ooh gelukkig meid, het begin is er iig. hoop zo voor je dat je volgende week een kloppend hartje te zien krijgt. ik blijf voor je duimen. heb je ook al kwaaltjes? liefs lisa.
Dat was ook het eerste wat ik dacht! Op naar een volgende echo dan. Fijn dat het nu goed lijkt! Als je een bloeding krijgt...niet lullig bedoeld hoor, maar wat kan het zh dan doen als je ze belt? Of wat gaan ze dan doen?
lisa> thanks kwaaltjes. (.) (.) doen zeer. veel plassen en moe moe moe afscheiding de gewoonlijke kwaaltjes blijkbaar even afkloppen> misselijkheid nog niet
gelukkig Caruli beter nieuws, ik blijf voor je duimen en ik hoop dat je volgende week een kloppend hartje zal zien. knuf
he, gelukkig goed nieuws dus. En nu wachten tot volgende week. En dan hopen we natuurlijk een kloppend hartje te zien!
Nou meid, ziet er naar uit dat je die buikband die je bij 'buik vd maand' gaat winnen, ook nodig zal hebben hcg is goed gestegen zie ik
Dat klinkt goed Caruli op naar de volgende echo en dat wordt gewoon een hele mooie, en de hcg waarde en de kwaaltje zeggen echt genoeg, jij bent hartstikke zwanger. Goh, wat een wondertje toch! ben zo blij voor je Gr Flam
ik zie dat mijn berichtjes verloren zijn gegaan maar nog steed ben ik sprakeloos wat een geweldig nieuws nu maar weer afwachten op de echo van donderdag meid van harte met dit wonder
thanks meiden het hcg was idd goed gestegen 5 x verdubbeld dus volgens de gyn ziet dat er goed uit nu nog een goede echo, en dan kan het doordringen dat het echt zover is
Hoi Caruli, wat een mooi geruststellend bericht. Nu inderdaad op naar een hele mooie echo. Ik duim er zo voor. Het moet gewoon helemaal goedkomen met jou!! even wat duimpjes Gr Flam
caruli, ik las het bij het ivf/icsi topic, iemand had over je geschreven dat ze zo blij is met het nieuws, ik wist niet wat ik hoorde. En nu lees ik hier dat het echt gebeurd is, je bent zwanger! Geweldig nieuws zeg, ik kreeg er de tranen van in mijn ogen (hormonen denk ik). Van harte gefeliciteerd meid, je hebt het zó verdiend! Probeer er langzaamaan van te genieten ook al is het besef er nog niet helemaal. Ik moet zeggen dat het besef bij mij nu pas komt, en dat hoor ik van meerderen. Maar goed, het is gewoon echt zover, en als langzaamaan je buikje gaat groeien, zul je het steeds meer beseffen. Hopelijk zit je snel op je roze wolkje! xxx wies
nog 2 dagen te gaan zeg wat duurd dat wachten altijd lang he... hoop zo erg dat het goed zit en aan de andere kant ben ik zo bang
Dat geloof ik best dat je zo bang bent. Maar je HcG stijgt goed. Voor zover ik weet hoef je dan niet bang te zijn. En die dagen gaan idd langzaam. Maar voor je het weet is het toch weer zover.
Oh Caruli, ik ben ook zo bang geweest in het begin. Op mijn dappere momenten probeerde ik mezelf voor te houden dat bang zijn niets zou veranderen, en dat het me alleen maar heel veel energie zou kosten. Maar ja, gevoel en verstand hè... Nog twee dagen. Ik hoop dat je wat te doen hebt, zodat je niet iedere seconde hoeft af te tellen. Als jij jezelf lekker afleidt, dan zal ik ondertussen non-stop duimen voor dit onvoorstelbare, ongelovelijke, onverwachte superkindje van je. Deal?