Ik heb je berichten ook regelmatig voorbij zien komen en altijd gehoopt dat er een wonder voor jullie weggelegd zou zijn. Plotseling lees ik hier dat je zwanger bent en ik zie een prachtige banner onder je berichtjes staan. Ik wil je echt van harte feliciteren en ik duim voor een prachtige zwangerschap voor jullie!! Super!
thanks lieve meiden jullie zijn echt allemaal stuk voor stuk schatten! ik hoop echt dat ik de MMM nu voor altijd achter me kan laten en idd over 8 maanden een gezond beebje in mijn armen krijg dan ben ik de gelukkigste mens op aarde!
Ook mijn andere berichtje is weg.... Ik vind het super voor je..... De wonderen zijn de wereld nog niet uit.. Van harte gefeliciteerd......
Hey Caruli!! Wat SUPER zeg!! En wat SPANNEND tegelijkertijd!! Jij hebt ECHT een klein groot wondertje in je buik!! Van harte gefeliciteerd!! Probeer er een beetje van te genieten he!! Groetjes Majo
Zo, hoe is het vandaag Caruli. Is het nieuws al een beetje aan het inzinken. Kan me voorstellen dat het net een droom is. Had jij al voor het testen het idee dat het raak was of had je geen idee. Goh, vind het zo'n mooi wondertje! Nu op naar de echo en op naar een hele mooie zwangerschap en een mooi gezond beebje wat je in je armen mag sluiten Gr flam
hoi flam ik durf het nog niet te beseffen ben zo bang nu het dan toch spontaan is gekomen dat het niet goed is.... ik had van te voren wel een gevoel maar durfde er niet in te geloven totdat ik een test deed de test van MvM vanmiddag was niet super positief dus maak me dan gelijk weer druk van mij mag het nu al donderdag zijn hopelijk dan wel wat te zien op de echo want daar ben ik ook bang voor... de assistente zei al: misschien zie je dan nog niks op de echo pffff nu is het eindelijk raak en zit ik nog in de stress
Wel begrijpelijk, maar probeer ook een beetje te genieten en te ontspannen, al is dat vast moeilijk! Je kunt nu niets doen, alleen goed voor jezelf zorgen. Laat je maar een beetje verwennen door je man!
nog 1 dag en dan weer een echo ben zo benieuwd of er nu met dit termijn al wel wat valt te zien op naar morgen