Wat? Wat? Wat? Jeetje, ik let effe een weekje niet op en zomaar ineens gebeurt er een reusachtig wonder. Caruli, ik ben sprakeloos! Ja, natuurlijk blijft het spannend, natuurlijk maak je je zorgen, natuurlijk zit je in de stress. Maar joh, een kindje dat zo graag bij jullie wil zijn, dat móet wel een superkindje zijn. Ik geloof in dit kindje, en ik duim voor jullie. Blijf zitten, ukkie! Je had geen betere mama uit kunnen kiezen.
Pfffff zo ben je er even wat minder en zo zijn ineens Pekske en Caruli zwanger...jeetje wat een supernieuws zeg.....echt gaaf....van harte gefelicteerd met dit wonder Caruli liefs Marina
hey meid, hoe is het met je? ik zie dat mijn berichtje weg is, dus bij deze nogmaals gefeliciteerd meid met dit grote wonder. morgen je 2e echo, oooh wat spannend ik duim voor een mooi kloppend hartje. dikke knuf. x lisa.
ik moet er om half 1 zijn denk niet dat er al veel te zien is op de echo heb berichten hier gelezen van meiden die ook rond dit termijn een echo hebben gehad en daar zagen ze ook niet veel hoog uit een ring, of zwarte vlek dus kloppend hartje hoef ik helemaal niet te verwachten wel jammer maar hopelijk krijg ik vanmiddag goed nieuws
we hopen het natuurlijk met z'n allen. Maar het lijkt me wel heel spannend allemaal voor jou! Kan je het al een beetje geloven?
nee geloven doe ik het nog niet eerst maar eens een goede echo met hartje misschien dat het dan doordringt
Caruli wat een spannende dag voor jullie!! Ik zal keihard voor je duimen dat je goed bericht krijgt, het is jullie zooooooo gegund!!! liefs spirit
Ohh wat super! Van harte gefeliciteerd! Ik kom vanaaf ff kijken voor het nieuws over de echo hoor, ik blijf duimen!
hoi meiden zo net terug uit het zh er was een kleine zwangerschapsring te zien waarschijnlijk heb ik voor mijn NOD getest en is alles nog pril weer hcg moeten prikken om te kijken of het een goede zwangerschap is vanmiddag belt de gyn er over op ben zo bang....... ik wist wel dat er met 5 weken nog niet veel te zien was en dat zei de gyn ook wel maar toch.... nu duimen dat hij vanmiddag goed nieuws voor me heeft [-o< [-o< maar nu lijkt dat bij iedereen het hcg anders aanmaakt nu ben ik bang dat die van mij nog wat laag is, en dat hij zegt het is niet goed zo is het elke keer wat he...