@caruli, je laat ons goed in spanning, hoop zo voor je dat jullie een kloppend hartje hebben gezien op de echo!!
Ga vanmiddag nog even hier terugkomen want ik wil zo graag goed nieuws horen. Ben zo voor je aan het duimen en hopen dat alles gewoon goed is! Liefs Flam
hoi hoi caruli de meiden van langer als een jaar bezig geweest vragen zich ook af waar je blijft..... [-o< [-o< [-o<
sorrie meiden ik zette gisteren de pc aan en deed mijn onderschrift en toen stond er visite binnen sorrie voor de spanning helaas niet zo goed nieuws de gyn denkt dat ik wat minder ver ben maar.... op de echo was nu eindelijk wel een goede vruchtzak te zien van 1,5cm maar er zat nog niks in ik ben zo bang dat mijn lichaam me nu voor de gek aan het houden is is het eindelijk na al die jaren raak en nog wel spontaan ook en dan ben ik nu zwanger van lucht?' de gyn zegt als ik nu 5,5 wk ben de echo wel goed is, maar ik weet het niet ik heb rond 21,22mrt mijn eisprong gehad dan had ik nu toch wel langer geweest? mijn lutelase fase ofzo is meestal wel langer als 14 dagen meestal 17 dagen maar dan nog klopt het toch niet? volgende week moeten we terug komen als ik tussentijds geen bloedverlies krijg... wie kan mij nu nog geruststellen en zeggen dat het volgende week wel goed komt?
lieve caruli ik heb wel eens gelezen dat het wel eens gebeurt dat het wat langer duurt voor een vruchtje zich innesteld, dat het tot die tijd nog aan het rondzwerven is. Ik hoop zo voor je dat alles goed blijkt te zijn. We duimen er met ons allen voor dat het volgende week wel goed is. Als iedereen toch voor je duimt dan zal het toch goed moeten zijn?
Google ook maar eens op "5 weken zwanger alleen vruchtzak'' Er kan bij wijze van spreke al een week later een hartje worden gehoord. Houd moed Caruli en ik blijf keihard voor je meeduimen!! Liefs Flam
lieverd, eerst een knuffel en dan de woorden dat dit zo spontaan is gegaan ect dat het gewoon zo moet zijn en dat het dus allemaal helemaal goed gaat komen!
Pfoe, je blijft zo wel in spanning, Caruli. Je hoort inderdaad wel eens dat het embryo zich wat later innestelt. De groei staat dan ook stil. Dus houd moed! Ik wens je veel geluk en een mooie echo volgende week!
Heel veel knuffels jou kant op en ik zoooooo hoop dat je de volgende keer veel beter nieuws hebt! Dit mooie wondertje moet gewoon bij jullie blijven hoor! veel liefs meis
Jee Caruli wat een spanning zeg, idd wat de andere zeggen hoor je vaker dat het later innesteld. Blijf moet houden, ik duim voor je. knuf.