Bij anderen klopt dat bij mij meestal wel. Bij mijzelf helaas niet Al had ik wel gelijk met mijn opmerking dat ik afgelopen weekend niet ongi zou worden. Mijn vriend zei namelijk van wel. Zul je zien dat ik nog niet ongi ben geweest als ik weer naar de gyn moet. Ach ja.
ja dat heb ik ook altijd bij mezelf weet ik het niet en voor andere heb ik het meestal ook goed balen zeg dat je maar niet ongi word schiet niet op zo dan he... wanneer moet je weer naar de gyn toe?
2 juni pas weer. Duurt nog wel ff. Maar dan heb ik tenminste ook nog de tijd om af te vallen Hoop dat ik dan genoeg kwijt ben dat ze me gaat helpen. Of dat ze nog ander onderzoek gaan inplannen. Ik vind het maar niets om steeds zolang te moeten wachten.
hebben ze dat gezegt dat je moet afvallen? ze laten je soms echt lang wachten he voor dat ze onderzoeken willen gaan doen ik heb er jaren geleden ook om moeten zeuren en toen kwamen ze ook aan van afvallen en dan lukt het wel veel succes meid, hoop dat het je gaat lukken en dat ze je verder willen onderzoeken en helpen!
Ja, ik moet eerst afvallen voor ze me gaat helpen. Ik mag maximaal BMI 35 hebben. 36.0 Dus ik ben de goede kant op aan het gaan. Al is het wel oneerlijk dat mensen die een hoger BMI hebben en geen PCO dat die wel gewoon zwanger kunnen worden en ik eerst moet afvallen voor ze me willen helpen. Maar ik snap het wel. Ik heb dan minder medicatie nodig, dus minder bijwerkingen. (zegt mijn gyn tenminste) Zolang ik maar niet meer van die absurd lange cyclussen heb vind ik alles goed nu. Maar ondanks dat ik zoveel gewicht al kwijt ben: mijn cyclus wordt er niet bepaald korter van.
Caruli moet steeds aan je denken, mis je bij de dec mama's, hoe is t nu met je? hoop echt op een goede echo vrijdag voor jullie!!! dikke knuff voor t lange wachten!!!
hoi meiden ik ben net terug uit het zh heb nu visite maar kom later verslag doen de echo was iig goed tot later