Voor Caruli...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Hope, 8 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    jeetje zeg, ik vind het zo oneerlijk, dan ben je zwanger en dan nog dag in dag uit stress! ik duim kei hard voor je. heb (helaas) geen ervaring met zwangerschappen dus kan je niet troosten of bemoedigende woorden geven. wel lees ik hier op het forum dus dat het kán dat je nu nog niks ziet omdat je dus hopelijk wat minder ver bent. ik duim echt kei hard voor je!

2. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    Lieve Caruli, ik sluit me helemaal aan bij de andere meiden hier op het Forum, dat je eitje gewoon later is ingenesteld, en dat je binnenkort echt een super echo krijgt....al die stress is niet goed voor je, hoop dat je wat rust vindt in de woorden van alle meiden hier die je steunen en alleen het beste ervan hopen, jij verdient het!!!!

3. beehappy76

beehappy76 Niet meer actief

Caruli, ik kan me voorstellen dat je er niet gerust op bent, maar ik hoop net als de andere meiden dat je eitje gewoon later genesteld is en dat het helemaal goed gaat komen! [-o<

4. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    thanks meiden

maar wat ik nu niet snap is...
    waarom gaf cb digi dan 10 dagen geleden 2-3 weken aan?
    dan moet ik toch nu verder zijn?
    pff word echt gek ervan... ben van alles aan het zoeken voor antwoord

als ik nu dus vroeger ben dan heb ik echt een mega lange cyclus gehad :(

5. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Hoe lang zou je zwanger zijn volgens je eigen berekningen?

Zo'n zwangerschapstest die aangeeft hoe lang je zwanger bent zou ik niet teveel geloven hoor ;) die kan echt niet zeggen hoe lang jij zwanger bent, wel gokken.

Toen ik zwanger raakt ben ik zelf een aantal dagen terug gezet, volgens mij wel een week of zo.

Ik heb toen eerder een echo gehad ivm bloedverlies en er was toen wel een beginnende zwangerschap te zien, maar meer niet. Volgens mij 2 weken later of 1 week kreeg ik een mooi kloppend hartje te zien :D

Ik hoop dat het bij jou ook zo gaat meid, want je verdient het ;)

Dat is ook een beetje het nadeel van vroege echo's he, want als je net een dag te vroeg een echo laat maken kun je al in de stress zitten omdat je geen hartje te zien krijgt. Terwijl het er een dag later misschien al wel zit.

6. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

met het bloem eens meid. probeer rustig te blijven. knuffel

7. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    jeetje...ik had gehoopt datje een hartje zou zien nu..maar wie weet heeft het inderdaad later ingenesteld..
    ik ga duimen voor een mooie echo op 1 mei..

sterkte meid...je word wel een beetje tussen wal en schip in gegooit zo...

8. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    ja idd pekske
    hopelijk dan een lange cyclus gehad
    wel heel lang maar goed, als het straks toch goed zit dan maakt het me niks uit ;)

9. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Ja kan zeker hoor, dat het later innesteld.
    Zelfs met een meid hier op het forum die zwanger is via IVF...ze heet Sloppyslayer ofzoiets. Die liep ook een week achter, en dat met IVF.

Succes en sterkte meid...ik duim voor je [-o<

10. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Jeetje meid, wat een schrik! Ik hoop echt dat wat Ginny en anderen zeggen gewoon waar is en dat het gewoon allemaal goed is! Ik duim voor je, het is je zo gegund!!!

11. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Ohhh wat oneerlijk! Hoop dat je gewoon wat minder ver bent als gedacht.. ik blijf voor je duimen meis

12. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ caruli: volgens mij geeft de cb digitaal zoveel aan omdat ze testen op de hoeveelheid HcG die aanwezig is. Bij iedereen is de hoeveelheid HcG die ze aanmaken iedere zwangerschap anders. Het zou kunnen dat je meer HcG aanmaakt als standaard is voor hoe lang je zwanger bent.
    Tenminste ik denk dat ze zo werken.

13. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    kunnen ze met bloedprikken niet zien of het hcg stijgt? of zegt dat niet voldoende?

14. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Lieve Caruli,

Allereerst schaam ik me ROT, dat ik niet eerder gelezen heb dat je zwanger bent!!! Dus bij deze proficiat meis!

Het kan idd zijn dat het vruchtje zich later innesteld, dat is echt niet vreemd. Toen ik zwanger was kreeg ik een echo met 5 weken en 4 dagen. De arts zei vantevoren al dat het best vroeg is om al een hartje of iets te kunnen zien. Hij gaf aan dat je al blij moet zijn als je een uitsparing zag!

Hou hoop meis! Ik duim iig voor je

Liefs Nikkie

15. Neeke

Neeke Bekend lid

8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Hee Caruli,

Heb je al tijden gevolgd, en wil je nu even een hart onder de riem steken: het zit vast goed en heeft gewoon te maken met latere eisprong en/of innesteling! Dat klopt dan toch ook met je niet extreem hoge HCG waarde toen je eerst bloed liet prikken?

Dit komt helemaal goed, ik weet het zeker!

Succes de komende week,

Neeke

16. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

kom je nog even een knuffel geven

17. schatje1

schatje1 Niet meer actief

dikke knuffel!

18. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

Dat is ook een beetje het nadeel van vroege echo's he, want als je net een dag te vroeg een echo laat maken kun je al in de stress zitten omdat je geen hartje te zien krijgt. Terwijl het er een dag later misschien al wel zit.
    =======
    dit is absoluut waar, Ik zelf ben zwanger van ons eerste wonder en kreeg vorige week dinsdag een echo daar om was wel het vruchtje te zien maar geen hartje.....dag later moest ik naar een ander ziekenhuis voor gips vervanging en kwam me oude gyno tegen die vroeg hoe het ging en of ik ff tijd had om met hem het dossier daar te sluiten.... dus daar kreeg ik ook een echo en daar was dus het hartje wel op te horen (eerst ook niet te zien maar de kleine is te beweeglijk waardoor die vrij veel op de zij ligt op op de buik en dan kan je het hartje niet vinden. volgens hem zou ik voor 2 dec uitgerekend zijn terweil ik in de eerste instantie voor 7 dec ben uit gerekend

19. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    hcg waarde hebben ze al een paar keer geprikt
    en dat stijgt heel goed
    maar dat wil niet zeggen dat ik dan geen lege vruchtzak kan hebben
    en zegt ook niks over de zwangerschapsduur ;)

pff van mij mag het alweer vrijdag zijn... dat wachten ook steeds :rolleyes:

20. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    Dat wachten is idd erg vervelend, maar houd moed ik heb het gevoel dat het goed zit (en dat wil meestal heel veel zeggen :D)

Deel Deze Pagina