Lieve Caruli, Wat kennen wij elkaar eigenlijk al lang he! Zo blij met de zwangerschap van *Tygo, wat een groot verdriet om afscheid van hem te nemen. Jullie hebben een prachtige docher, een fantastische vlinderzoon... Zou er ooit nog een Brusje komen? Heel veel sterkte Caruli, voor jou en je gezin. Elmo
Ook ik heb jouw weg al vaak meegelezen en wil jou en je gezin heel veel sterkte toewensen! Lieve groet, Koosje
Lieve Caruli.... Vind je een top mens, altijd een lief woord voor een ander terwijl je zelf veel tegenslagen gekend heb...supersterk van je. Vind het ook heel naar en onterecht dat het grote geluk niet nog eens mogen beleven...gewoon zwaar @#!%$$#& .... en ook ik denk aan je
met tranen in mijn ogen zit ik dit te lezen...wat ontzettend lief van je hope dat je dit voor caruli gedaan hebt.... Caruli ik wil je ontzettend veel sterkte wensen, het leven is zo oneerlijk. Ik wens je veel kracht toe om ook dit weer een plekje te geven! x
lieve caruli.. ik kan me nauwelijks voorstellen hoe je je op dit moment moet voelen.... het leven kan soms zo,n pijn doen... zo vreselijk niet gaan zoals je zo graag had gehoopt.... zo lang ben je nu bezig en zoveel meegemaakt en zo voor anderen tot steun geweest.... en nu sta je met lege handen... en zoveel verdriet..... het is en blijft een open zenuw... ik hoop dat je genoeg steun in je omgeving hebt, mensen die er voor jou zijn ... huil schreeuw... het is afschuwlijk... ik vind het mooi dat er voor jou een topic is geopend... het is prachtig om te zien hoe iedereen hier elkaar probeerd op te vangen ...te steunen... ik vind het zo belangrijk dat dit soort forums er zijn.... x Jose
Wat een ontzettend lief initiatief dit topic! Carulli ik wens jou en je gezin heel veel sterkte dat het weer niet is gelukt, het is jullie zo gegund! Ik hoop dat er onverwachts toch nog een wondertje voor jullie komt! Liefs en een dikke knuffel
Lieve Caruli, Ook vanaf deze kant heel veel sterkte toegewenst! @Hope: erg lief van je dit topic! Liefs, Con
Sluit me graag aan bij dit initiatief. Wat ontzettend naar weer Caruli. Sterkte. Hopelijk komt er toch een wondertje voor jou en je man en dochtertje.
Lieve Caruli, Heel veel sterkte meid! Ik had het je zo gegund! Hoop dat jullie toch ooit nog onverwachts een brusje mogen in jullie armen sluiten! Dikke knuffel Kirby
Zwaar om te lezen Carulli had zo gehoopt voor je. Wat een kracht om hier weer door heen te moeten. Heel veel sterkte Liek