heey meid! morgen is het zo ver! Ik wil je heel veel succes wensen en ik kom morgen avond even kijken hoe het is gegaan kusjes
Morgen weer echodag?! Meid, ik hoop zo dat het allemaal zo goed is...dat je van dit topic afstand kan doen! Op naar een mooie zwangerschap!
Hey meis, ik ben volop voor je aan het duimen, ik hoop dat jullie vandaag en hele mooi echo gaan krijgen!
thanks meiden nog 6u en dan moeten we in het zh zijn pff ik hoop echt dat er al wat te zien is las net bij de december mama's dat iemand een echo met 8 weken had en er niks op te zien was dat ze hadden gezegt dat het nog te vroeg was en ze niet druk moest maken dan ga ik toch weer twijfelen of er vandaag wat te zien valt en ik me niet te veel moet verheugen
Nou...dan moet je je echt wel zorgen maken (of haar datum is niet 100% zeker). Pffff...om 16.10 pas :S
Heel veel succes vandaag Caruli: ik ben voor je aan het duimen. En dat meisjes van 8 weken. Het lijkt me dat ze dan nog geen 8 weken is. Met 8 weken moet je zover ik weet echt wel iets zien.
Waarschijnlijk ben je van je zenuwen verlost en heb je heel goed nieuws te horen gekregen...Mijn duimen draaien rond!!
hey caruli, hoe is het? heb je een mooi kloppend hartje gezien? oooh ik hoop het zo voor je. liefs lisa.
Wow Caruli! Wat een onwijs goed nieuws! Ik ben een hele poos niet meer op het forum geweest en vandaag zag ik je berichtje bij "succesverhalen". Ik wil jullie heel veel succes en geluk wensen met deze wonderbaarlijke zwangerschap! Wow... Geweldig! x M